Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2014/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Багаліка Т. М. Педагогічні умови розвитку мотивації до навчання в системі безперервної професійної освіти. - C. 7-11.
  4. Балицька А. А., Черненко О. М., Пелипенко М. М. Чинники зміцнення здоров’я у контексті формування готовності майбутніх фахівців оперативно-рятувальної служби до самозбереження. - C. 12-17.
  5. Берещук О. М. Психолого-дидактичні аспекти впровадження дванадцятибальної системи оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітньої школи: історичний ракурс. - C. 18-22.
  6. Болдирев О. В. Визначення рівнів готовності у майбутніх офіцерів-прикордонників до педагогічної фасилітації. - C. 23-27.
  7. Васюк О. В., Лященко Н. О., Ліснічук Н. В. Теоретико-методичні аспекти контролю навчальних досягнень студентів при вивченні дисципліни "Соціальна психологія". - C. 28-32.
  8. Виговська С. В., Шковира А. А. Дидактико-методичні аспекти викладання іноземної мови у вищих навчальних закладах. - C. 33-36.
  9. Вітченко А. О. Оптимізація контролю за навчально-пізнавальною діяльністю слухачів ВВНЗ як педагогічна проблема. - C. 37-40.
  10. Vitchenko A. Yu. The peculiarities of the mastering the monographic topics on the linguocultural studies. - C. 41-46.
  11. Галатир І. А. Професійні компетентності соціального педагога, який працює із дітьми-соціальними сиротами. - C. 47-52.
  12. Галімов А. В. Розвиток та формування водолазної та підривної справи. - C. 53-58.
  13. Гіренко С. П. Формування конфліктологічної культури особистості в контексті трансформації її самосвідомості. - C. 59-64.
  14. Громадська Н. В., Кубіцький С. О. Специфіка роботи соціального педагога у сільській загальноосвітній школі. - C. 65-70.
  15. Демченко А. В., Омельченко М. І. Формування готовності майбутніх рятувальників ДСНС України до виховної роботи. - C. 71-77.
  16. Дяченко О. А., Теслюк В. М. Особливості виховання студентської молоді у ВП НУБІП України "Немішаївський агротехнічний коледж". - C. 78-81.
  17. Єрмоленко А. Б. Розвиток національного освітнього простору в контексті надбань теорії поколінь. - C. 82-87.
  18. Заболоцький А. Ю. Система навчання викладачів інформаційним технологіям в різних країнах світу. - C. 88-92.
  19. Ковтун Т. І. Факторний аналіз інтелектуального розвитку студентів агротехнічного коледжу. - C. 93-99.
  20. Кочеригін Л. Ю. Індивідуальна робота та її значення в процесі підготовки майбутніх землевпорядників. - C. 100-105.
  21. Лисенко Б. В., Ковальчук Т. І. Виявлення та розвиток обдарованих дітей і молоді як напрямок роботи соціального педагога сільського ЗНЗ. - C. 106-110.
  22. Ліпська В. В. Впровадження інформаційних технологій в систему менеджменту якості ВНЗ. - C. 111-115.
  23. Мохнар Л. І. Інноваційні педагогічні технології як компонента педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу. - C. 116-121.
  24. Олійник Л. В. Методичні засади навчання військово-спеціальних дисциплін магістрів військово-соціального управління. - C. 122-127.
  25. Омельченко М. І. Фрустрація рятувальника як психологічна проблема. - C. 128-132.
  26. Опальчук Б. В., Кубіцький С. О. Принципи роботи соціального педагога з неповнолітніми в умовах позбавлення волі. - C. 133-137.
  27. Радзіковський С. А. Виховання інформаційної культури майбутніх офіцерів Сухопутних військ із застосуванням сучасних інформаційних технологій. - C. 138-143.
  28. Романюк І. М. Інтерактивна технологія презентації патріотичних образів у вищих військових навчальних закладах Збройних Сил України. - C. 144-148.
  29. Стасюк В. В. Розвиток мотивації досягнення у слухачів як умова ефективності процесу учіння. - C. 149-153.
  30. Теслюк В. М., Беренда Н. Є. Зміст практичної підготовки студентів вищих аграрних навчальних закладів. - C. 154-158.
  31. Третяк О. С. Завдання, функції, принципи, компоненти та стилі роботи куратора академічної групи у вищому навчальному закладі. - C. 159-164.
  32. Федоренко О. І. Педагогічні особливості використання інформаційних технологій освіти при викладанні загально правових дисциплін. - C. 165-170.
  33. Христенко О. М. Патріотичне виховання дітей та молоді у просвітницькій діяльності жіночих організацій України (наприкінці ХІХ – у першій половині ХХ століття). - C. 171-175.
  34. Хрупало Н. Н. Проектна діяльність як перспективний засіб формування професійної компетентності майбутніх офіцерів тилу. - C. 176-181.
  35. Чудик А В. Зміст і методика формувального етапу експерименту щодо підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до застосування спеціальних засобів та заходів фізичного впливу у процесі оперативно-службової діяльності. - C. 182-187.
  36. Чумак Л. В. Методичні засади розвитку професійної майстерності вчителя світової літератури в системі дидактичних положень Ушинського К.Д.. - C. 188-193.
  37. Базиленко А. К. Самоврядування як вид соціальної активності студентської молоді. - C. 194-198.
  38. Вінтоняк В. Ф. Диференціація професійного "Я-образу” офіцера у процесі кар’єрного зростання. - C. 199-206.
  39. Данилова С. В. Взаємозв'язок оцінювання надзвичайної ситуації гірничорятувальниками та стилів особистості. - C. 207-211.
  40. Доценко В. В. Використання проективної методики Вартегга в експрес-діагностиці курсантів-першокурсників. - C. 212-216.
  41. Євченко І. М. Роль психолога телефону довіри в сучасних умовах. - C. 217-222.
  42. Каменюк Ю. В. Формування патріотизму воїна Збройних Сил України: сучасний стан та шляхи покращення. - C. 223-229.
  43. Ковальчук О. П. Психологічні чинники формування професійної активності офіцера. - C. 230-235.
  44. Комар Т. В., Комар Т. В. Психологічні аспекти формування цінностей майбутніх фахівців – суттєва передумова професійної зрілості особистості. - C. 236-241.
  45. Ларіонов С. О. Ситуаційний аналіз професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ. - C. 242-247.
  46. Ластовець І. В. Психологічні чинники, що перешкоджають гармонійному розвитку особистості курсанта ВНЗ МВС України. - C. 248-254.
  47. Левенець А. Є. Структура індивідуально-психологічних особливостей працівників Державної кримінально-виконавчої служби України з різними моделями копінг-поведінки. - C. 255-262.
  48. Макаренко П. В. Психологічні особливості переживання працівниками ОВС стану самотності. - C. 263-267.
  49. Макарова О. П., Мілорадова Н. Е. Напрямки дослідження професійної ідентичності. - C. 268-272.
  50. Маслюк А. М. Вплив забобонів на психологію українців. - C. 273-279.
  51. Мась Н. М. Психологічна підготовка військовослужбовців до дій у особливих умовах. - C. 280-285.
  52. Мілорадова Н. Е. Комунікативна установка у професійному розвитку працівників міліції громадської безпеки. - C. 286-291.
  53. Мовмига Н. Є. Гендерні відмінності мотиваційно-ціннісних та регуляційних характеристик життєвих домагань майбутніх правоохоронців. - C. 292-298.
  54. Найчук В. В. Теоретичні передумови розробки програми розвитку естетичного сприйняття молодших школярів. - C. 299-304.
  55. Руденок А. І. Форми та методи формування готовності майбутніх психологів до запобігання та подолання сімейних конфліктів. - C. 305-310.
  56. Сахнік О. В. Актуальні методологічні підходи до вивчення психологічних особливостей правоохоронної діяльності. - C. 311-315.
  57. Сердюк Л. З. Сучасні синергетичні тенденції мотивації учіння майбутніх фахівців. - C. 316-320.
  58. Смірнова О. М. Забезпечення гендерної рівності у діяльності органів внутрішніх справ України. - C. 321-325.
  59. Солодовнікова Х. К. Соціально-психологічний портрет сучасного терориста. - C. 326-333.
  60. Сторожук Н. А. Особливості психологічної підготовки військовослужбовців до виконання миротворчих операцій. - C. 334-339.
  61. Сургунд Н. А. Професійна мобільність як складова системи професійного розвитку сучасного фахівця. - C. 340-345.
  62. Хміляр О. Ф. Денотативні та конотативні механізми символічної регуляції поведінки особистості. - C. 346-352.
  63. Чухраєва Г. В., Раткевич Л. І. Деякі проективні методики в системі МВС. - C. 353-358.
  64. Агаєва Н. С., Базарний В. Т., Даценко О. П. Критерії і оцінка елементів кадрового потенціалу ЗС. - C. 359-365.
  65. Жаховський В. О., Булах О. Ю., Лівінський В. Г. Актуальні питання удосконалення системи медичного забезпечення Збройних Сил України з огляду на тенденції змін в порядку застосування військ. - C. 366-371.
  66. До відома авторів. - C. 372.
  67. Вихідні дані.
2014
Вип. 3 (40)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського