Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2018/3(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Херсонського державного університету
.- Херсон. Серія, Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Безпалко А. І. Теоретико-прикладні аспекти психологічного супроводження розвитку обдарованої особистості винахідника в умовах вищих навчальних закладів. - C. 7-13.
  4. Большакова А. М. Відповідальність як особистісний корелят соціального інтелекту студентів. - C. 14-19.
  5. Венгер О. П. Особистість викладача як засіб активізації та розвитку пізнавальної діяльності студентів. - C. 20-24.
  6. Гальцева Т. О. Дослідження навчальної самоефективності студентів. - C. 25-30.
  7. Грузинська І. М. Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку: змістові та організаційні аспекти. - C. 30-35.
  8. Дробот О. В., Пустовий С. А. Вікова динаміка професійної спрямованості студентів філологічних спеціальностей. - C. 36-42.
  9. Єльчанінова Т. М. Внутрішньоособистісний конфлікт як фактор становлення особистості студентів. - C. 42-47.
  10. Зозуля О. В. Психологічна готовність до протидії насильству серед учнівської молоді в умовах збройного конфлікту: особистісно-професіологічний підхід. - C. 48-54.
  11. Калмиков Г. В. Значення теорії мовленнєвого спілкування О. О. Леонтьєва для підготовки майбутніх психологів. - C. 54-59.
  12. Калюжна Ю. І., Тесленко М. М. Мотиваційний аспект розвитку творчої особистості старшокласника. - C. 59-64.
  13. Котлова Л. О., Безверхня К. О. Уявлення молоді про офіційний та цивільний шлюб: гендерний аспект. - C. 64-68.
  14. Меджидова Т. Р. Образ старости в представлениях молодого поколения. - C. 69-73.
  15. Михальчук Ю. О. Діалогічність свідомості особистості та діалогічна взаємодія: психологічний аспект вивчення. - C. 74-79.
  16. Насирова Н. Р. Вопросы формирования критического мышления в процессе обучения в психологии. - C. 79-84.
  17. Пастощук Г. Д. Життєдіяльність неповних сімей як психологічна проблема. - C. 85-91.
  18. Погрібна А. О. Позитивне мислення як копінг-ресурс вчителів шкіл-інтернатів для дітей із вадами інтелекту. - C. 91-96.
  19. Сорокіна О. А., Скуріхіна А. М. Сучасні підходи до розвитку готовності молодих вчителів до інноваційної діяльності: теоретичний та прикладний аспекти. - C. 96-101.
  20. Софіян Д. В. Емпіричні показники психологічної готовності офіцерів-кінологів до професійної діяльності. - C. 101-106.
  21. Харченко Н. В. Діагностика розвитку операцій вірогідного прогнозування в дітей старшого дошкільного віку в процесі аудіювання (психолінгвістичний контент). - C. 106-115.
  22. Шевчук В. В. Взаємозв’язок між характером батьківського виховання та рівнем емоційного комфорту дошкільників із вадами розвитку. - C. 115-119.
  23. Щербак Т. І., Карпенко Т. О. Дослідження впливу креативної компетентності вихователя ДНЗ на варіативність мислення дошкільників. - C. 120-125.
  24. Бриль М. М. Управління ризиками в діяльності психолога. - C. 126-132.
  25. Гавриловська К. П., Базилюк І. І. Образ самотньої матері у свідомості осіб із різними соціальними статусами. - C. 133-138.
  26. Крупник І. Р. Уявлення про майбутнє сімейне життя дітей заробітчан. - C. 139-144.
  27. Літвінова О. В. Проблема впливу батьків на процес психологічної сепарації в юнацькому віці. - C. 144-150.
  28. Мульована Л. І. Життєстійкість як внутрішній ресурс у психосоціальному відновленні учасників антитерористичної операції. - C. 151-155.
  29. Мурадханян М. Г. Основні характеристики соціального кінематографу. - C. 156-160.
  30. Субашкевич І. Р. Внутрішній ціннісний конфлікт особистості між "бажаним" і "доступним" у формуванні ціннісної сфери студентів у контексті взаємодії з медіа. - C. 161-165.
  31. Яровий Д. О. Критичний дискурс аналізу як метод дослідження практик громадянського протистояння в соціальних медіа. - C. 166-173.
  32. Яцина О. Ф. Психосемантичний простір множинних ідентифікацій у практиках шлюбно-сімейного партнерства та батьківства. - C. 174-180.
  33. Барко В. І., Остапович В. П., Барко В. В. Можливості використання "Опитувальника великої п’ятірки" психологами Національної поліції України. - C. 181-186.
  34. Орос О. Б. Аналіз деяких причин насильницької поведінки неповнолітніх, які знаходяться у конфлікті з законом. - C. 187-192.
  35. Сергачова В. Е., Кайманова Я. В., Турянський О. Д. Особливості розвитку екологічної свідомості майбутніх юристів. - C. 192-197.
  36. Смірнова О. М. Аналіз структури інтелекту працівників Національної поліції за методикою Р. Амтхауера. - C. 198-203.
  37. Абсалямова Л. М. Харчова поведінка жінок у площині емпірико-психологічного аналізу. - C. 204-209.
  38. Большакова А. М., Перевозна Т. О., Харцій О. М., Віденєєв І. О. До питання дослідження специфіки оцінювання дійсності в структурі ставлення до світу в осіб зі специфічними розладами особистості. - C. 210-214.
  39. Матейко Н. М. Психологічна реабілітація психічних та поведінкових розладів в учасників бойових дій. - C. 215-219.
  40. Михайлів С. В. Особливості ціннісних орієнтацій наркозалежних у період реабілітації. - C. 220-224.
2018
Вип. 3(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського