Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2018/1(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету.- Херсон. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Амплєєва О. М. Особливості навчання майбутніх психологів з використанням принципів емоційного інтелекту. - C. 9-13.
- Андрійчук І. П. Психологічні особливості розвитку професійної мотивації в майбутніх психологів. - C. 14-19.
- Артюхіна Н. В. Історико-психологічний аналіз феномена межі як межового прояву існування людини: до постановки проблеми. - C. 20-26.
- Бабаева Л. Р. Особенности формирования профессиональной мотивации у студентов гуманитарных специальностей. - C. 27-32.
- Базика Є. Л. Психічне здоров`я особистості як детермінанта її професійного потенціалу в пізньому зрілому віці. - C. 32-39.
- Васюк К. М. Феномен розширення ідентичності в процесі здійснення подвигу. - C. 39-44.
- Вертель А. В., Важинський С. Е., Щербак Т. І. Емоційне вигорання як фактор порушення професійної ідентичності в контексті структурного психоаналізу Ж. Лакана. - C. 44-50.
- Волинець Н. В. Теоретична модель психологічного благополуччя особистості: параметри, критерії, показники та функції. - C. 50-62.
- Галян І. М. Життєві репрезентації як регулятори аксіогенезу особистості. - C. 62-67.
- Іщенко Л. В. Акмеологічні особливості формування готовності майбутніх вихователів до розвитку творчої особистості дітей старшого дошкільного віку. - C. 67-72.
- Камінська О. В. Особливості копінг-стратегій у студентів із різним рівнем успішності навчальної діяльності. - C. 72-77.
- Карачинський О. А. Трансформація смислових структур особистості колишніх комбатантів у процесі психологічної реабілітації за методикою смисложиттєвих орієнтацій. - C. 78-83.
- Каргіна Н. В. Віра як основа психологічного благополуччя особистості. - C. 83-88.
- Киричук О. О. Ціннісні регулятори психологічного благополуччя особистості. - C. 89-94.
- Корінна Г. О. Значення та роль спілкування у формуванні особистості дитини в дошкільному дитинстві. - C. 94-99.
- Кравчук С. Л. Особливості життєстійкості як фактора психологічної пружності особистості юнацького віку в умовах воєнного конфлікту. - C. 99-105.
- Кубриченко Т. В., Куц В. Є. Особливості суб`єктивного переживання щастя молодими чоловіками різних типів нормативності ґендерної поведінки. - C. 106-111.
- Лісойван О. В. Застосування теоретичних моделей реконструкції символів у роботі із жінками в стані дезадаптації. - C. 111-117.
- Майструк В. М. Методологічні засади дослідження самоприйняття сучасної жінки. - C. 117-121.
- Махукова В. М. Теоретична модель дослідження системної рефлексії як чинника самоставлення особистості. - C. 121-127.
- Мельничук І. Я. Надія як рушійна сила розв`язання проблеми клієнта у процесі психологічної допомоги. - C. 128-132.
- Мельничук С. К. Розвиток кар`єри управлінця засобами формування асертивності у процесі професійного становлення у ВНЗ. - C. 133-137.
- Назимко О. В. Когнітивні особливості формування розумових дій студентів при сприйнятті та породженні іншомовного висловлювання. - C. 138-142.
- Омельченко М. С. Психологічні аспекти становлення професійної свідомості корекційного педагога. - C. 143-147.
- Півень М. А. Формування структурних компонентів емоційної зрілості особистості. - C. 148-153.
- Плошинська А. А. Психологічні аспекти використання ходьби як ресурсу поліпшення соматичного та психічного здоров`я. - C. 154-158.
- Сапєльнікова Т. С., Білоцерківська Ю. О. Дослідження негативних психічних станів студентів під час учбової діяльності як фактора порушення стресостійкості. - C. 159-163.
- Сидоренко Ж. В., Недбалюк О. О. Проблемні аспекти самоставлення особистості в юнацькому віці. - C. 163-168.
- Сіпко Л. О., Півторацька І. Ю. Соціально-психологічні чинники виникнення професійного стресу у працівників державної служби з надзвичайних ситуацій. - C. 169-173.
- Спринська З. В. Психологічні властивості осіб із різною мірою готовності до жебракування. - C. 174-179.
- Стець В. І., Баб`як К. Б. Особливості психолого-педагогічної роботи із сім`ями, що виховують дітей із інвалідністю. - C. 179-184.
- Сторож В. В., Шкарнега О. С. Аналіз психологічних аспектів залежності від соціальної мережі instagram. - C. 184-189.
- Терлецька Ю. М. Психічна депривація людини як деструктивний процес функціонування її психіки. - C. 190-196.
- Титаренко О. І. Психологічні особливості роботи з образом я засобами арт-терапії. - C. 197-202.
- Тичина І. М., Марчук А. П. Особливості сімейних цінностей гетеросексуальних людей і людей із ЛГБТ-спільноти. - C. 203-208.
- Turkmen Abdullah. The psychological effects of social networking sites in middle school students. - C. 208-212.
- Халилова Айбениз Имран кызы. Проблема психического бессознательного в творчестве Г. Джавида. - C. 213-217.
- Харченко С. В. Функції соціального інтелекту особистості. - C. 217-222.
- Шиліна А. А., Хрепливець М. А. Взаємозв`язки суб`єктивного відчуження та психологічного благополуччя осіб різного віку. - C. 222-227.
- Шрагіна Л. І. Проблеми соціально-психологічних наук у контексті теорії розвитку штучних систем. - C. 227-233.
- Штепа О. С. Психологічна ресурсність як індикатор "особистісного вкладу". - C. 233-240 .
| 2018 | | Вип. 1(1)
|
|
|
|