Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2012/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Баранівський В. Ф. Професійна компетентність фахівців з виховної та соціально-психологічної роботи для Збройних сил України. - C. 5-10.
  4. Берестецька Н. В. Особливості професійної підготовки прикордонників у Великій Британії в умовах глобалізаційних процесів. - C. 11-16.
  5. Бец І. О. Методичні рекомендації науково-педагогічному складу щодо формування науково-дослідницької компетентності у майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 17-21.
  6. Білявець С. Я. Результати експериментального дослідження формування професійної культури військовослужбовців за контрактом в органах охорони державного кордону. - C. 22-26.
  7. Бойко О. В. Побудова структури лекції-візуалізації на основі піраміди Мінто. - C. 27-32.
  8. Вітченко А О., Вітченко А. Ю. Компетентнісний підхід до підготовки викладача ВВНЗ. - C. 33-37.
  9. Гіренко С. П. Сучасні шляхи підготовки курсантів - майбутніх психологів органів внутрішніх справ до діагностики конфліктних явищ в професійному середовищі. - C. 38-43.
  10. Голівець С. В., Погорельська І. Б. Використання інформаційних технологій при навчанні іноземних мов. - C. 44-47.
  11. Горбенко А. І. Вплив педагогічних умов на розвиток професійної мотивації до оперативно-службової діяльності офіцерів органів охорони державного кордону. - C. 48-51.
  12. Зельницький А. М., Пашкова О. О. Національна рамка кваліфікацій вищої освіти у формуванні змісту військової освіти. - C. 52-56.
  13. Іванюта О. О. Критеріально-показникова система здійснення моніторингу навчальної успішності майбутніх землевпорядників. - C. 57-61.
  14. Клочко А. М. Мотиваційна сфера як чинник професійного становлення особистості правоохоронця в ВНЗ системи ОВС. - C. 62-65.
  15. Ковтун П. В., Теслюк В. М. ІТ грамотність - вимога сучасних систем освіти зарубіжних країн (досвід США). - C. 66-70.
  16. Кравченко А. І. Критерії оцінювання сформованості комунікативної взаємодії курсантів у період первинної професійної підготовки. - C. 71-74.
  17. Лисенко О. Ю. Виховання морально-етичних цінностей особистості майбутнього провізора у процесі вивчення профільних дисциплін. - C. 75-80.
  18. Луцький О. Л. Структурно-функціональна модель і педагогічні умови розвитку управлінської компетентності керівних кадрів Державної прикордонної служби України. - C. 81-86.
  19. Новікова Т. Л. Модель формування соціокультурних цінностей у майбутніх офіцерів-прикордонників в процесі вивчення гуманітарних дисциплін. - C. 87-91.
  20. Осипенко С. І. Гуманістична парадигма освіти в системі підвищення кваліфікації керівних працівників у сфері цивільного захисту. - C. 92-96.
  21. Осмолян В. А. Морально-педагогічні аспекти розслідування злочинів. - C. 97-99.
  22. Полторак С .Т. Шляхи вдосконалення системи бойової підготовки щодо формування професійної компетентності командирів підрозділів Внутрішніх військ в період їх професійного становлення. - C. 100-105.
  23. Прохорчук О. М., Каленський А. А. Компетентнісний підхід до підготовки бакалаврів соціальної педагогіки. - C. 106-09.
  24. Романишина Л. М., Островська Н. Д. Теоретичні засади наукової діяльності викладачів вищих навчальних закладів. - C. 110-112.
  25. Романюк І. М. Вивчення досвіду організації виховної роботи з військовослужбовцями у період від Давньої Русі до 1917 року. - C. 113-117.
  26. Cальнікова О. Ф. Генезис і логіка становлення інноваційної культури особистості і суспільства. - C. 118-122.
  27. Сопівник Р. В. Науково-педагогічні працівники як суб’єкти формування лідерських якостей студентів аграрних вищих навчальних закладів. - C. 123-128.
  28. Стаднійчук І. П., Кубіцький С. О. Формування фахових компетенцій майбутнього техніка-механіка у коледжі на засадах компетентнісного підходу. - C. 129-133.
  29. Телелим В. М., Приходько Ю. І. Проблемні питання подальшого розвитку системи військової освіти. - C. 134-140.
  30. Тернопільська В. І. Сучасні тенденції мотивації навчально-професійної діяльності студентів. - C. 141-144.
  31. Торічний О. В. Роль науково-дослідної діяльності у формуванні військово-спеціальної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 145-150.
  32. Тракалюк О. Л. Компетентнісний підхід у сучасній науковій літературі. - C. 151-155.
  33. Трембовецький О. Г. Формування пізнавальної самостійності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 156-159.
  34. Чайковський М. Є. Формування якості життя студентів з особливими потребами в інклюзивному освітньому просторі ВНЗ. - C. 160-165.
  35. Чернявський О. А. Необхідність формування компетентності офіцерського складу Збройних сил України у сфері спеціальної фізичної підготовки та спорту. - C. 166-170.
  36. Шукатка О. В. Аналіз результатів експериментального дослідження формування здорорв’язбережувальної компетенції майбутніх економістів. - C. 171-174.
  37. Щербій О. С. Методика формування морально-психологічної готовності курсантів держспецзв’язку до професійної діяльності. - C. 175-180.
  38. Ящук А. В., Кубіцький С. О. Дослідження прояву насильства щодо підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 181-184.
  39. Андросович К. А. Особливості професійного становлення учнів професійно-технічного навчального закладу. - C. 185-189.
  40. Васильєв С. П. Гендерні особливості адаптації курсантів до навчання в цивільному вищому навчальному закладі. - C. 190-193.
  41. Ващенко І. В., Леженіна Л. М. Аналіз психологічної симптоматики емоційного вигорання у слідчих Служби безпеки України. - C. 194-200.
  42. Дубровинський Г. Р. Трансцендентні ролі у психодрамі Я. Морено. - C. 201-204.
  43. Клименко І. В. Гендерні особливості мотиваційної спрямованості працівників органів внутрішніх справ. - C. 205-209.
  44. Корольчук В. М. Методи оптимізації психічного стану фахівців ризиконебезпечних професій. - C. 210-216.
  45. Кузнєцов М. А., Макаренко П. В., Ларіонов С. О. Особливості соціально-психологічної сумісності у сім’ях працівників органів внутрішніх справ. - C. 217-222.
  46. Лисенко О. Ю. Професійно-особистісне рейтингування як елемент формування соціально-значущих компетентностей майбутніх провізорів. - C. 223-226.
  47. Лозінська Н. С. Особливості мотивації до професійної діяльності військовослужбовців миротворчих підрозділів. - C. 227-231.
  48. Мась Н. М., Сторожук Н. А., Cальнікова О. Ф. Темпераментальні властивості як чинник соціально-психологічної адаптації військовослужбовців строкової служби. - C. 232-239.
  49. Милославська О. В. Особливості взаємозв’язку емоційного інтелекту та соціального інтелекту. - C. 240-245.
  50. Мостова І. В. Особливості перебігу адаптації студентів першого курсу протягом навчального року. - C. 246-251.
  51. Пішко І. О., Ткаченко В. В. Соціально-психологічні чинники формування лідерських компетенцій військовослужбовців. - C. 252-257.
  52. Поздишев С. О. Психологічне забезпечення професійної підготовки офіцерів оперативно-тактичної ланки до управлінської діяльності. - C. 258-262.
  53. Рудська М. Соціально-психологічні особливості політичних настроїв серед студентської молоді. - C. 263-267.
  54. Солдатов С. В. Теоретико-методологічні положення вивчення сутності психологічних особливостей професійної діяльності. - C. 268-273.
  55. Стасюк В. В., Толок І. В. Психолого-педагогічна компетентність як основа професіоналізму військового фахівця оперативно-тактичного рівня підготовки. - C. 274-278.
  56. Ступакова О. В. Вплив ставлення працівників ОВС до соціально-професійного оточення на службову діяльність. - C. 279-283.
  57. Форотинська О. В. Особливості локусу контролю неповнолітніх злочинців як складової їх особистісної відповідальності. - C. 284-288.
  58. Хміляр О. Ф. Просторова регуляція відносин між людьми за допомогою символічних культурних засобів. - C. 289-295.
  59. Шевченко Л. О. Особливості особистісних проявів жінок-злочинниць. - C. 296-301.
  60. Щербина В. Л. Практики розвитку кіберкомунікаційної складової навчального процесу вищої школи: соціально-психологічний аспект. - C. 302-307.
  61. Малюга В. М., Шевченко М. М. Комплексний механізм реалізації державного регулювання в системі забезпечення військово-соціальної безпеки. - C. 308-313.
  62. Олійник О. М. Військовий аспект соціальної безпеки в контексті нової стратегії національної безпеки України. - C. 314-319.
  63. Шевченко О. В., Горбенко І. В. Вчені звання в Україні: минуле та сьогодення. - C. 320-324.
  64. До відома авторів. - C. 325.
  65. Вихідні дані.
2012
Вип. 5 (30)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського