Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73230/2021/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Європейський вектор економічного розвитку
: зб. наук. пр..- Дніпро
Yevropeiskyi vektor ekonomichnoho rozvytku

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Dykiel M., Bienia B., Krochmal-Marczak B., Brągiel E. Safety and quality of Polish food. - C. 8–19.
  4. Кузнецова Н. Б. Розрив у навичках (skills gap) як глобальна проблема розвитку людського капіталу: сутність, причини виникнення та шляхи подолання. - C. 20–37.
  5. Холод С. Б., Лимонова Е.М. Заходи подолання Covid-19 кризи у туристичному секторі: досвід Іспанії. - C. 38–48.
  6. Мостова А. Д., Познякова Т. А. Ефективність системи управління розподілом та збутом продукції торговельного підприємства. - C. 49–61.
  7. Петруня Ю. Є., Петруня В. Ю., Губа О. І. Поведінка індивідуальних споживачів як об’єкт управлінських інтересів. - C. 62–72.
  8. Rages J. Indian education now and next: switching from taught to thought concept. - C. 73–82.
  9. Рязанова Н. О. Фінансування інститутів інноваційного розвитку на умовах державно-приватного партнерства. - C. 83–95.
  10. Simakhova A. Polityka zatrudnienia w Polsce i jej doświadczenia dla Ukrainy. - C. 96–105.
  11. Федулова С. О. Вплив транскордонних потоків даних на зростання глобальної електронної комерції на тлі пандемії Covid-19. - C. 106–117.
  12. Шевченко В. М., Мішустіна Т. С., Бурцева О. А. Форсайт-технології як інструмент прогнозування розвитку компанії. - C. 118–135.
  13. Shkura I. S., Stozharova K. A. Peculiarities of developing an investment project to promote an enterprise brand. - C. 136–48.
2021
№ 2 (31)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського