Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2012/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Бандура Ю. Б. Сутність професійної компетентності викладачів іноземних мов ВВНЗ. - C. 5-10.
- Божко С. А., Піддубний О. Г., Сухорада Г. І. Використання інформаційних технологій для управління навчальною роботою кафедри фізичного виховання, спеціальної фізичної підготовки і спорту ВВНЗ. - C. 11-16.
- Брюханова Н. О., Казак І. О. Визначнення факторів, що впливають на застосування навчальних завдань з "ТЕС і АЕС і установки" при підготовці майбутніх теплоенергетиків. - C. 17-22.
- Зельницький А. М. Вища військова освіта – проблеми гарантування якості. - C. 23-25.
- Каленський А. А. Основні переваги та недоліки використання тестової перевірки знань. - C. 26-29.
- Кирпенко В. М., Піддубний О. Г., Кондратюк В. І. Діагностична модель визначення ступеня готовності військових фахівців до управління процесом фізичної підготовки. - C. 30-34.
- Клочко А. М. Психолого-педагогічна підтримка як складова процесу виховання у ВНЗ МВС України. - C. 35-37.
- Косінова О. М. Обґрунтування проблеми формування естетичної складової професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 38-42.
- Лащихіна В. П. Стратегії формування загальноєвропейського простору вищої освіти: досвід Франції. - C. 43-46.
- Марценківський В. Т., Баранівський В. Ф. Підготовка фахівців виховної та соціально-психологічної роботи для Збройних сил України як сучасна наукова та практична проблема. - C. 47-52.
- Молоков О. В. Основні підходи до вивчення і застосування тактики рукопашного бою. - C. 53-57.
- Петрачков О. В. Прогнозування ефективності виконання бойових завдань у курсантів з різним рівнем загальної фізичної підготовленості. - C. 58-61.
- Сиротенко С. Б. Сутність поняття "культура самоорганізації навчальної діяльності”. - C. 62-67.
- Солодков В. Т. Ціннісні орієнтації освітян як спонукальні фактори євроінтеграції України. - C. 68-77.
- Торічний О. В. Основні підходи до побудови педагогічної системи формування військово-спеціальної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 78-84.
- Торчевський Р. В. Сучасний стан розвиненості управлінської культури майбутніх магістрів військового управління. - C. 85-91.
- Федик О. Л. Особливості навчально-пізнавальної діяльності майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 92-95.
- Чернишенко О. Є. Використання мультимедіа-технологій в процесі професійної підготовки майбутніх офіцерів Внутрішніх військ МВС України. - C. 96-99.
- Шемчук В. А. Дидактична технологія як методична основа розвитку управлінського мислення майбутніх магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. - C. 100-107.
- Айвазян Л. Ю. Феномен самотності та його визначення в сучасній психології. - C. 108-113.
- Александров Ю. В. Залежність ефективності управлінської діяльності керівників у системі ОВС від особливостей їх особистості. - C. 114-118.
- Бабаджанова А. Н. Психолого-педагогічна модель розвитку почуття гумору у старшокласників. - C. 119-124.
- Бабелюк О. В. Психологічні умови, що детермінують особливості професійного самовизначення військовослужбовців, які проходять військову службу за контрактом на посадах рядового і сержантського складу. - C. 125-130.
- Бовть О. Б. Про дослідження віктимної поведінки молоді у морально-правовому вимірі. - C. 131-138.
- Болтівець С. І., Осьодло В. І. Апаратурне вимірювання стресостійкості особистості до діяльності в особливих умовах. - C. 139-144.
- Боснюк В. Ф. Інтелект як предиктор професійної успішності. - C. 145-150.
- Волинець П. П. Психологічні умови прихованого психологічного впливу офіцерами оперативно-розшукових підрозділів державної прикордонної служби під час виконання ними завдань з охорони державного кордону. - C. 151-158.
- Гординя Н. Д. Аналіз проблеми когнітивних стилів у наукових дослідженнях. - C. 159-163.
- Даниленко Н. В. Особливості переживання перинатальних втрат. - C. 164-167.
- Кірєєва Л. Р. Основні напрямки та психолого-педагогічні умови психопрофілактики синдрому емоційного вигоряння молодих вчителів сільської школи. - C. 168-173.
- Ковальчук О. П. Професійна мотивація в структурі військово−професійної діяльності. - C. 174-179.
- Колесніченко О. С. Особливості професійно-психологічного відбору персоналу до МНС України. - C. 180-183.
- Литвиненко Д. М. Особливості використання его-захисних механізмів працівниками ОВС у спільній професійній діяльності. - C. 184-188.
- Ложкін Г. В., Петренко О. В. Аналітико-інтуїтивні моделі психологічної сумісності та операторської злагодженості в соціотехнічних системах. - C. 189-194.
- Макаренко П. В. Особливості соціально-психологічних деструкцій у спільній професійній діяльності працівників ОВС. - C. 195-198.
- Мащенко О. П. Психологічні особливості формування стратегій володіння іноземною мовою майбутніми філологами. - C. 199-203.
- Мілорадова Н. Е. Сім’ї "групи ризику" - об’єкт профілактики насильства в сім’ях та жорстокого поводження з дітьми. - C. 204-208.
- Мосов С. П. Вимоги до системи морально-психологічного забезпечення у Збройних силах України. - C. 209-213.
- Олексієнко С. Б. Психологічний аналіз стресогенних чинників миротворчої діяльності. - C. 214-217.
- Онисько О. О. Віктимізація як відповідь на психічну травму. - C. 218-222.
- Оніщенко Н. В. Роль та місце екстремальних психологів при ліквідації наслідків надзвичайної ситуації. - C. 223-228.
- Осьодло В. І., Мацько О. Й. Вплив особистісних характеристик викладача на психологічний клімат заняття. - C. 229-234.
- Побідаш А. Ю. Особливості функціонування механізмів психологічного захисту у моряків - жертв піратського полону. - C. 235-240.
- Поляков І. О. Особливості проведення психологічних досліджень у гірських пошуково-рятувальних загонах МНС України. - C. 241-244.
- Ржевський Г. М. Сутність та зміст психологічного забезпечення діяльності військовослужбовців в сучасних умовах. - C. 245-250.
- Старик В. А. Правові засади професійної діяльності фахівців аварійно-рятувальних підрозділів МНС України як передумови формування їх професійної деформації. - C. 251-255.
- Стасюк В. В. Сутність і зміст психологічного забезпечення підготовки та застосування військ (сил) в сучасних умовах. - C. 256-260.
- Титаренко А. В. Характер динамічних змін в структурі ціннісних орієнтацій фахівців-рятувальників. - C. 261-267.
- Тітаренко Д. С. Особливості ставлення дітей молодшого шкільного віку до фахівців рятувальної служби МНС України. - C. 268-272.
- Філоненко В. М. Особливості вираженості акцентуацій характеру злочинців-рецидивістів. - C. 273-278.
- Ціцей Р. М. Психологічний контакт як провідний компонент в процесі побудови відносин "психолог-клієнт". - C. 279-283.
- Черняк А. І. Роль професійно значущих психологічних якостей співробітників спецпідрозділів у психологічній підготовленості до успішної діяльності в екстремальних ситуаціях. - C. 284-288.
- Шевченко Л. О. Особливості я-концепції особистості жінок-злочинниць. - C. 289-296.
- Логінова Н. М., Кашперук С. Г. Здійснення правового виховання курсантів-прикордонників з урахуванням рівня сформованості їх правосвідомості. - C. 297-301.
- Невмержицький В. М. Військово-технічні та геонаукові дослідження оборонного відомства ФРН. - C. 302-306.
- Яцино О. В., Кінь О. В. Аналіз наукових праць з питань формування та проведення державної кадрової політики, державної військової кадрової політики, кадрової політики у Збройних силах України. - C. 307-314.
- До відома авторів. - C. 315.
- Вихдні дані.
| 2012 | | Вип. 1 (26)
|
|
|
|