Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73166/2013/42<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка.- Київ Collection of Scientific Papers of Military Institute of Taras Shevchenko National University of Kyiv- Титул.
- Зміст.
- Ломакович А. М. Актуальні проблеми розвитку вищої освіти: тенденції і перспективи. - C. 5-9.
Техніка
- Глухов С. І. Методичні рекомендації з розробки діагностичного забезпечення радіоелектронних засобів озброєння. - C. 10-15.
- Гуляєв А. В. Методичні основи вибору способу відновлення деталей озброєння та військової техніки. - C. 16-18.
- Гусляков О. М., Коцюруба В. І. Удосконалена математична модель виявлення вибухонебезпечних пристроїв індукційним методом. - C. 19-27.
- Долгушин В. П., Лоза В. Н., Селюков А. В., Жиров Б. Г. Оценка асимптотически эффективных ошибок измерения азимута нескольких неортогональных сигналов при использовании одного из "сверхразрешающих" алгоритмов обработки. - C. 27-32.
- Жиров Г. Б., Бахвалов В. Б. Комбіноване управління нелінійними об’єктами. - C. 32-36.
- Кольцов Р. Ю., Боряк К. Ф., Лєнков Є. С., Малюга А. В. Синтез устойчивых структур адаптивных систем угловой селекции на основе матричных ортогональных фильтров за счёт использования уникальных свойств фильтров-проекторов. - C. 36-41.
- Ленков С. В., Браун В. О., Березовская Ю. В., Осыпа В. А., Пашков С. А., Цыцарев В. Н. Постановка задач оптимизации процесса технического обслуживания и ремонта сложных объектов радиоэлектронной техники. - C. 42-47.
- Лещенко О. И. Проблемы технического обеспечения нано-перемещений. - C. 48-51.
- Мірошніченко О. В. Методи виміру кута місця цілі в РЛС маловисотних цілей на основі просторових фільтрів. - C. 51-56.
- Охрамович М. М. Переваги застосування фотоелектричних сонячних батарей для енергозабезпечення радіоелектронних засобів озброєння. - C. 57-62.
- Шостак И. В., Бутенко Ю. И. Категорная модель языка стандартов для автоматизации процесса формирования нормативного профиля при сертификации программного обеспечения. - C. 63-68.
Системний аналіз і воєнна безпека
- Зайцев Д. В. Фактори, що впливають на підготовку механізованих (танкових) підрозділів у локальних війнах і збройних конфліктах сучасності. - C. 69-73.
- Литвиненко Н. І. Інформаційні операції як складова частина комплексного застосування інформаційних технологій для проведення сучасних бойових дій. - C. 74-78.
- Місяць О. О. Особистий погляд на оборонну політику – як інтеграційну систему національної безпеки країни. - C. 79-85.
- Пампуха И. В., Березовская Ю. В. Обоснование использования нейронных сетей в системах поддержки принятия решения при функционировании сложных систем. - C. 85-90.
- Рогов П. Д., Малахов М. А., Бухало Л. В., Турченко Ю. В. Проблеми та шляхи організації захисту особового складу військ (сил) від негативного інформаційно-психологічного впливу. - C. 91-98.
Педагогіка
- Вишнівський В. В., Бірюков П. В. Модульна організація позааудиторної навчальної діяльності курсантів вищого військового навчального закладу внутрішніх військ МВС України. - C. 99-107.
- Вітвицька С. С. Інновації у педагогічній підготовці магістрів як засіб підвищення їх конкурентоспроможності. - C. 108-114.
- Вовк О. І. Когнітивно-комунікативна діяльність як основа навчання іноземної мови. - C. 114-121.
- Возняк А. Б. Педагогічні умови формування ціннісних орієнтацій особистості. - C. 121-125.
- Головнева Н. А. Организационно-педагогические условия профессиональной подготовки в системе высшего образования. - C. 125-128.
- Грибок О. П. Проблема інтеграції знань в контексті підготовки соціальних педагогів. - C. 129-132.
- Дауренбекова Ш. Ж. Внедрение медиаобразовательных технологий обучения в Жетысуском государственном университете им. И. Жансугурова. - C. 133-137.
- Драч І. І. Аналіз досвіду підготовки майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури. - C. 138-144.
- Дудник О. О. Методична підготовка педагогів для впровадження методу проектів в практику ДНЗ. - C. 144-151.
- Дуднік Н. Ю. Адаптація студентів до навчального процесу у вищій школі. - C. 152-156.
- Земляна Г. І., Приходько О. Ю. Актуальні аспекти виховної роботи зі студентами: інтеграція традиційних та інноваційних підходів. - C. 157-160.
- Кондратюк А. Л. Педагогічні умови формування комунікативних умінь у студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 161-166.
- Кылышпаева М. Х. Когнитивный подход к формированию коммуникативной компетенции при обучении иностранному языку в неязыковом ВУЗе. - C. 167-172.
- Лелеко В. В. Застосування різних видів інноваційних технологій у процесі навчання іноземних мов. - C. 173-176.
- Лєвшина Н. В. Соціальні та економічні засади модернізації освітньої сфери Великої Британії. - C. 177-181.
- Мірошніченко О. В. Інноваційні педагогічні технології як предмет сучасних наукових досліджень. - C. 181-186.
- Плахотнік О. В. Акмеологія як нова якість освіти. - C. 187-192.
- Суховєєва Н. М. Соціально-педагогічні аспекти інклюзивної освіти та підготовки фахівців у вищій школі. - C. 192-197.
- Телелим В. М., Приходько Ю. І. Підготовка військових фахівців у контексті сучасних форм і видів збройної боротьби. - C. 198-210.
- Томашевский Р. Две стратегии применения Болонского процесса (на примере Польши и Германии). - C. 211-215.
- Трухан М. А. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до вирішення конфліктних ситуацій. - C. 215-219.
- Федоров А. И. Организация учебного процесса в информационно образовательной среде высшего учебного заведения. - C. 219-223.
- Филько С. А. Репрезентативная принадлежность современных учебно-методических материалов естественных наук. - C. 224-231.
- Ханина Н. Н., Жаукумова Ш. С. Развитие коммуникативных умений у студентов экономических специальностей в процессе изучения иностранного языка. - C. 232-236.
- Шишова І. О. Діалогічне спілкування як складова психологічної культури майбутніх педагогів. - C. 237-243.
Гуманітарні аспекти розвитку збройних сил та суспільства
- Безносюк О. О. Методологічне обґрунтування психолого-педагогічних умов процесу спеціальної підготовки офіцерських кадрів у ВНЗ. - C. 244-251.
- Галговски А. Высшие школы в Федеративной Республике Германия на рубеже XX и XXI веков. Очерк правил функционирования. - C. 252-259.
- Дорохов М. С. Посилення ідеологічної складової виховання військовослужбовців – вимога часу. - C. 259-266.
- Златніков В. Г. Використання ігрових вправ на заняттях з військово-спеціальної мовної підготовки. - C. 266-270.
- Трякіна О. О. Використання інструментів економічної комісії ООН в навчальному процесі з підготовки магістрів у галузі митної справи (на прикладі Академії митної служби). - C. 271-276.
- Цвєткова Г. Г. Професійне самовдосконалення викладачів вищої школи: філософський аспект. - C. 277-283.
- Дані про авторів. - C. 284-287.
- Алфавітний покажчик. - C. 288.
- Порядок подання і оформлення статей до "Збірника наукових праць ВІКНУ". - C. 289-292.
- Форзац. - C. 293.
| 2013 | | № 42
|
|
|
|