Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2018/3(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету.- Херсон. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Безпалко А. І. Теоретико-прикладні аспекти психологічного супроводження розвитку обдарованої особистості винахідника в умовах вищих навчальних закладів. - C. 7-13.
- Большакова А. М. Відповідальність як особистісний корелят соціального інтелекту студентів. - C. 14-19.
- Венгер О. П. Особистість викладача як засіб активізації та розвитку пізнавальної діяльності студентів. - C. 20-24.
- Гальцева Т. О. Дослідження навчальної самоефективності студентів. - C. 25-30.
- Грузинська І. М. Модель формування творчої уяви дітей старшого дошкільного віку: змістові та організаційні аспекти. - C. 30-35.
- Дробот О. В., Пустовий С. А. Вікова динаміка професійної спрямованості студентів філологічних спеціальностей. - C. 36-42.
- Єльчанінова Т. М. Внутрішньоособистісний конфлікт як фактор становлення особистості студентів. - C. 42-47.
- Зозуля О. В. Психологічна готовність до протидії насильству серед учнівської молоді в умовах збройного конфлікту: особистісно-професіологічний підхід. - C. 48-54.
- Калмиков Г. В. Значення теорії мовленнєвого спілкування О. О. Леонтьєва для підготовки майбутніх психологів. - C. 54-59.
- Калюжна Ю. І., Тесленко М. М. Мотиваційний аспект розвитку творчої особистості старшокласника. - C. 59-64.
- Котлова Л. О., Безверхня К. О. Уявлення молоді про офіційний та цивільний шлюб: гендерний аспект. - C. 64-68.
- Меджидова Т. Р. Образ старости в представлениях молодого поколения. - C. 69-73.
- Михальчук Ю. О. Діалогічність свідомості особистості та діалогічна взаємодія: психологічний аспект вивчення. - C. 74-79.
- Насирова Н. Р. Вопросы формирования критического мышления в процессе обучения в психологии. - C. 79-84.
- Пастощук Г. Д. Життєдіяльність неповних сімей як психологічна проблема. - C. 85-91.
- Погрібна А. О. Позитивне мислення як копінг-ресурс вчителів шкіл-інтернатів для дітей із вадами інтелекту. - C. 91-96.
- Сорокіна О. А., Скуріхіна А. М. Сучасні підходи до розвитку готовності молодих вчителів до інноваційної діяльності: теоретичний та прикладний аспекти. - C. 96-101.
- Софіян Д. В. Емпіричні показники психологічної готовності офіцерів-кінологів до професійної діяльності. - C. 101-106.
- Харченко Н. В. Діагностика розвитку операцій вірогідного прогнозування в дітей старшого дошкільного віку в процесі аудіювання (психолінгвістичний контент). - C. 106-115.
- Шевчук В. В. Взаємозв’язок між характером батьківського виховання та рівнем емоційного комфорту дошкільників із вадами розвитку. - C. 115-119.
- Щербак Т. І., Карпенко Т. О. Дослідження впливу креативної компетентності вихователя ДНЗ на варіативність мислення дошкільників. - C. 120-125.
- Бриль М. М. Управління ризиками в діяльності психолога. - C. 126-132.
- Гавриловська К. П., Базилюк І. І. Образ самотньої матері у свідомості осіб із різними соціальними статусами. - C. 133-138.
- Крупник І. Р. Уявлення про майбутнє сімейне життя дітей заробітчан. - C. 139-144.
- Літвінова О. В. Проблема впливу батьків на процес психологічної сепарації в юнацькому віці. - C. 144-150.
- Мульована Л. І. Життєстійкість як внутрішній ресурс у психосоціальному відновленні учасників антитерористичної операції. - C. 151-155.
- Мурадханян М. Г. Основні характеристики соціального кінематографу. - C. 156-160.
- Субашкевич І. Р. Внутрішній ціннісний конфлікт особистості між "бажаним" і "доступним" у формуванні ціннісної сфери студентів у контексті взаємодії з медіа. - C. 161-165.
- Яровий Д. О. Критичний дискурс аналізу як метод дослідження практик громадянського протистояння в соціальних медіа. - C. 166-173.
- Яцина О. Ф. Психосемантичний простір множинних ідентифікацій у практиках шлюбно-сімейного партнерства та батьківства. - C. 174-180.
- Барко В. І., Остапович В. П., Барко В. В. Можливості використання "Опитувальника великої п’ятірки" психологами Національної поліції України. - C. 181-186.
- Орос О. Б. Аналіз деяких причин насильницької поведінки неповнолітніх, які знаходяться у конфлікті з законом. - C. 187-192.
- Сергачова В. Е., Кайманова Я. В., Турянський О. Д. Особливості розвитку екологічної свідомості майбутніх юристів. - C. 192-197.
- Смірнова О. М. Аналіз структури інтелекту працівників Національної поліції за методикою Р. Амтхауера. - C. 198-203.
- Абсалямова Л. М. Харчова поведінка жінок у площині емпірико-психологічного аналізу. - C. 204-209.
- Большакова А. М., Перевозна Т. О., Харцій О. М., Віденєєв І. О. До питання дослідження специфіки оцінювання дійсності в структурі ставлення до світу в осіб зі специфічними розладами особистості. - C. 210-214.
- Матейко Н. М. Психологічна реабілітація психічних та поведінкових розладів в учасників бойових дій. - C. 215-219.
- Михайлів С. В. Особливості ціннісних орієнтацій наркозалежних у період реабілітації. - C. 220-224.
| 2018 | | Вип. 3(2)
|
|
|
|