Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2015/2(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Херсонського державного університету
.- Херсон. Серія, Психологічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Коць М. О. Психологічна специфіка вивчення особливостей пам’яті молодших школярів із вадами мовлення. - C. 7-11.
  4. Левус Н. І., Пелих Н. С. Особливості взаємостосунків батьків та дітей як чинник гендерної ідентичності в підлітковому віці. - C. 11-16.
  5. Михальська С. А. Роль однолітків у формуванні особистості дитини дошкільного віку. - C. 16-21.
  6. Мишко Н. М. Дослідження ціннісно-смислової сфери майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту. - C. 21-26.
  7. Мовчан Я. О., Романовський О. Г. Особливості формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. - C. 27-30.
  8. Мудрак І. А. Ресоціалізаційні вектори тренінгово-розвивальної роботи із засудженими підлітками-колоністами. - C. 31-36.
  9. Проць О. І. Особливості релігійності в різних періодах дорослості: порівняльний аспект. - C. 36-41.
  10. Ренжин П. П. Дослідження властивостей обдарованої особистості. - C. 41-45.
  11. Свіденська Г. М. Психологічні напрями корекційної програми розвитку самосвідомості в період підліткової кризи. - C. 46-50.
  12. Сербина Т. С. Реформування середньої освіти в україні: сучасні реалії та міжнародний досвід. - C. 51-56.
  13. Сизко Г. І. Психологічні засади становлення особистості педагога системи спеціальної освіти. - C. 57-61.
  14. Смалиус Л. Н. Формування знань, умінь і навичок самовдосконалення у процесі професійної підготовки психологів. - C. 62-66.
  15. Стрекалова Л. В., Царькова О. В. Психологічні особливості пам’яті у молодшому шкільному віці. - C. 67-71.
  16. Шевченко С. В. Досвід професійної підготовки як фактор розвитку розумової працездатності студентів. - C. 71-76.
  17. Яблонський А. І. Мотиваційна готовність майбутніх психологів до експертної діяльності: сутність та структура. - C. 77-81.
  18. Васюк К. М., Рябініна О. В. Когнітивно-стильові особливості стереотипів соціальної активності в юнацькому віці. - C. 82-86.
  19. Гупаловська В. А., Устянич С. Т. Особливості сексуальності жінок із різним самоставленням. - C. 87-95.
  20. Заграй Л. Д. Інтерпретативні механізми в осіб із різним рівнем фрустраційної толерантності. - C. 96-100.
  21. Климків Р. І. Особливості психокорекційної програми розвитку просоціальних взаємин осіб, які відбувають покарання з випробувальним терміном. - C. 101-104.
  22. Мельник М. Т. Соціально-психологічний аналіз стану злочинності серед неповнолітніх в Україні за 2008 – І півріччя 2015 року. - C. 105-110.
  23. Цьось Ю. А. Мотиваційна складова стильової організації особистості у міжособовій взаємодії студентів. - C. 111-115.
  24. Чміль Н. С. Емоційний аспект професійної соціалізації майбутніх священнослужителів. - C. 116-120.
  25. Шульга В. Д. Соціально-психологічні аспекти громадянського розвитку особистості в ранньому юнацькому віці (до питання становлення громадянської позиції учнівської молоді). - C. 121-126.
  26. Яремчук В. В. Соціально-психологічний супровід сім’ї з ненормативною кризою. - C. 127-130.
  27. Богучарова О. І. Психологічне портретування в юридичній практиці та перспективи практичної психології. - C. 131-136.
  28. Сидоренко О. Ю. Психологічна підготовка судового експерта до виступу в судовому засіданні. - C. 136-141.
  29. Кульчицька А. В. Product placement як особливий вид рекламного звернення. - C. 142-145.
  30. Попелюшко Р. П. Особливості посттравматичного стресового розладу в учасників бойових дій. - C. 146-150.
  31. Турубарова А. В. Психолого-педагогічні проблеми сімей, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. - C. 151-155.
2015
Вип. 2(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського