Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73103/2016/29<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки : зб. наук. пр..- Харків- Титул.
- Зміст.
- Алексєєнко Т. М., Фадєєва О. Ю. Про презентацію домінантних лінгвокультурем за темою "Культура та ментальність українського народу" в групах іноземних студентів-нефілологів. - C. 7-16.
- Бєлікова О. В., Бессонова Н. М., Греул О. О., Дитюк С. О., Скрипник Л. В., Черногорська Н. Г. Активні методи формування комунікативної компетентності іноземних студентів технічних спеціальностей. - C. 17-26.
- Гусарчук А. О., Косьміна В. Ю. Урахування емпатії як складової емоційного інтелекту в навчанні російської мови. - C. 27-34.
- Іванова Т. А., Курилюк Т. І. Про прийоми подолання труднощів у засвоєнні категорії виду дієслова студентами-туркменами. - C. 35-44.
- Креч Т. В. Контрастивний опис ідіоматичної лексики як фактор формування мовної особистості іноземних студентів. - C. 45-54.
- Куплевацька Л. О., Манівська Т. Є. Особливості лінгвокультурної адаптації індійських студентів у вищих навчальних закладах України в контексті міжкультурної комунікації. - C. 55-69.
- Кучеренко О. Ф., Греул О. О. Вербальна та невербальна міжкультурна комунікація у процесі навчання арабських студентів. - C. 70-79.
- Кушнір І. М., Гіль С. І. Веб-квест методика як засіб організації самостійної роботи та контролю навчальних досягнень студентів з української мови як іноземної. - C. 80-89.
- Misenyova V. Ways of overcoming difficulties while learning phraseological units in multinational groups of students-philologists. - C. 90-100.
- Михайловская Г. А. Виды анализа художественного текста в обучении русскому языку. - C. 101-109.
- Ольховська А. С. Модель формування особистісного та інструментального компонентів фахової компетентності майбутніх перекладачів. - C. 110-122.
- Українська О. О. Актуальність проблеми формування проектувальних умінь у майбутніх учителів іноземної мови. - C. 123-134.
- Ушакова Н. В. Лінгвістичні характеристики наукової лекції як основа навчання аудіювання. - C. 135-147.
- Ходаківська М. О., Тесаловська О. Б., Сулятицький А. В. Специфіка навчання російської фразеології у групах студентів, які вивчають історію образотворчого мистецтва. - C. 148-156.
- Chernovaty L. M. Pedagogical grammar as the framework of research in teaching foreign languages. Part 1. Levels and types of grammar. - C. 157-166.
| 2016 | | Вип. 29
|
|
|
|