Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941:ПН/2020/13<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки
Vìsnik pìslâdiplomnoï osvïti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 8-9.
  4. Базелюк В. Г. Ефективна школа як ресурс забезпечення якості освіти. - C. 10-23.
  5. Verdiyeva M. A. Modern pedagogical requirements to the teacher's professional competence. - C. 24-37.
  6. Гринюк С. П., Заслужена А. А. Моніторингові дослідження у галузі вищої освіти: національний та наднаціональний виміри. - C. 38-58.
  7. Журавська Н. С. Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інновацій. - C. 59-72.
  8. Зварич Г. В. Моніторинг навчально-пізнавальної активності учнів як показника якості освітніх послуг. - C. 73-86.
  9. Калусенко В. В., Карташова Л. А. Теоретичні основи підготовки спеціалістів в умовах інформаційного середовища. - C. 87-105.
  10. Кушнір В. С. Лінгвістична компетентність як чинник мотивації самовдосконалення майбутніх медиків. - C. 106-122.
  11. Литовченко С. В. Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів: контент щодо особливих освітніх потреб. - C. 123-139.
  12. Лопіна Н. А. Результати електронного навчального курсу "основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти". - C. 140-169.
  13. Петренко Л. М. Стратегічні орієнтири професійного розвитку науково-педагогічних працівників в умовах відкритої освіти. - C. 170-184.
  14. Піддячий В. М. Сутність і зміст професіоналізації педагогів у контексті освіти впродовж життя. - C. 185-199.
  15. Rustamova A. Initiation of training activities for junior schoolchildren. Crisis of ages 6–7. - C. 200-212.
  16. Сіданіч І. Л. Особливості підготовки здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою "Християнська педагогіка". - C. 213-239.
  17. Стойчик Т. І. Концептуальні основи управління якістю підготовки конкурентоздатних фахівців. - C. 240-258.
  18. Ткачук Г. С. Кваліметрична оцінка технології учіння у процесі підготовки здобувачів вищої освіти з хімії. - C. 259-275.
  19. Тур О. М., Яланська С. П. Освітнє середовище як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 276-289.
  20. Уклеїна Л. А. Теоретичний аналіз розвитку управління підготовки майбутніх адміністраторів сфери підприємництва у закладі професійної (професійно-технічної) освіти. - C. 290-304.
  21. Faramazov A. S. English phraseological units with temporal meaning: semantic characteristic. - C. 305-318.
  22. Юрков А. В. Готовності військового психолога до професійної діяльності у збройних силах України. - C. 319-334.
2020
Вип. 13
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського