Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72941:ПН/2020/11<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник післядипломної освіти
: зб. наук. пр..- Київ. Серія, Педагогічні науки
Vìsnik pìslâdiplomnoï osvïti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Відомості про авторів. - C. 8-9.
  4. Алейнікова О. В., Сіданіч І. Л., Бурлаєнко Т. І. Формування духовних цінностей у здобувачів вищої освіти як один із пріоритетних напрямів освітнього менеджменту. - C. 10-39.
  5. Бахмат Н. В. Професійна мобільність майбутніх фахівців сфери туризму. - C. 40-52.
  6. Грицак Н. Р. Методика вивчення студентами-словесниками жанрової природи оповідання з урахуванням національної специфіки. - C. 53-69.
  7. Зварич Г. В. Теоретичні і практичні основи визначення інструментів моніторингу професійної діяльності викладачів закладів загальної середньої освіти. - C. 70-83.
  8. Косенчук О. Г., Косенчук Ю. Г. Методологія оцінювання якості дошкільної освіти: реалії та перспективи. - C. 84-100.
  9. Мединська А. В. Міжнародні програми державної підтримки професійного розвитку вчителів іноземних мов Франції. - C. 101-118.
  10. Михайлов В. М. Підвищення кваліфікації керівників структурних підрозділів органів влади з питань цивільної безпеки у вітчизняній педагогічній літературі. - C. 119-135.
  11. Протас О. Л. Трансформація інституту сім’ї як чинник умов сімейного виховання. - C. 136-153.
  12. Процько Є. С. Використання інтернет-ресурсів у процесі підготовки вчителя англійської мови нового покоління. - C. 154-169.
  13. Скиба Ю. А., Кочерга Є. В. Реалізація педагогічних умов розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителів хімії у закладах післядипломної освіти. - C. 170-182.
  14. Стойчик Т. І. Освітній кластер як форма соціального партнерства. - C. 183-198.
  15. Федорець В. М. Інтелектуально-ціннісний компонент здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури в дзеркалі європейських ідей розуму. - C. 199-225.
  16. Фрумкина А. Л. Анализ моделей процессов обучения различным дисциплинам в педагогической теории и практике. - C. 226-244.
  17. Цогла О. О. Актуальність формування мотиваційної компетентності педагога. - C. 245-262.
2020
Вип. 11 (40)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського