Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2010/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету оборони України
: зб. наук. пр..- Київ
Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богун І. Ю., Кубіцький С. О. Формування агресивної поведінки підлітка під впливом мас-медіа. - C. 5-10.
  4. Гапеєва О. Л., Кисіль В. В. Українська національна ідея: бібліографічний огляд сучасних поглядів. - C. 11-16.
  5. Гіренко С. П. Формування конфліктостійкості майбутніх працівників ОВС (педагогічна концепція). - C. 17-22.
  6. Жуков В. Є. Оптимізація процедури проведення мовного тестування військовослужбовців з використанням теорії графів. - C. 23-28.
  7. Карпова–Чемерис Л. І. Проблеми та шляхи формування етичної культури майбутніх військових фахівців ВВНЗ. - C. 29-34.
  8. Кисіль В. В. Методика оцінювання ефективності системи військово-патріотичного виховання рядового, сержантського і старшинського складу збройних сил України військової служби за контрактом. - C. 35-39.
  9. Ковальчук В. О., Кубіцький С. О. Особливості соціально-педагогічної роботи з суїцидантами. - C. 40-43.
  10. Корнійчук Ю. Г. Критерії та рівні готовності майбутніх офіцерів до організації виховної діяльності з військовослужбовцями строкової служби. - C. 44-48.
  11. Кравченко А. І. Комунікативна взаємодія у дидактичному процесі викладача і курсантів військового навчального закладу. - C. 49-51.
  12. Кубіцький С. О. Водотика Т. В. Педагогічний аналіз змісту та структури екологічної культури студентів. - C. 52-60.
  13. Мацевко Т. М., Гапеєва О. Л. Основні напрями психолого-педагогічного забезпечення виховання майбутніх офіцерів у видовому вищому навчальному закладі. - C. 61-66.
  14. Молоков О. В. Особливості оцінки виконання завдань військовослужбовцями у навчальному рукопашному бою. - C. 67-71.
  15. Пісненко С. А. Організаційно-педагогічні умови використання ділових ігор на основі міжпредметного підходу в підготовці військових фахівців. - C. 72-76.
  16. Приходько Ю. І. Особистісно орієнтована самостійна робота як новий етап у еволюції поглядів на її природу. - C. 77-84.
  17. Рептух Н. О. Сутність та особливості науково-дослідної підготовки магістрів в системі вищої професійної освіти. - C. 85-88.
  18. Романюк І. М., Зайцев Д. В. Принципи кредитно-модульної технології навчання в військових навчальних закладах. - C. 89-92.
  19. Сиротенко С. Б. Самоорганізація у навчальній діяльності курсантів вищих військових навчальних закладів як психолого-педагогічна проблема. - C. 93-99.
  20. Стадник В. В. Роль засобів масової інформації у формуванні та реалізації національної ідеї в українському суспільстві. - C. 100-104.
  21. Теслюк В. М., Приходько М. П. Об’єктивність та суб’єктивність в оцінюванні навчальних досягнень студентів. - C. 105-108.
  22. Федоренко О. І. Особливості підготовки поліцейських кадрів у США. - C. 109-113.
  23. Фіногенов Ю. С. Моделі фізичної підготовки як основа ефективності навчальних занять з фізичної підготовки військовослужбовців. - C. 114-117.
  24. Храбан І. А. Визначення фонетичних, лексичних та граматичних особливостей португальської мови для діагностування здібностей до її вивчення у майбутніх фахівців воєнно-дипломатичної служби. - C. 118-122.
  25. Шахман О. А., Осітров В. В. Тестування як засіб контролю при комунікативному підході до навчання іноземної мови. - C. 123-127.
  26. Балаян А. А. Воплощение американской мечты. Путь Колина Пауэлла. - C. 128-131.
  27. Віденєєв І. О. Особливості посттравматичних стресових розладів у жінок, що зазнали сексуального насилля. - C. 132-135.
  28. Глова Л. А. Особистісні чинники соціально - психологічної адаптації майбутніх офіцерів в умовах ВВНЗ. - C. 136-139.
  29. Гостєєва Т. В. Прогнозування схильності працівників ОВС до порушень дисципліни і законності. - C. 140-145.
  30. Катаєв Є. С. Філософська категорія відношення та психологічне поняття ставлення в контексті досліджень професіоналізації особистості. - C. 146-150.
  31. Ковальова І. Б. Тренінгова програма "Рятівник" в системі психологічної підготовки фахівців МНС (методичні засади). - C. 151-156.
  32. Лазаренко К. Д. Психологічні особливості системи розвитку комунікативного потенціалу керівників органів внутрішніх справ. - C. 157-161.
  33. Лім М. І. Переживання горя, робота з горем. - C. 162-166.
  34. Мілорадова Н. Е. Саморегуляція психічних станів працівників органів внутрішніх справ як шлях самовдосконалення особистості. - C. 167-172.
  35. Мушинська О. В. Психологічна сумісність як основа професійних взаємовідносин в межах малої функціональної групи. - C. 173-179.
  36. Ржевський Г. М. Особливості психологічної підготовки військовослужбовців військової служби за контрактом. - C. 180-184.
  37. Скрипкін О. Г. Професійні чинники виникнення страху в офіцерів льотного складу. - C. 185-188.
  38. Снісаренко А. Г. Особливості мотиваційного профілю начальників караулів оперативно-рятувальної служби цивільного захисту МНС України. - C. 189-193.
  39. Твердохвалова Ю. Л. Взаємозв'язок між орієнтацією студентів на управлінську кар'єру та особливостями спрямованості особистості. - C. 194-199.
  40. Товма М. І. Інтенсифікація професійно-орієнтованого навчання, як умова успішної професіоналізації майбутнього офіцера. - C. 200-204.
  41. Федак С. С., Севідова Г. О. Психологічні особливості курсантів, які входять до збірних команд ВВНЗ. - C. 205-208.
  42. Федоренкова Л. С. Особливості структурної будови ціннісних орієнтацій. - C. 209-216.
  43. Шевченко Л. О. Гендерні особливості злочинців. - C. 217-225.
  44. Шеленкова Н. Л. Мотиваційні чинники вибору професії практичного психолога. - C. 226-230.
  45. До відома авторві. - C. 231.
  46. Вихідні відомості.
2010
Вип. 5 (18)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського