Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941:ПН/2020/12<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки Vìsnik pìslâdiplomnoï osvïti- Титул.
- Зміст.
- Відомості про авторів. - C. 8-9.
- Аверіна К. С. Участь у просоціальній діяльності як складова розвитку соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 10-29.
- Білянін Г. І., Поляк О. В. Моделі прийняття управлінських рішень освітніми менеджерами в умовах реформування та децентралізації. - C. 30-43.
- Гладуш В. А., Висоцька А. М., Дубовський С. О. Корекція розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями засобами фізичного виховання. - C. 44-62.
- Гончаренко О. В. Фахова підготовка майбутніх соціальних працівників до гендерно чутливої соціальної роботи. - C. 63-76.
- Єщенко М. М. Вітчизняні та європейські практики розвитку громадянських компетентностей керівників закладів освіти. - C. 77-90.
- Іванова Н. А. Проєктна діяльність як педагогічна умова формування проєктної компетентності майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи. - C. 91-105.
- Кірман В. К., Харлаш Л. М. Формування готовності вчителів математики навчати проведення обґрунтувань у стереометричних задачах. - C. 106-127.
- Куриш Н. К. Роль післядипломної педагогічної освіти у формуванні готовності вчителів природничих спеціальностей до розвитку підприємницької компетентності старшокласників. - C. 128-144.
- Михайлов В. М., Демків А. М. Аналіз проблеми навчання фахівців з питань цивільної безпеки у зарубіжних наукових джерелах. - C. 145-165.
- Мотуз Т. В. Розвиток професійних компетентностей вчителя в умовах реформування системи загальної середньої освіти. - C. 166-179.
- Ніколенко Л. М., Шилонова В. Сприятливий соціальний клімат в учнівському інклюзивному колективі. - C. 180-197.
- Огірко О. В. Духовно-моральне виховання молоді в спадщині Андрея Шептицького. - C. 198-218.
- Остролуцька Л. І. Інституалізація соціальної роботи щодо реабілітації дітей та молоді з інвалідністю (на прикладі міста Києва). - C. 219-237.
- Прокопенко А. В., Рава В. М. Вдосконалення іншомовної компетенції за допомогою мобільного додатку "Інстаграм". - C. 238-252.
- Сидоренко Г. Г., Турицька Т. Г. Роль критичного мислення та рефлексивної культури вчителів біології у формуванні професійних компетентностей. - C. 253-266.
| 2020 | | Вип. 12 (41)
|
|
|
|