Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73149:Психол.н./2015/2(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Херсонського державного університету.- Херсон. Серія, Психологічні науки- Титул.
- Зміст.
- Коць М. О. Психологічна специфіка вивчення особливостей пам’яті молодших школярів із вадами мовлення. - C. 7-11.
- Левус Н. І., Пелих Н. С. Особливості взаємостосунків батьків та дітей як чинник гендерної ідентичності в підлітковому віці. - C. 11-16.
- Михальська С. А. Роль однолітків у формуванні особистості дитини дошкільного віку. - C. 16-21.
- Мишко Н. М. Дослідження ціннісно-смислової сфери майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту. - C. 21-26.
- Мовчан Я. О., Романовський О. Г. Особливості формування професійної соціалізації студентів інженерних спеціальностей. - C. 27-30.
- Мудрак І. А. Ресоціалізаційні вектори тренінгово-розвивальної роботи із засудженими підлітками-колоністами. - C. 31-36.
- Проць О. І. Особливості релігійності в різних періодах дорослості: порівняльний аспект. - C. 36-41.
- Ренжин П. П. Дослідження властивостей обдарованої особистості. - C. 41-45.
- Свіденська Г. М. Психологічні напрями корекційної програми розвитку самосвідомості в період підліткової кризи. - C. 46-50.
- Сербина Т. С. Реформування середньої освіти в україні: сучасні реалії та міжнародний досвід. - C. 51-56.
- Сизко Г. І. Психологічні засади становлення особистості педагога системи спеціальної освіти. - C. 57-61.
- Смалиус Л. Н. Формування знань, умінь і навичок самовдосконалення у процесі професійної підготовки психологів. - C. 62-66.
- Стрекалова Л. В., Царькова О. В. Психологічні особливості пам’яті у молодшому шкільному віці. - C. 67-71.
- Шевченко С. В. Досвід професійної підготовки як фактор розвитку розумової працездатності студентів. - C. 71-76.
- Яблонський А. І. Мотиваційна готовність майбутніх психологів до експертної діяльності: сутність та структура. - C. 77-81.
- Васюк К. М., Рябініна О. В. Когнітивно-стильові особливості стереотипів соціальної активності в юнацькому віці. - C. 82-86.
- Гупаловська В. А., Устянич С. Т. Особливості сексуальності жінок із різним самоставленням. - C. 87-95.
- Заграй Л. Д. Інтерпретативні механізми в осіб із різним рівнем фрустраційної толерантності. - C. 96-100.
- Климків Р. І. Особливості психокорекційної програми розвитку просоціальних взаємин осіб, які відбувають покарання з випробувальним терміном. - C. 101-104.
- Мельник М. Т. Соціально-психологічний аналіз стану злочинності серед неповнолітніх в Україні за 2008 – І півріччя 2015 року. - C. 105-110.
- Цьось Ю. А. Мотиваційна складова стильової організації особистості у міжособовій взаємодії студентів. - C. 111-115.
- Чміль Н. С. Емоційний аспект професійної соціалізації майбутніх священнослужителів. - C. 116-120.
- Шульга В. Д. Соціально-психологічні аспекти громадянського розвитку особистості в ранньому юнацькому віці (до питання становлення громадянської позиції учнівської молоді). - C. 121-126.
- Яремчук В. В. Соціально-психологічний супровід сім’ї з ненормативною кризою. - C. 127-130.
- Богучарова О. І. Психологічне портретування в юридичній практиці та перспективи практичної психології. - C. 131-136.
- Сидоренко О. Ю. Психологічна підготовка судового експерта до виступу в судовому засіданні. - C. 136-141.
- Кульчицька А. В. Product placement як особливий вид рекламного звернення. - C. 142-145.
- Попелюшко Р. П. Особливості посттравматичного стресового розладу в учасників бойових дій. - C. 146-150.
- Турубарова А. В. Психолого-педагогічні проблеми сімей, які виховують дитину з особливими освітніми потребами. - C. 151-155.
| 2015 | | Вип. 2(2)
|
|
|
|