Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72840/2012/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Судаков В. І. Cоціокультурна детермінація соціологічного пізнання: до питання про гносеологічну специфіку категорій "культура" та "субкультура. - C. 6-13.
  4. Набруско І. Ю. Комунікативний потенціал реклами в процесі споживання.. - C. 14-20.
  5. Судакова В. М. Інституціональний розвиток вищої освіти в Україні: дилема елітарності та масовості. - C. 20-25.
  6. Ковтуненко Е. С. Демократія як результат соціальної трансформації: методологічні та концептуальні проблеми вимірювання. - C. 26-31.
  7. Мороз Є. О. Трансформація сімейного виховання як детермінанти накопичення та формування культурного капіталу в контексті сучасних суспільних процесів. - C. 32-39.
  8. Сірий Є. В. Інституціональні засади дослідження трансформаційних процесів в аспекті ринково-підприємницького сегменту сучасного українського суспільства. - C. 39-48.
  9. Недзельський А. О. Рутинізація крізь призму соціологічних концепцій радикального постмодернізму. - C. 48-57.
  10. Саратова Ю. М Університет як організаційний актор в умовах глобалізованого ринку. - C. 57-64 .
  11. Світлов О. Р. До питання розробки соціологічної класифікації мігрантів. - C. 64-71.
  12. Супруненко О. С. Конструкт соціального смислу в соціологічному дискурсі.. - C. 71-78.
  13. Чернова К. О., Савчук О. В., Нахабіч М. А Трансформація системи цінностей освіти в сучасному українському суспільстві.. - C. 71-88.
  14. Петренко-Лисак А. О Методологічні основи і особливості викладання навчальної дисципліни "соціологія простору". - C. 88-95.
  15. Виноградов О. Г Іпсативна валідність профілів "великої п’ятірки". - C. 96-103.
  16. Глушко Л. О. Чинники формування впевненості у собі в школярів підліткового віку. - C. 103-112.
  17. Грибок О. П. Психологічні особливості конфліктної поведінки студентів вищих навчальних закладів. - C. 112-119.
  18. Льошенко О. А. Проблема розвитку емоційної компетентності. - C. 119-126.
  19. Лапіна В. В. Пізнавальний потенціал соціально-психологічного підходу до дослідження сучаних рекламних практик. - C. 127-135.
  20. Кириленко Т. С. , Мирончак К. В. Особливості переживання страху смерті в різних життєвих ситуаціях: когнітивні, емоційні та поведінкові аспекти. - C. 135-145.
  21. Невідома Я. Г. Комунікативна компетентність як засіб соціальної адаптації студентів. - C. 145-151.
  22. Терлецька Л. Г. Процес самопізнання, його структура і роль у становленні особистості. - C. 152-158.
  23. Федорець А. В. Зв'язок самоставлення та індивідуально-психологічних особливостей особистості спортсмена з його спортивною майстерністю. - C. 159-166.
  24. Юрчинська Г. К. Професійні особливості когнітивного стилю та функціонального стану вчителя. - C. 166-173.
  25. Автомонов П. П. Реалізація принципу "особистісного підходу" в системі формування пізнавального інтересу учнів. - C. 174-179.
  26. Гук О. Ф. Гуманізація освітнього процесу у вищому навчальному закладі. - C. 179-187.
  27. Жиленко М. В. Врахування рівня продуктивності суб’єктів професійної діяльності в організації навчального процесу. - C. 187-193.
  28. Ісаєва C. Д. Шляхи забезпечення ефективної комунікації між вчителем та учнями за Томасом Гордоном.. - C. 193-198.
  29. Кузьменко Н. М. І. П. Львов про самостійну роботу студентів із книгою. - C. 198-205.
  30. Куковська Т. С. Основні форми і методи професійної підготовки в юридичних навчальних закладах США. - C. 205-209.
  31. Пожидаєва О. В. Зміст навчальних програм фахових дисциплін у контексті підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності.. - C. 209-216.
  32. Слабковська А. І. Періодизація входження дитини в прийомну родину (на прикладі усиновлення дітей іноземцями). - C. 217-225.
  33. Татьянченко Н. Ф. Організація професійно-мовленнєвого спілкування як психолого-педагогічна проблема. - C. 226-232.
2012
№ 14
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського