Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72840/2013/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Соболевська М. О. Проблема соціального порядку і пресупозиції соціологічного теоретизування у неофункціоналістській соціології Дж. Александера. - C. 6-13.
  4. Аза Л. О. Етнічність у сучасному контексті. - C. 13-20.
  5. Мороз Є. О. Українське суспільство в контексті освітніх процесів і залучення до культурних практик: трансформація ціннісних орієнтацій. - C. 20-27.
  6. Кучер Г. О. Фігуративний аналіз в сучасній соціології. - C. 28-35.
  7. Панькова О. В. Людський потенціал України: нові концептуальні орієнтири розвитку. - C. 35-46.
  8. Гришина Т. В. Соціологічні підходи до виділення старшої вікової групи. - C. 47-53.
  9. Шелестун К. Ю. Емпірична модель умов та факторів реалізації наукового потенціалу молодих вчених. - C. 53-61.
  10. Шелухін В. А. Раціональність: проблематизуючи класичне уявлення (Н. Луман та Е. Ґіденс). - C. 62-70.
  11. Золотнюк О. П. Поняття "відношення", "установка", "аттітюд", "диспозиція" в науковому дискурсі: спільне чи відмінне?. - C. 71-75.
  12. Сидоров М. В.-С. Відмінності у застосуванні методів побудови довірчих інтервалів та обчислення p-рівня для перевірки гіпотез у емпіричних дослідженнях. - C. 75-83.
  13. Сальнікова С. А. Підготовка водіїв у контексті повсякденних практик: реалії України в емпіричному вимірі. - C. 83-93.
  14. Александров Д. О. Індивідуально-психологічні детермінанти професійної адаптивності працівника органів внутрішніх справ. - C. 94-101.
  15. Виноградов О. Г. Багаторівневий аналіз s – r запитальника емоційного реагування. - C. 101-109.
  16. Гайденко В. Ю. Трикомпонентна характеристика психологічних корелятів особистісної відповідальності державних ревізорів інспекторів. - C. 109-116.
  17. Зеленська Н. М. Особливості розвитку креативності у молодшому шкільному віці: теоретичний аналіз. - C. 116-124.
  18. Мельник М., Балюта В. Особливості політичної соціалізації неповнолітніх, які знаходяться у місцях позбавлення волі. - C. 124-131.
  19. Полівко Л. Ю. Педагог, як спеціаліст інклюзивного процесу у навчанні дітей з особливими потребами. - C. 131-136.
  20. Посацький О. В. Місце проживання як чинник формування образу майбутнього в юнацькому віці: теоретичний аналіз. - C. 137-144.
  21. Радько О. В. Психологічні особливості фахівців служби інкасації ДСО при МВС України з різним рівнем ефективності професійної діяльності. - C. 145-151.
  22. Рогаль Н. І. Теоретичний аналіз конфлікту: психологічний аспект. - C. 151-157.
  23. Сидоренко В. О. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми профвідбору торгових агентів. - C. 157-164.
  24. Фадєєва К.-М. О. Вимірювання специфічних конструктів тілесності у психології. - C. 165-170.
  25. Шульга С.С. Проблема сутності та критеріїв сумісності в сучасній психології: теоретичний аналіз. - C. 171-175.
  26. Щербина Л. Ф. Психотерапія як синергетична діяльність. - C. 176-182.
  27. Гладченко М. М. Методи контролю в процесі стратегічного менеджменту вищої освіти країн європейського союзу. - C. 183-189.
  28. Кущ Т. В. Дитинство в інформаційному світі як соціально-педагогічна проблема. - C. 189-194.
  29. Люріна Т. І. Формування комунікативної компетенції майбутніх організаторів туристсько-краєзнавчої роботи у ВНЗ. - C. 195-201.
  30. Москаленко А. М. Особливості формування професійної етики управлінців навчальних закладів у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. - C. 201-208.
  31. Онищук Л. А. Значення прогностичного знання в галузевому управлінні. - C. 209-215.
  32. Токаренко О. В. Особливості польської вищої освіти. - C. 215-221.
2013
№ 3 (20)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського