Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73230/2021/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Європейський вектор економічного розвитку
: зб. наук. пр..- Дніпро
Yevropeiskyi vektor ekonomichnoho rozvytku

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Васильченко А. О., Димченко О. В. Аналіз економічної думки в розрізі передумов розвитку кластерних формувань у працях зарубіжних вчених. - C. 6–17.
  4. Горбаченко С. А. Особливості впровадження управлінських інновацій суб'єктами підприємництва ІТ-сфери. - C. 18–26.
  5. Zadoia A. O., Yavtushynska Kh. S. Spain as an attractive place for foreign investment. - C. 27–43.
  6. Задоя О. А., Фоменко В. С. Тенденції розвитку портфельних іноземних інвестицій в Україні. - C. 44–55.
  7. Кожушко С. П., Ключник Р. М. Туристична політика в умовах глобальних викликів: європейський досвід. - C. 56–66.
  8. Кузьмінов С. В., Геращенко С. О. Міжнародні рейтинги та обсяги прямих іноземних інвестицій: взаємозв'язок показників. - C. 67–76.
  9. Ладик С. Р., Базилюк К. Ф. Застосування кластерного аналізу для дослідження соціально-економічного становища країн східної Європи. - C. 77–88.
  10. Mahdich A. S. COVID-2019: effects for Ukraine. - C. 89–98.
  11. Татарінов В. В., Татарінов В. С. Маркетингова стратегія та організаційна культура підприємства. - C. 99–113.
  12. Tokar V. V. The interplay between global consulting services and economic growth. - C. 114–124.
  13. Chernega O. Improved methodological approach to the process of commercialization of intellectual property, as a tool for reputation management of a tourist destinationt. - C. 125–136.
  14. Shkura I. S., Shepotko K. O. China's investment climate and its contribution to the global sustainable development achievement. - C. 137–152.
2021
№ 1 (30)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського