Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2022/85<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи
Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авраменко Б. В. Аналіз помилок у процесі навчання фонетики турецької мови. - C. 5-8.
  4. Бабич В. І., Дубовой В. В., Дубовой О. В., Бабич Л. М., Галюза С. C. Формування соціального здоров’я дітей із особливими потребами в умовах інклюзивної освіти. - C. 9-12.
  5. Белінська Т. В., Газінська О. В., Стрєбкова Д. В., Науменко І. В. Формування художньо-творчої толерантності майбутніх педагогів-музикантів у процесі диригентсько-хорової підготовки. - C. 13-17.
  6. Белоус І. В., Науменко О. М., Стучинська Н. В. Використання персоніфікованого хмаро орієнтованого освітнього середовища у навчанні фахових медичних дисциплін. - C. 18-25.
  7. Білозерська Г. О., Сізова Н. С., Кравцова Н. Є., Кравченко І. М. Технологія розвитку критичного мислення майбутнього педагога-музиканта на заняттях з хорового диригування. - C. 26-29.
  8. Boyko G. I. Advantages and disadvantages of the virtual learning environment from Ukrainian as a foreign language for students of the 2nd course of technical higher education institution. - C. 30-33.
  9. Бровко К. А., Дурдас А. П., Сопова Д. О., Андрощук К. Г. Розвиток пізнавального інтересу студентів медіазасобами у процесі навчання іноземної мови за професійним спрямуванням: науково-етичний підхід. - C. 34-39.
  10. Буцик І. М. Особливості організації групової навчальної діяльності студентів ЗВО в умовах змішаного навчання. - C. 40-45.
  11. Ван Інчжи проблеми сучасної фортепіанної підготовки вчителів музики у Китайській Народній Республіці. - C. 46-49.
  12. Vasilenko L. M. Vocal training of music students based on the hedonistic imperative of a person. - C. 50-54.
  13. Василишина О. В. Технології впровадження дидактичних завдань для ефективного формування готовності майбутніх менеджерів організацій до управлінської діяльності в умовах ЗВО. - C. 55-59.
  14. Voronina H. R., Meleshko I. V., Kriukova Ye. S., Yamshynska N. V. Effective strategies of learning ESP vocabulary for technical students. - C. 60-64.
  15. Гарєєва Ф. М., Чурсанова М. В., Савченко Д. В., Матвєєва Т. В. Підвищення ефективності вивчення фізики іноземними студентами засобами цифрових технологій. - C. 64-69.
  16. Григоренко Г. В., Григоренко Д. П. Взаємодія суб’єктів освітнього процесу професійно-педагогічної підготовки фахівців у галузі фізичного виховання. - C. 70-73.
  17. Гриценко А. П., Ухналь О. М. Педагогічні умови формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. - C. 74-79.
  18. Дембіцька О. О., Гайдай С. І., Хапсаліс Г. Л., Чайченко Н. Л. Застосування інноваційних технологій у процесі фізичного виховання студентської молоді. - C. 79-83.
  19. Демянчук М. Р. Дидактичний потенціал курсів "Обстеження та оцінка здоров’я людини" й "Медична та соціальна реабілітація" у формуванні професійної компетентності бакалаврів сестринської справи. - C. 83-87.
  20. Ємельянова Д. В. Формування лінгвокультурологічної толерантності українських студентів у процесі навчання китайської мови. - C. 87-92.
  21. Журавська Н. С. Форми організації та методи навчання на основі самопізнання. - C. 92-96.
  22. Івах С. М. Методичні аспекти підвищення педагогічної майстерності вихователя сучасного закладу дошкільної освіти. - C. 96-101.
  23. Кір’янова О. В., Долгопол О. О. Теоретичні аспекти мовної освіти іноземних студентів. - C. 101-104.
  24. Левченко Н. В. Молодіжні клуби: вітчизняний та міжнародний досвід. - C. 105-109.
  25. Макаренко А. В., Яковенко В. Г., Буров Ю. В. Модульний підхід до розробки навчальних програм з фахових дисциплін у процесі підготовки фахівців фізичного виховання. - C. 109-113.
  26. Максимова К. В., Соїна І. Ю., Петрусенко Н. Ю. Визначення рівня задоволеності якістю життя студентів під час занять різними фітнес-програмами в різнопрофільних ЗВО м. Харкова. - C. 114-118.
  27. Мельник А. Ю., Стрельникова Є. Я. Розвиток швидкісно-силових здібностей волейболістів за рахунок комплексу вправ за протоколом Табата. - C. 118-122.
  28. Mесарош Л. В. Професійні компетенції майбутніх учителів фізики та математики. - C. 123-127.
  29. Невзоров Р. В. Особливості педагогічного вимірювання операційного компоненту фахової готовності до бойових польотів майбутніх льотчиків тактичної авіації. - C. 128-132.
  30. Омельчук В. В. Думки та поради Василя Сухомлинського щодо виховання жінки-матері та чоловіка-батька. - C. 133-137.
  31. Опанасенко Н. І., Черненко Г. М. Академічна доброчесність як одна з вимог написання наукових робіт магістрами початкової освіти. - C. 137-141.
  32. Піддубцева О. І. Особливості організації змішаного навчання під час викладання іноземних мов у закладах аграрної вищої освіти. - C. 141-145.
  33. Позняк О. С. До проблеми створення інклюзивного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти. - C. 146-150.
  34. Пономаренко Т. О., Кузіна О. Т. Формування пізнавальної активності дітей дошкільного віку як феномен наукового дослідження. - C. 151-156.
  35. Резунова О. С., Передерій О. Л. Формування педагогічної самоефективності викладача як невід’ємний складник його інноваційної професійної діяльності. - C. 156-159.
  36. Ремзі І. В., Аксьонов В. В., Калашник Д. С. Вплив української народної фізичної культури на стан фізичної підготовленості здобувачів вищої освіти. - C. 160-164.
  37. Рибалко А. П., Денисова Т. В. Організація онлайн-навчання з вищої математики під час карантину. - C. 164-169.
  38. Rudyk T. O., Sulima O. V. Considering professional competence of a teacher of higher mathematics at the technical university. - C. 169-175.
  39. Сіка Ю. М. Методичні засади формування диригентсько-хорової культури майбутніх фахівців в умовах педагогічних вузів. - C. 175-179.
  40. Слободяник А. Д., Моклюк М. О., Сільвейстр А. М. Можливості сучасних математичних редакторів під час вивчення теорії коливань у закладах вищої освіти. - C. 179-186.
  41. Соловей О. М., Богуславський В. В., Журавель О. А., Білан Д. А., Марков Р. А. Особливості та аналіз реалізації штрафних кидків у гандболі. - C. 186-190.
  42. Стародубцева К. В. Сертифікація педагогічних працівників: регіональний аспект упровадження. - C. 191-196.
  43. Стечкевич О. О. Методична система формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів. - C. 196-200.
  44. Сторонська О. С. Формування методичної компетентності вчителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Німеччини. - C. 200-204.
  45. Суятинова К. Є. Національно-мовленнєва особистість: стан дослідження дефініції. - C. 204-207.
  46. Твердохліб Т. С., Май Вень особливості педагогічної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін у сучасних закладах вищої освіти України. - C. 208-213.
  47. Khromchenko O. V. From creative to academic writing. - C. 213-217.
  48. Червоненко К. С. Формування професійної мобільності майбутніх соціальних працівників у процесі волонтерської діяльності. - C. 217-222.
  49. Чиченьова О. М., Новікова І. В., Ганул О. В. Внутрішня інтуїція і її значення під час навчання технічних ударів гри в настільний теніс та змагань студентів. - C. 223-227.
  50. Чорнобай Б. В. Особливості оцінювання готовності фахівців з агроінженерії до застосування інноваційних технологій під час вивчення сільськогосподарських машин. - C. 227-231.
  51. Shumylo M. Yu. Theoretical principles of medical education development in the USA. - C. 231-236.
  52. Яготін Р. С., Сергєєва Т. П., Халайджі С. В., Кананихіна О. М. Вплив помірних фізичних навантажень і природних чинників на функціональний стан організму студентів. - C. 236-241.
  53. Якимович Т. Д., Зінчук І. В., Мичка-Левченко Ю. З. Особливості формування відеокультури сучасного педагога. - C. 242-245.
  54. Наші автори. - C. 246-257.
2022
Вип. 85
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського