Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2019/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Херсонського державного університету
.- Херсон. Серія, Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрійчук І. П. Емпіричне дослідження особливостей дивергентного мислення студентів – майбутніх психологів. - C. 9-14.
  4. Мозговий В. І. Вивчення особистісних характеристик військовослужбовців – кандидатів на отримання первинного офіцерського звання. - C. 15-23.
  5. Неурова А. Б. Емпіричне дослідження особливостей психологічної стійкості військовослужбовців – учасників Операції об’єднаних сил. - C. 23-29.
  6. Танасійчук О. М., Чигринська Л. П. Психологічний аналіз показників емоційного вигорання медичних сестер. - C. 30-36.
  7. Філоненко Д. В. Особливості формування професійної комунікативної компетентності та часові перспективи при підготовці ІТ-спеціалістів. - C. 37-45.
  8. Чачко С. Л., Чебан А. С. Особливості впливу батьківських образів на образ майбутнього партнера в шлюбі у чоловіків, вихованих у неповній сім’ї. - C. 45-51.
  9. Чхаідзе А. О. Психологічні особливості життєстійкості в гібридній війні. - C. 52-63.
  10. Балашов Е. М. Психологічні особливості метакогнітивного моніторингу в навчальній діяльності студентів. - C. 64-71.
  11. Гуляс І. А. Факторна структура аксіопсихологічного проєктування життєвих досягнень особистості періоду середньої дорослості. - C. 72-80.
  12. Дметерко Н. В. Методологія психодинамічного підходу дослідження розвитку рефлексивного мислення психологів. - C. 80-86.
  13. Запека Я. Г. Емпіричне дослідження життєстійкості студентів. - C. 87-93.
  14. Ільченко Р. М. Комплексне психодіагностичне забезпечення психологічної реадаптації постнаркозалежних дорослих. - C. 94-102.
  15. Костіна Т. О. Рівні усвідомлення ґендерно зумовлених сценарних процесів молодими людьми. - C. 103-109.
  16. Митрофанова С. С. Комунікативні здібності майбутніх психологів в умовах здобуття другої вищої освіти. - C. 109-117.
  17. Михальчук Ю. О. Психологія конфліктності між структурами "Я-концепції": теоретико-практичний аспект вивчення. - C. 117-123.
  18. Погрібна А. О. Особливості взаємозв’язків механізмів психологічного захисту та копінг-механізмів у межах єдиної системи у вчителів шкіл-інтернатів для дітей із вадами інтелекту. - C. 124-131.
  19. Столярчук О. А., Сергєєнкова О. П. Гармонізація становлення особистості майбутнього фахівця. - C. 131-138.
  20. Сухенко Я. В. Типологічний діапазон особистісного потенціалу педагогічних працівників: емпіричний вимір. - C. 138-144.
  21. Фролова Н. В. Характер міжособистісної взаємодії інтернет-залежних підлітків. - C. 145-151.
  22. Щербакова О. О. Психологічні закономірності обдарованості академічно здібних учнів основної школи. - C. 152-160.
  23. Gil K. V. Development of the questionaire of motivation of volunteer activity. - C. 161-168.
  24. Добровольська Н. А. Соціально-психологічні особливості становлення та розвитку творчої компетентності майбутнього психолога. - C. 169-175.
  25. Коробка Л. М. Адаптація спільноти до суспільних змін унаслідок воєнного конфлікту: від переживання травми до відновлювальних зусиль та розвитку. - C. 176-182.
  26. Літвінова О. В. Дослідження психологічних чинників підліткового булінгу. - C. 183-189.
  27. Marchuk L. M. The effect of higher education on the formation of assertive behavior by student youth. - C. 190-196.
  28. Панов М. С. Професійна реадаптація у структурі адаптаційних процесів: результати досліджень. - C. 197-203.
  29. Плющ А. Н. Информационное сопровождение образовательных реформ: анализ и оценки. - C. 204-217.
  30. Посвістак О. А. Зміни сімейних взаємин в країнах заходу та їх вплив на трансформацію сім’ї в Україні. - C. 217-224.
  31. Титаренко Т. М. Способи організації соціально-психологічного супроводу особи, яка постраждала внаслідок воєнної агресії. - C. 224-230.
  32. Чиркова Т. І. Особливості звернень до психолога із проблематикою крос-культурних сімей. - C. 230-236.
  33. Садаклієва Е. В. Вплив психотренінгових технологій на формування управлінської компетентності керівників Національної поліції України: результати досліджень. - C. 237-243.
  34. Візнюк І. М. Психофізіологічні основи механізму зародження іпохондричних розладів особистості. - C. 244-252.
  35. Лопатіна Г. О. Становлення мовленнєвої особистості дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. - C. 253-259.
  36. Омельченко М. С. Дослідження професійної компетентності в контексті вивчення професійної свідомості корекційного педагога. - C. 260-266.
  37. Цибуляк Н. Ю. Професійна стресостійкість спеціального педагога. - C. 266-274.
  38. Яковлева С. Д., Слободянюк Г. В. Взаємодія вчителя та асистента вчителя початкових класів інклюзивної освіти у світлі концепції "Нова українська школа". - C. 275-282.
2019
Вип. 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського