Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2012/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Блощинський І. Г. Рекомендації щодо побудови системи дистанційного навчання персоналу Державної прикордонної служби України. - C. 5-10.
- Бобильов В. Є., Дерев’янчук А. Й., Москаленко Д. Р., Горяйнов Д. Ю. Підхід до створення систем автоматизованої оцінки знань з використанням сучасних інформаційних технологій. - C. 11-16.
- Вознюк О. В., Кубіцький С. О. Базові міфи сучасної педагогіки й освіти. - C. 17-21.
- Гапоненко Г. М. Оцінка рівня сформованості професійної компетентності майбутніх водолазів-підривників. - C. 22-27.
- Дерев’янчук А. Й., Купенко О. В. Підвищення кваліфікації в світлі сучасних інформаційних технологій для науково-педагогічних працівників, які здійснюють підготовку військових фахівців. - C. 28-31.
- Єрмоленко А. Б. Неформальна складова сучасної вітчизняної освіти дорослих – вимоги часу. - C. 32-37.
- Зайченко Н. І. Розвиток професійної освіти соціальних педагогів в Іспанії у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. - C. 38-41.
- Катюк Я. Л. Зміст соціокультурної підготовки методичних працівників у світлі андрагогічних ідей. - C. 42-45.
- Качанов В. І. Особливості проведення мовного тестування з говоріння на рівень СМР-3 у відповідності до міжнародного мовного стандарту Станаг 6001. - C. 46-48.
- Корсак Р. І., Сопівник І. В. Діагностика окремих складових здорового способу життя у студентів – вихідців із сільської місцевості. - C. 49-53.
- Кравченко А. І. Критерії оцінювання сформованості комунікативної взаємодії курсантів у період первинної професійної підготовки. - C. 54-57.
- Кузанкіна О. В., Циганок Н. І. Культура іншомовної комунікації як складова мовленнєвої підготовки військових фахівців. - C. 58-61.
- Мазур І. М. Психолого-педагогічна модель формування інноваційного стилю педагогічної діяльності. - C. 62-67.
- Олійник Л. В. Змістовний компонент психолого-педагогічної підготовки майбутніх професіоналів військового управління у сфері оборони. - C. 68-73.
- Орєхов О. Є., Рубцов І. Ю., Трактовенко С. А., Жанмужен П. Екзамен з французької мови CMLF: структура екзамену, критерії оцінювання відповідей та методичні рекомендації щодо самостійної підготовки до екзаменів. - C. 74-79.
- Панченко В. І. Психологічні передумови професійної ідентифікації сучасного педагога. - C. 80-84.
- Петрачков О. В. Критерії порогового та належного рівнів фізичної підготовленості курсантів у навчальному центрі Сухопутних військ на різних етапах бойової підготовки. - C. 85-87.
- Поліщук Т. В. Про результати експериментального дослідження формування інформаційно-комунікативної компетентності у процесі навчання майбутніх офіцерів з військово-спеціальних дисциплін. - C. 88-93.
- Проботюк О. В., Кубіцький С. О. Соціальний супровід прийомних сімей і прийомних дітей. - C. 94-98.
- Cальнікова О. Ф. Використання методів формування свідомості у професійному вихованні жінок-військовослужбовців під час навчання у вищих військових навчальних закладах. - C. 99-103.
- Сопівник Р. В. Ретроспективний аналіз основних теорій лідерства. - C. 104-109.
- Султанова Л. Ю. Підготовка викладача вищого навчального закладу в умовах інтеграції України в європейський освітній простір. - C. 110-114.
- Шахрай Т. О. Професійна ідентичність майбутніх педагогів: теоретичний аспект. - C. 115-118.
- Щербій О. С. Критерії і методика оцінювання рівнів морально-психологічної готовності курсантів Держспецзв’язку до професійної діяльності. - C. 119-124.
- Яковлева В. А. Використання інноваційних технологій у процесі вивчення соціально-економічної географії світу. - C. 125-128.
- Амонс М .О. Історичні передумови та соціально-психологічні чинники розуміння сутності діянь, пов’язаних із ризиком, у суспільній думці. - C. 129-132.
- Борисова Н. П. Причини виникнення та розповсюдження професійних марновірств у молодих фахівців МНС України. - C. 133-137.
- Васильєв С. П. Особливості психічної саморегуляції студентів у період адаптації до навчання за програмою підготовки офіцерів запасу. - C. 138-142.
- Головньова І. В., Милославська О. В. Взаємозв’язок емоційного інтелекту та комунікативних умінь у студентів. - C. 143-148.
- Жданова І. В., Безчастна Ю. В. Психологічний зміст організаційної складової професіограми дільничного інспектора міліції. - C. 149-153.
- Клименко І. В. Гендерні особливості професійної деформації працівників органів внутрішніх справ. - C. 154-157.
- Ковальчишина Н. І. Тероризм: теоретичний та праксеологічний аспекти проблеми. - C. 158-163.
- Ковальчук О. П. Особливості професійної діяльності військовослужбовців Повітряних сил Збройних сил України. - C. 164-169.
- Кокун О. М. Психологічна структура лідерських якостей майбутнього офіцера. - C. 170-174.
- Корман М. М. Розвиток емоційного інтелекту та емоційної компетентності як передумова запобігання професійного вигорання. - C. 175-178.
- Краснокутский М. І. Стан передстартової готовності спортсменів: екскурс психологічних досліджень. - C. 179-183.
- Мазоренко М. О. Психологічні складові іміджу сучасного фахівця. - C. 184-187.
- Макаренко М. В., Панченко В. М. Сенсомоторна реактивність у людей з різними властивостями основних нервових процесів. - C. 188-193.
- Макаренко П. В. Теоретичні підходи до проблеми психологічної сумісності людей. - C. 194-197.
- Миронець С. М. Психологічне забезпечення міжнародних рятувальних операцій в крос-культурному середовищі. - C. 198-202.
- Михайлишин У. Б. Вплив суспільних та особистісних чинників на агресивність делінквентних підлітків. - C. 203-206.
- Мілорадова Н. Е. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психокорекції та психопрофілактики посттравматичних стресових розладів. - C. 207-210.
- Мордюшенко С. М. Соціально-психологічні детермінанти, що обумовлюють потребу практики в розробці професіограм основних спеціальностей МНС України. - C. 211-216.
- Овсяннікова Я. О. Форми і методи роботи з дітьми і підлітками, які пережили насильство. - C. 217-221.
- Оніщенко Н. В. Піратство та тероризм: порівняльний аналіз сучасних форм надзвичайних ситуацій соціального походження в аспекті використовуваних методів психологічного впливу. - C. 222-226.
- Охременко О. Р. Стратегії і тактики антагоністичної взаємодії в діловій сфері. - C. 227-231.
- Полторак С. Т. Оцінка рівня сформованості професійно важливих якостей у майбутніх офіцерів Внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України. - C. 232-236.
- Поляков І. О. Професіографічний опис основних спеціальностей в межах МНС України. - C. 237-241.
- Потапова С. М. Саморегуляція в системі професійної підготовки працівників підрозділів громадської безпеки. - C. 242-245.
- Саппа М. М. Футбольні фанати: соціально-психологічний портрет та ставлення до протиправних дій. - C. 246-249.
- Скоробогатов Ю. А. Аналіз стану розробки проблеми професійної мотивації рятувальників МНС України. - C. 250-255.
- Ставицький О. О. Ставлення до інвалідизованих у людей з різним рівнем освіти. - C. 256-262.
- Стасюк В. В. Організація спеціальної психологічної підготовки особового складу до бою (бойових дій) в сучасних умовах (на прикладі окремих підрозділів механізованої бригади). - C. 263-268.
- Тітаренко Д. С. Оптимізація функціонування механізмів психологічного захисту рятувальників в умовах екзистенціальної загрози засобами психологічної підтримки. - C. 269-275.
- Чернова О. Є. Стильові складові у професійному спілкуванні працівників ОВС. - C. 276-279.
- Штейн Н. Г. Психологічні механізми формування адиктивної особистості. - C. 280-285.
- Агаєв Н. А., Базарний В. Т., Даценко О. П. Міжнародний досвід проведення державної військової кадрової політики в умовах ринкової економіки. - C. 286-292.
- Будагьянц Л. М. Проблеми політики та війни в філософії І. Канта та Г. Гегеля. - C. 293-301.
- Нікітенко В. І. Наукові здобутки і головні складові наукового аналізу проблем гуманітарної безпеки України. - C. 302-306.
- Савінцев В. І., Вознюк Ю. С. Збройний конфлікт в Лівії: причини та військово-психологічні аспекти. - C. 307-311.
- До відома авторів. - C. 312.
- Вихідні відомості.
| 2012 | | Вип. 4 (29)
|
|
|
|