Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2022/85<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Авраменко Б. В. Аналіз помилок у процесі навчання фонетики турецької мови. - C. 5-8.
- Бабич В. І., Дубовой В. В., Дубовой О. В., Бабич Л. М., Галюза С. C. Формування соціального здоров’я дітей із особливими потребами в умовах інклюзивної освіти. - C. 9-12.
- Белінська Т. В., Газінська О. В., Стрєбкова Д. В., Науменко І. В. Формування художньо-творчої толерантності майбутніх педагогів-музикантів у процесі диригентсько-хорової підготовки. - C. 13-17.
- Белоус І. В., Науменко О. М., Стучинська Н. В. Використання персоніфікованого хмаро орієнтованого освітнього середовища у навчанні фахових медичних дисциплін. - C. 18-25.
- Білозерська Г. О., Сізова Н. С., Кравцова Н. Є., Кравченко І. М. Технологія розвитку критичного мислення майбутнього педагога-музиканта на заняттях з хорового диригування. - C. 26-29.
- Boyko G. I. Advantages and disadvantages of the virtual learning environment from Ukrainian as a foreign language for students of the 2nd course of technical higher education institution. - C. 30-33.
- Бровко К. А., Дурдас А. П., Сопова Д. О., Андрощук К. Г. Розвиток пізнавального інтересу студентів медіазасобами у процесі навчання іноземної мови за професійним спрямуванням: науково-етичний підхід. - C. 34-39.
- Буцик І. М. Особливості організації групової навчальної діяльності студентів ЗВО в умовах змішаного навчання. - C. 40-45.
- Ван Інчжи проблеми сучасної фортепіанної підготовки вчителів музики у Китайській Народній Республіці. - C. 46-49.
- Vasilenko L. M. Vocal training of music students based on the hedonistic imperative of a person. - C. 50-54.
- Василишина О. В. Технології впровадження дидактичних завдань для ефективного формування готовності майбутніх менеджерів організацій до управлінської діяльності в умовах ЗВО. - C. 55-59.
- Voronina H. R., Meleshko I. V., Kriukova Ye. S., Yamshynska N. V. Effective strategies of learning ESP vocabulary for technical students. - C. 60-64.
- Гарєєва Ф. М., Чурсанова М. В., Савченко Д. В., Матвєєва Т. В. Підвищення ефективності вивчення фізики іноземними студентами засобами цифрових технологій. - C. 64-69.
- Григоренко Г. В., Григоренко Д. П. Взаємодія суб’єктів освітнього процесу професійно-педагогічної підготовки фахівців у галузі фізичного виховання. - C. 70-73.
- Гриценко А. П., Ухналь О. М. Педагогічні умови формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. - C. 74-79.
- Дембіцька О. О., Гайдай С. І., Хапсаліс Г. Л., Чайченко Н. Л. Застосування інноваційних технологій у процесі фізичного виховання студентської молоді. - C. 79-83.
- Демянчук М. Р. Дидактичний потенціал курсів "Обстеження та оцінка здоров’я людини" й "Медична та соціальна реабілітація" у формуванні професійної компетентності бакалаврів сестринської справи. - C. 83-87.
- Ємельянова Д. В. Формування лінгвокультурологічної толерантності українських студентів у процесі навчання китайської мови. - C. 87-92.
- Журавська Н. С. Форми організації та методи навчання на основі самопізнання. - C. 92-96.
- Івах С. М. Методичні аспекти підвищення педагогічної майстерності вихователя сучасного закладу дошкільної освіти. - C. 96-101.
- Кір’янова О. В., Долгопол О. О. Теоретичні аспекти мовної освіти іноземних студентів. - C. 101-104.
- Левченко Н. В. Молодіжні клуби: вітчизняний та міжнародний досвід. - C. 105-109.
- Макаренко А. В., Яковенко В. Г., Буров Ю. В. Модульний підхід до розробки навчальних програм з фахових дисциплін у процесі підготовки фахівців фізичного виховання. - C. 109-113.
- Максимова К. В., Соїна І. Ю., Петрусенко Н. Ю. Визначення рівня задоволеності якістю життя студентів під час занять різними фітнес-програмами в різнопрофільних ЗВО м. Харкова. - C. 114-118.
- Мельник А. Ю., Стрельникова Є. Я. Розвиток швидкісно-силових здібностей волейболістів за рахунок комплексу вправ за протоколом Табата. - C. 118-122.
- Mесарош Л. В. Професійні компетенції майбутніх учителів фізики та математики. - C. 123-127.
- Невзоров Р. В. Особливості педагогічного вимірювання операційного компоненту фахової готовності до бойових польотів майбутніх льотчиків тактичної авіації. - C. 128-132.
- Омельчук В. В. Думки та поради Василя Сухомлинського щодо виховання жінки-матері та чоловіка-батька. - C. 133-137.
- Опанасенко Н. І., Черненко Г. М. Академічна доброчесність як одна з вимог написання наукових робіт магістрами початкової освіти. - C. 137-141.
- Піддубцева О. І. Особливості організації змішаного навчання під час викладання іноземних мов у закладах аграрної вищої освіти. - C. 141-145.
- Позняк О. С. До проблеми створення інклюзивного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти. - C. 146-150.
- Пономаренко Т. О., Кузіна О. Т. Формування пізнавальної активності дітей дошкільного віку як феномен наукового дослідження. - C. 151-156.
- Резунова О. С., Передерій О. Л. Формування педагогічної самоефективності викладача як невід’ємний складник його інноваційної професійної діяльності. - C. 156-159.
- Ремзі І. В., Аксьонов В. В., Калашник Д. С. Вплив української народної фізичної культури на стан фізичної підготовленості здобувачів вищої освіти. - C. 160-164.
- Рибалко А. П., Денисова Т. В. Організація онлайн-навчання з вищої математики під час карантину. - C. 164-169.
- Rudyk T. O., Sulima O. V. Considering professional competence of a teacher of higher mathematics at the technical university. - C. 169-175.
- Сіка Ю. М. Методичні засади формування диригентсько-хорової культури майбутніх фахівців в умовах педагогічних вузів. - C. 175-179.
- Слободяник А. Д., Моклюк М. О., Сільвейстр А. М. Можливості сучасних математичних редакторів під час вивчення теорії коливань у закладах вищої освіти. - C. 179-186.
- Соловей О. М., Богуславський В. В., Журавель О. А., Білан Д. А., Марков Р. А. Особливості та аналіз реалізації штрафних кидків у гандболі. - C. 186-190.
- Стародубцева К. В. Сертифікація педагогічних працівників: регіональний аспект упровадження. - C. 191-196.
- Стечкевич О. О. Методична система формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів. - C. 196-200.
- Сторонська О. С. Формування методичної компетентності вчителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Німеччини. - C. 200-204.
- Суятинова К. Є. Національно-мовленнєва особистість: стан дослідження дефініції. - C. 204-207.
- Твердохліб Т. С., Май Вень особливості педагогічної підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін у сучасних закладах вищої освіти України. - C. 208-213.
- Khromchenko O. V. From creative to academic writing. - C. 213-217.
- Червоненко К. С. Формування професійної мобільності майбутніх соціальних працівників у процесі волонтерської діяльності. - C. 217-222.
- Чиченьова О. М., Новікова І. В., Ганул О. В. Внутрішня інтуїція і її значення під час навчання технічних ударів гри в настільний теніс та змагань студентів. - C. 223-227.
- Чорнобай Б. В. Особливості оцінювання готовності фахівців з агроінженерії до застосування інноваційних технологій під час вивчення сільськогосподарських машин. - C. 227-231.
- Shumylo M. Yu. Theoretical principles of medical education development in the USA. - C. 231-236.
- Яготін Р. С., Сергєєва Т. П., Халайджі С. В., Кананихіна О. М. Вплив помірних фізичних навантажень і природних чинників на функціональний стан організму студентів. - C. 236-241.
- Якимович Т. Д., Зінчук І. В., Мичка-Левченко Ю. З. Особливості формування відеокультури сучасного педагога. - C. 242-245.
- Наші автори. - C. 246-257.
| 2022 | | Вип. 85
|
|
|
|