Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73166/2013/41<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Київ
Collection of Scientific Papers of Military Institute of Taras Shevchenko National University of Kyiv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вижва С. А., Плахотнік О. В. Сучасні стратегії розвитку науково-інноваційної діяльності Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - C. 5-12.
  4. Інформаційні технології

  5. Гахович С. В., Буяло О. В., Молдован В. Д. Математична модель процесу передачі інформації з застосуванням сучасних інформаційно-комунікаційних засобів. - C. 13-18.
  6. Дусматов Б. А. Методы инновационного развития промышленных предприятий. - C. 19-22.
  7. Земляна Г. І., Крапко М. К. Впровадження інтерактивних технологій в навчально-виховний процес. - C. 22-27.
  8. Зоріна Т. І., Петров А. О., Сергієня К. В. Життєвий цикл та надійність програмного забезпечення. - C. 28-35.
  9. Краєвська О. Д. Інформаційні технології в комунікативній підготовці майбутніх менеджерів у контексті зарубіжного досвіду. - C. 35-42.
  10. Ленков С. В., Зубарев В. В., Селюков А. В., Осыпа В. А., Боряк К. Ф., Цыцарев В. Н. Программная модель процесса технического обслуживания и ремонта сложных объектов радиоэлектронной техники. - C. 43-52.
  11. Лєнков О. С., Берназ Н. М. Деякі методи захисту комп’ютерних програм від копіювання. - C. 53-55.
  12. Мельник М. А. Повышение скрытой пропускной способности стеганографических алгоритмов, устойчивых к атаке сжатием. - C. 56-62.
  13. Охрамович М. М. Розробка технічних рішень побудови єдиної бази даних територіально розподілених інфраструктур. - C. 62-68.
  14. Пампуха И. В., Березовская Ю. В. Технологические аспекты построения систем поддержки принятия решений при функционировании сложных систем на базе нейронных сетей. - C. 68-76.
  15. Рыбальский О. В., Соловьев В. И., Белозеров Е. В. Программа идентификации цифровой фото- и видеоаппаратуры и проверки оригинальности цифровых изображений. - C. 77-80.
  16. Хом’юк І. В., Петрук В. А., Хом’юк В. В. Впровадження інтерактивних технологій у процес викладання фундаментальних дисциплін у технічному ВНЗ. - C. 81-85.
  17. Цой М. Н. Интерактивный обучающий комплекс в процессе организации обучения. - C. 85-93.
  18. Шкуліпа П. А., Жердєв М. К., Лєнков С. В. Електромагнітний метод діагностування радіоелементів у складі радіоелектронних пристроїв. - C. 93-98.
  19. Шостак І. В., Груздо І. В. Комп'ютеризація процесу виявлення плагіату у студентських роботах. - C. 99-109.
  20. Педагогіка

  21. Андриянова В. И. Базовые факторы современной образовательной политики в Республике Узбекистан. - C. 110-113.
  22. Безносюк О. О. Аналіз навчального процесу як системи та основних напрямків його удосконалення у цивільному ВНЗ. - C. 113-121.
  23. Василюк В. М., Ярема Н. І., Капчак В. О., Василюк Л. В., Савченко І. П., Василюк В. В. Психофізіологічні особливості навчального процесу у вищому навчальному закладі. - C. 122-127.
  24. Возняк А. Б., Кузьмяк Н. М. Формування творчої особистості як психолого-педагогічна проблема. - C. 128-132.
  25. Головнева Е. В. Методологические аспекты формирования потенциала системы высшего образования в современном обществе. - C. 132-137.
  26. Гончаренко О. В. Методичне та педагогічне забезпечення, як чинник удосконалення безперервної професійної освіти державних службовців (досвід Франції). - C. 137-142.
  27. Жолтаева Г. Н., Ханина Н. Н. Формирование профессиональной готовности специалистов высшей школы в условиях реформирования образования в Республике Казахстан. - C. 142-148.
  28. Жураев А. А. Система формирования физической культуры студента в Ташкентском государственном педагогическом университете. - C. 148-153.
  29. Златніков В. Г. Вправи для навчання професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 153-157.
  30. Ибодова М. Н. Использование инновационных технологий в Навоийском государственном педагогическом институте. - C. 157-160.
  31. Кравченко О. І. Система контролю рівня навчальних досягнень вищого навчального закладу, як складова комп’ютерно-орієнтованої системи навчання. - C. 161-164.
  32. Кристопчук Т. Є. Напрями трансформації педагогічної освіти країн Європейського Союзу в Україну. - C. 165-171.
  33. Лобанов Н. А. Непрерывное самообразование как институциональная форма государственной системы непрерывного профессионального образования: постановка проблемы. - C. 172-177.
  34. Ломакович В. Я. Професійна підготовка студентів університету до діяльності у галузі екологічної освіти молоді Німеччини. - C. 178-183.
  35. Мась Н. М., Сторожук Н. А., Ряба Л. О., Солодєєва Л. В. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду використання дистанційного навчання в освіті та його ефективність. - C. 183-190.
  36. Мянецка Ю. Педагогическое образование в реформированной системе образования. - C. 191-197.
  37. Савченко Л. О. Системний підхід до педагогічного діагностування якості освіти студентів. - C. 197-201.
  38. Строчук М. С. Процедуры оценки качества в европейском высшем образовании. - C. 202-206.
  39. Толипов У. К. Инженерная педагогика в системе подготовки кадров. - C. 207-211.
  40. Федоров А. И. Информатизация в контексте модернизации высшего профессионального образования. - C. 212-218.
  41. Гуманітарні аспекти розвитку збройних сил та суспільства

  42. Бенера В. Є. Інтеграція педагогічної інноватики та історично апробованого досвіду в авторській концепції самостійної роботи студентів. - C. 219-227.
  43. Болтаева Ш. Т. Формирование социально-коммуникативной культуры педагога: сущность, структура и подходы. - C. 228-230.
  44. Вишневский М. И. Философия в системе культуры: образовательные аспекты проблемы. - C. 231-236.
  45. Габчак Н. Ф. Морфологічні особливості рельєфу, їхній вплив на розташування і функціонування гірськолижних курортів Закарпаття. - C. 237-241.
  46. Голінко В. В., Заруба О. Г., Демченко О. М. Інноваційні педагогічні технології вивчення оперативно-тактичних дисциплін на базі інтерактивної моделі освітньої діяльності. - C. 241-247.
  47. Дороніна Т. О. "Ґендерний конфлікт": загальнонауковий та педагогічний аспекти. - C. 248-253.
  48. Дудник Н. З. Історія розвитку педагогічної етики у філософії освіти. - C. 254-259.
  49. Марченко Г. В. Полікультурна освіта: принципи творення єдиного культурно-освітнього простору. - C. 260-266.
  50. Нітенко О. В. Cтан і тенденції іншомовної підготовки фахівців права в системі вищої освіти. - C. 267-272.
  51. Онищук М. І., Сірий С. В., Турченко Ю. В., Зарицька А. І. Проблеми безпеки в теорії міжнародних відносин: порівняльний аналіз основних напрямів. - C. 272-278.
  52. Приходькіна Н. О. Особливості підготовки фахівця за магістерською програмою "Педагогіка вищої школи" у ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України. - C. 278-284.
  53. Дані про авторів. - C. 285-289.
  54. Алфавітний покажчик. - C. 290.
  55. Порядок подання і оформлення статей до "Збірника наукових праць ВІКНУ". - C. 291-294.
  56. Форзац. - C. 295.
2013
№ 41
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського