Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72840/2014/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Оксамитна С. М. Експансія вищої освіти та нерівність освітніх можливостей. - C. 6-13.
  4. Набруско І. Ю. Теоретичні виміри консюмеризму: витоки, сутність та перспективи. - C. 13-20.
  5. Судакова В. М. Вища освіта як культурний капітал: проблема ефективності інституціональних реформ системи вищої освіти України. - C. 21-27.
  6. Сірий Є. В. Теоретико-методологічні аспекти дослідження соціальних акторів трансформаційних змін. - C. 27-36.
  7. Ковтуненко Е. В. Процес соціальної трансформація через призму модернізаційної парадигми. - C. 36-41.
  8. Вдовиченко М. О. Проблема ідентифікації функціонального статусу агентів соціалізації особистості в соціології постмодерну. - C. 41-48.
  9. Мороз Є. О., Белінський В. М. До проблеми ідентифікації сутнісних ознак концепту "культурний капітал" крізь призму генези його формування в теоретичній соціології ХХ - початку XXI століття. - C. 49-55.
  10. Лапіна В. В. Особливості концептуальних пояснень посилення маніпулятивного впливу комерційної реклами в соціології постмодерну. - C. 56-63.
  11. Кривошеєва О. О. Механізми підтримання соціальної нерівності в суспільстві. - C. 63-69.
  12. Олевич М. І. Дослідження пізнавального потенціалу концепції легітимного порядку Макса Вебера в соціологічному дискурсі ХХ століття. - C. 70-77.
  13. Сисолятіна А. В. Економічні та соціологічні концептуальні витоки теорії раціонального вибору. - C. 77-85.
  14. Скокова Л. Г. Структурні обмеження культурно-дозвіллєвих практик. - C. 85-93.
  15. Бова А. А., Бєлєнок О. А. Просторово-часові ризики сучасного Києва очима студентської молоді. - C. 94-101.
  16. Братчикова Т. І. Функціональні та демографічні особливості сайтів соціальних мереж як фактор поширення інформаційних повідомлень. - C. 102-110.
  17. Пігіда А. О. Вплив методів відбору елементів вибіркової сукупності у кластерних вибірках на дизайн-ефект. - C. 111-117.
  18. Тащенко А. Ю. Відображення трансформацій повсякденних практик у сучасних дослідженнях культури. - C. 117-125.
  19. Шевель І. П. Різноманітні напрямки вивчення сучасної соціології конфлікту. - C. 125-130.
  20. Червинська Т. К. Використання гендерної автобіографії у викладанні дисципліни "історія та теорія гендерних досліджень": методичні аспекти. - C. 130-136.
  21. Корж К. М. Специфіка означення понять "соціальна патологія", "соціальна норма", "соціальне відхилення", "девіантна поведінка" в соціології. - C. 136-144.
  22. Ніколаєнко В. Л. Методична рефлексія предмету соціології громадської думки. - C. 144-157.
  23. Тапалова О. Б. Мотивація досягнення: феномен, дослідження, проблеми. - C. 158-164.
  24. Траверсе Т. М. Дослідження політичного мислення засобами психологічної науки: здбутки, можливості, проблеми. - C. 164-171.
  25. Шевченко С. І. Стилі міжособистісної комунікації при захворюваннях шкіри. - C. 172-178.
  26. Алтухова Г. М. Формування інтеркультурної компетентності студентів. - C. 179-184.
  27. Віннічук Н. В. Філософські основи розвитку системи освіти Японії. - C. 185-192.
  28. Жихорська О. В. Сутність інтеграції видів освіти у підготовці навчально-допоміжного персоналу ВНЗ. - C. 193-199.
  29. Лук’яненко Г. В. Етапи становлення теорії та практики морального виховання старшокласників у загальноосвітніх школах України у другій половині ХХ століття. - C. 199-204.
  30. Нагорна Г. О. Формування професійного мислення у студентів вищих педагогічних навчальних закладів у процесі педагогічного тренінгу як умова досягнення педагогічної розумності особистості. - C. 204-213.
  31. Назимко М. О. Ефективність використання технології тайм-менеджменту в управлінні установою освіти. - C. 213-220.
  32. Онищук Л. А. Стан оцінювання інноваційного розвитку навчального закладу - об’єкт теоретичного аналізу. - C. 220-226.
  33. Пузіков Д. О. Кваліметрична факторно-критеріальна модель оцінювання інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу. - C. 226-234.
  34. Тимцуник Ю. М. Сучасний стан підготовки майбутніх магістрів управління навчальними закладами до маркетингвої діяльності. - C. 234-241.
2014
№ 4 (25)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського