Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73167/2010/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. пр..- Київ Vìsnik Nacìonalʹnogo Unìversitetu Oboroni Ukraïni- Титул.
- Зміст.
- Божко С. А., Піддубний О. Г., Сухорада Г. І. Педагогічний аналіз змісту навчально-методичного забезпечення процесу фізичного виховання у вищих військових навчальних закладах. - C. 5-10.
- Боринський В. М. Критерії та показники оцінювання рівнів сформованості сербомовної компетентності в говорінні майбутніх фахівців військового управління у міжнародних відносинах. - C. 11-15.
- Гапеєва О. Л. Теоретичні засади інформаційного забезпечення національно-патріотичного виховання молоді. - C. 16-20.
- Зельницький А. М. Педагогічна система ВВНЗ як основа забезпечення якості підготовки військових фахівців. - C. 21-28.
- Кисіль В. В. Моральні й етнокультурні традиції запорізьких козаків та їх значення в національному вихованні особового складу Збройних Сил України. - C. 29-36.
- Ковалишин Л. Є. Наукові засади діагностування здібностей до вивчення чеської мови у майбутніх фахівців воєнно-дипломатичної служби. - C. 37-41.
- Ковальчук Т. І., Михайлів Н. А. Деякі аспекти соціальної роботи з дітьми-інвалідами. - C. 42-45.
- Ковальчук Т. І., Опанасенко О. В. Деякі підходи до соціально–педагогічної роботи з неблагополучними сім’ями. - C. 46-48.
- Красильник Ю. С. Перспективи розвитку процесуальної складової підготовки магістрів військового управління у сфері розвідки як майбутніх викладачів ВВНЗ. - C. 49-53.
- Кубіцький С. О., Пампуха І. В., Воронцов О. В. Система дистанційної освіти у вищій школі. - C. 54-61.
- Маценко Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до виховання здорового способу життя.. - C. 62-65.
- Осадча Т. П. Проблема оцінювання компетентності випускників ВВНЗ щодо проведення ними індивідуально-виховної роботи з особовим складом військових підрозділів. - C. 66-71.
- Рептух Н. О. Зміст, форми і методи науково-дослідної підготовки магістрів. - C. 72-75.
- Севідова Г. О. Інформаційно-пропагандистська діяльність військовиків УГА у таборах Чехословаччини організація, зміст, здобутки. - C. 76-80.
- Семенов Ю. М., Сиромля Ю. П. Забезпечення мовної взаємосумісності з військовими формуваннями міжнародних організацій. - C. 81-84.
- Сопівник І. В., Наконечна О. В. Модель морально-професійних якостей студентів – майбутніх бухгалтерів. - C. 85-89.
- Сопівник І. В. Вальдорфська педагогіка як технологія формування творчої особистості. - C. 90-94.
- Сурков О. О. Проблемні питання інтенсифікації бойової підготовки військової частини. - C. 95-98.
- Тихонов Г. М., Ягупова О. В. Професійні стандарти освіти: огляд зарубіжного досвіду. - C. 99-104.
- Труш Т. В. Формування індивідуально-психологічних компетенцій при підготовці військових фахівців у ВВНЗ: педагогічна технологія. - C. 105-109.
- Васильєв С. П. Оптимізація системи підготовки військових фахівців в умовах цивільного вищого навчального закладу як чинник підвищення саморегуляції курсантів в процесі адаптації. - C. 110-1169.
- Желаго А. М. Психологічні компоненти надійності службово-бойової діяльності військовослужбовців військової служби за контрактом СМВЧМ Внутрішніх військ та механізми її забезпечення.. - C. 117-121.
- Іщенко І. А. Психологічні засади придатності фахівця до професійної діяльності. - C. 122-125.
- Коваленко О. Г. Толерантність у міжособистісному спілкуванні підлітків. - C. 126-130.
- Лазаренко К. Д. Стан розвитку комунікативного потенціалу управлінців органів внутрішніх справ. - C. 131-137.
- Лісовий К. А. Діагностування індивідуально-психологічних особливостей особи за її почерком. - C. 138-142.
- Логін І. В. Емпіричне дослідження впливу психологічних чинників на процес професійного становлення персоналу ізоляторів тимчасового тримання органів внутрішніх справ. - C. 143-149.
- Малахов М. А. Робота керівників частин та підрозділів щодо оптимізації соціально-психологічної адаптації військовослужбовців за контрактом до особливих умов діяльності. - C. 150-155.
- Онопрієнко Ю. В. Експериментальні дослідження процесу професійнго росту спеціалістів технічного забезпечення ЗСУ. - C. 156-159.
- Опанасенко В. С. Чинники етнопсихогенезу нації. - C. 160-165.
- Охременко О. Р. Психологічний підхід до оцінювання інтуїтивних рішень експертів. - C. 166-170.
- Приходько І. І. Ціннісні орієнтаціїї військовослужбовців сил охорони правопорядку України, які впливають на рівень психологічної безпеки особового складу під час виконання службово-бойових завдань з охорони громадського порядку. - C. 171-175.
- Ржевський Г. М. Психологічне супроводження професійної діяльності молодших командирів військової служби за контрактом. - C. 176-179.
- Стаднік А. В. Визначення чинників психологічного впливу на військовослужбовців Внутрішніх військ та заходів щодо їх протидії. - C. 180-184.
- Стасюк В. В. Соціально-психологічна реадаптація учасників бойових дій в сучасних умовах. - C. 185-194.
- Ткач М. І. Психологічна експрес-допомога родичам загиблих при вибухах метану на шахтах на Донеччині у 2007-2008 роках. - C. 195-200.
- Федак С. С., Севідова Г. О. Психологічна підготовка курсантів-боксерів до змагальної діяльності. - C. 201-206.
- Філатова І. В., Швець А. В., Кащенко Р. А. Особливості побудови моделей прогнозування надійності професійної діяльності поїзних диспетчерів з урахуванням їх психотипології. - C. 207-213.
- Фомич М. В. Модель професійно важливих якостей начальника караулу пожежно-рятувального підрозділу, як фахівця та командира. - C. 214-219.
- Чеботарьов Е. В. Психологічні особливості особистісних детермінантів майстерності снайперів. - C. 220-224.
- Шиліна А. А. Структура синдрому емоційного вигорання у працівників органів внутрішніх справ. - C. 225-239.
- Богайчук В. Ж., Єфімова В. В. Досвід Збройних сил США з проблеми ґендерної рівності. - C. 230-237.
- Мараєва В. В. Досвід ґендерної політики у Збройних силах Ізраїлю. - C. 238-241.
- До відома авторів. - C. 242.
- Вихідні дані.
| 2010 | | Вип. 3 (16)
|
|
|
|