Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73247/2015/26<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний альманах
: зб. наук. пр..- Херсон
Pedahohichnyi almanakh

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Березівська Л. Д. В. О. Сухомлинський про читання як засіб формування культури духовних потреб дитини. - C. 10-16.
  4. Богуш А. М. Вектор духовності в ієрархії потреб особистості в сучасних педагогічних вимірах і спадщині В. Сухомлинського. - C. 16-23.
  5. Дічек Н. П. Ідея вивищення потреб людини в етико-педагогічній концепції В. Сухомлинського. - C. 23-30.
  6. Завгородня Т. К., Стражнікова І. В. Теоретико-методичні основи виховання культури потреб дитини в педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 30-36.
  7. Мешко Г. М., Мешко О. І. В. Сухомлинський про емоційне благополуччя учнів у школі. - C. 36-41.
  8. Панасенко Е. А., Цвєткова Г. Г. Духовні потреби молодшого школяра як надбання особистості. - C. 41-46.
  9. Поніманська Т. І. Виховання духовних потреб дитини у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 46-51.
  10. Федяєва В. Л. Формування духовних потреб дитини в сімейній педагогіці В. Сухомлинського. - C. 51-57.
  11. Хоружа Л. Л. Взаємозв’язок матеріального і духовного у педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 57-62.
  12. Шоробура І. М. Розвиток духовних потреб дитини в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 62-68.
  13. Бєлан Г. В. Виховання культури потреб і бажань особистості як основа морального виховання у спадщині В. Сухомлинського. - C. 68-74.
  14. Заліток Л. М. Виховання культури потреб особистості через призму ідей В. Сухомлинського (науково-бібліографічне дослідження). - C. 74-79.
  15. Карпенко М. І. Формування потребнісно-мотиваційного та емоційно-вольового блоків культури здоров’я школярів (з досвіду роботи В. Сухомлинського). - C. 79-86.
  16. Кириченко В. Г. Розвиток духовних потреб молоді у процесі організації позааудиторної роботи (за матеріалами праць В. О. Сухомлинського). - C. 86-92.
  17. Коваленко О. В. Розвиток духовних потреб і бажань дитини у психолого-педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 92-98.
  18. Наумов Б. М. В. О. Сухомлинський про потреби творчої діяльності учнів у контексті побудови цілісної педагогіки. - C. 99-106.
  19. Рощін І. Г. Виховання культури потреб учнів в системі фізичної підготовки у педагогічних поглядах В. Сухомлинського. - C. 106-111.
  20. Січко І. О. Формування в молодших школярів культури поведінки у природі на засадах спадщини В. О. Сухомлинського. - C. 111-116.
  21. Соколовська О. С. Виховання культури потреб особистості засобами художньо-естетичного пізнання світу. - C. 116-123.
  22. Стребна О. В. Конструенти громадянського виховання молодших школярів у педагогіці В. Сухомлинського. - C. 123-130.
  23. Філімонова Т. В. Потреба людини в людині у спадщині В. Сухомлинського. - C. 130-136.
  24. Швецова І. В. Основні аспекти трансформації потреб у зовнішньо реалізовану поведінку особистості. - C. 136-141.
  25. Шевцова Г. Г. Виховання поваги до матері як духовної потреби дитини в педагогічній спадщині В. Сухомлинського. - C. 141-147.
  26. Юркова Т. Ф. Формування морально-духовних цінностей учнів підліткового віку. - C. 147-152.
  27. Кузьменко В. В. Розвиток пізнавальних потреб школярів у творах В. О. Сухомлинського. - C. 154-161.
  28. Савченко О. Я. Системний підхід до ознайомлення молодших школярів з художніми творами В. Сухомлинського. - C. 161-167.
  29. Компаній О. В. Погляди В. Сухомлинського на розвиток зв’язного мовлення як важливу складову пізнавальних потреб молодших школярів на уроках мови та читання. - C. 168-171.
  30. Лютко О. М. Усе нове – старе: творчі перетини М. Ліпмана та В. Сухомлинського. - C. 172-176.
  31. Назаренко В. С. Пізнавальні потреби як передумова розвитку інформаційних потреб дитини. - C. 176-181.
  32. Стельмах Н. В. Умови розвитку пізнавальних потреб у контексті педагогічного досвіду В. Сухомлинського. - C. 181-187.
  33. Голобородько Є. П. В. Сухомлинський. "Сто порад учителеві" (Частина ІІ): із досвіду використання в умовах інноваційних освітніх технологій. - C. 189-196.
  34. Слюсаренко Н. В., Кульбацька М. В. Потреба у спілкуванні як основа суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників педагогічного процесу у вищій школі (у контексті ідей В. Сухомлинського). - C. 196-203.
  35. Ящук І. П. Активне педагогічне співробітництво в авторській навчально-виховній системі В. Сухомлинського. - C. 203-208.
  36. Гергуль С. М. Самоосвіта вчителя як джерело формування в учнів потреби читання (на матеріалі педагогічної спадщини В. Сухомлинського). - C. 209-215.
  37. Кузьменко Ю. В. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського як чинник розвитку потреб у становленні професіоналізму педагогів. - C. 215-219.
  38. Луцюк А. М. Педагогічна культура у творчій спадщині Василя Сухомлинського. - C. 220-225.
  39. Ляшенко У. І. Реалізація потреб самовдосконалення майбутніх фахівців морського профілю в контексті ідей В. Сухомлинського. - C. 225-230.
  40. Моїсеєв С. О. Підвищення професійної майстерності вчителя у Павлиській середній школі. - C. 230-237.
  41. Чумак Л. В. Методичні аспекти професійної майстерності вчителя літератури в контексті педагогічних ідей В. Сухомлинського. - C. 237-244.
  42. Корольова І. І. Проблема формування духовних потреб у майбутніх менеджерів освітньої галузі у спадщині В. Сухомлинського. - C. 246-250.
  43. Одайник С. Ф. Використання в роботі директора школи ідеї гуманістичного виховання В. Сухомлинського. - C. 250-256.
  44. Антонець Н. Б. В. Сухомлинський у полеміці щодо створення шкіл-інтернатів. - C. 258-265.
  45. Жорова І. Я., Криницький Є. А. Реалізація гуманістичних ідей В. Сухомлинського у процесі підготовки майбутніх соціальних працівників. - C. 265-269.
  46. Савченко Т. О. Роль соціального педагога у вихованні культури потреб і бажань дитини. - C. 269-275.
  47. Петренко О. Б. Виховання "культури потреб" за В. Сухомлинським: спроба історико-педагогічної рефлексії. - C. 277-283.
  48. Міхно О. П. Протоколи психологічного семінару Павлиської школи як джерело дослідження поглядів Василя Сухомлинського на проблему виховання культури потреб учня. - C. 283-291.
  49. Олешко П. С. Педагогічна спадщина Василя Сухомлинського в освітньому просторі Волині. - C. 291-298.
  50. Санівський О. М. Проблема культури потреб у творчій спадщині В. Сухомлинського. - C. 298-303.
  51. Сараєва О. В. Урахування духовних потреб дитини – ключова ідея педагогічної системи В. Сухомлинського. - C. 303-308.
  52. Янченко Т. В. Оцінка освітніх потреб дитини (20-ті роки ХХ ст.) у контексті спадщини В. Сухомлинського. - C. 309-315.
  53. Відомості про авторів. - C. 316-319.
2015
Вип. 26
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського