Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2022/Спец.вип.(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи
Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Красюк В. Л., Кабанюк С. С., Дражан Н. С., Щербина С. І., Палієнко А. В. Європейське та світове визнання досягнень українських майстрів слова у міжнародних літературних преміях. - C. 5-10.
  4. Купчишина В. Ч. Теоретичні аспекти впровадження євроінтеграційних процесів у систему вищої освіти України. - C. 11-16.
  5. Lytovchenko O., Lytovchenko O. Social work during war: European values, Ukrainian experience, international support. - C. 17-22.
  6. Лопатинська І. С., Дзевицька Л. С., Зінченко В. М. Гендерний підхід до викладання іноземної мови в умовах євроінтеграції. - C. 22-26.
  7. Maiev A., Nasakina S. Foreign language training in higher education institutions: evolution, European trends and current challenges in Ukraine. - C. 26-30.
  8. Мартинець А. М., Чередник Т. П. Гейміфікація як аспект євроосвіти та її застосування на уроках зарубіжної літератури. - C. 31-34.
  9. Медвідь Т. О. Болгарська педагогічна система як засіб розвитку музичних здібностей учнів у контексті євроінтеграції освіти України. - C. 35-39.
  10. Нежива О. М. Історія успіху освітньої політики Фінляндії. - C. 40-45.
  11. Онацький В. М. Навчання академічно обдарованих учнів у розвинених країнах світу. - C. 45-49.
  12. Петухова Л. Є., Волянюк А. С. Мотивація майбутніх педагогів до здійснення міжнародної діяльності в контексті євроінтеграційних процесів. - C. 50-57.
  13. Пінчук І. О. Розвиток англомовної комунікативної компетентності здобувачів вищої освіти як одна з передумов інтеграції України до європейського освітнього простору. - C. 57-64.
  14. Подпльота С. В Особливості моделей студентського тьюторства в європейських закладах вищої освіти. - C. 64-69.
  15. Popovych V., Popovych Ya. Opportunities for the development of green social work in Ukraine: abroad experience. - C. 69-75.
  16. Пюрко В. Є., Христова Т. Є., Пюрко О. Є. Євроінтеграційна компонента професійної підготовки фахівців з фізичної терапії та ерготерапії в українських реаліях освітнього процесу. - C. 75-81.
  17. Радомський І. П. Перспективи розвитку системи освіти України в напрямі підготовки професійних кадрів з урахуванням глобальних тенденцій. - C. 81-86.
  18. Радул С. Г., Радул І. Г. Концептуальні основи діалогу культур в європейському освітньому просторі. - C. 87-90.
  19. Радченко О. А., Маркова М. В. Академічна мобільність як шлях до інтернаціоналізації вищої педагогічної освіти: практичний досвід. - C. 91-95.
  20. Русіна Н. Г. Зарубіжний досвід підготовки фахівців геодезії та землеустрою: уроки для України. - C. 96-100.
  21. Рябовол Л. Т. Європейські стандарти навчання суспільствознавчих предметів для України. - C. 101-106.
  22. Саврасов М. В., Ябурова О. В. Соціо-психолого-педагогічна адаптація українського студентства до іноземних культурно-освітніх умов: проблеми і перспективи. - C. 107-111.
  23. Сєрова Г. В. Оновлення змісту шкільної історичної освіти в контексті євроінтеграції. - C. 111-115.
  24. Сидоренко Т. Д., Ступак К. Є. Досвід фінської освіти: мистецький аспект. - C. 115-119.
  25. Смольнікова О. Г. Моделювання автономного навчання в іншомовній освіті вищої школи Великої Британії. - C. 119-124.
  26. Сніжко Н. В. Про деякі аспекти білінгвального навчання в технічному виші в контексті євроінтеграції. - C. 125-129.
  27. Сова М. О., Дєніжна С. О. Імерсивні технології модернізації освітнього процесу в контексті євроінтеграції. - C. 130-136.
  28. Стахнюк Н. О., Ринда В. В. Роль підручника з іноземної мови у формуванні полікультурної європейської компетентності (на прикладі серії "Polski, krok po kroku”). - C. 137-141.
  29. Степанова Н. М., Єнгаличева І. В., Коваленко О. А. Європейські соціальні цінності та їх вплив на професійне становлення майбутніх педагогів. - C. 142-145.
  30. Сущенко Л. О., Андрющенко О. О., Сущенко П. Р. Цифрова трансформація закладів вищої освіти в умовах діджиталізації суспільства: виклики і перспективи. - C. 146-151.
  31. Товстуха О. М. Передумови та перспективи впровадження європейських цінностей у навчально-виховний процес закладів вищої освіти України. - C. 152-157.
  32. Тур О. М. Професійно-комунікативна підготовка майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності в євроінтеграційному контексті. - C. 157-163.
  33. Худавердієва В. А. Інтеграція в європейський освітній простір: здобутки, проблеми, перспективи. - C. 163-168.
  34. Чжоу Ілей Мультикультурна підготовка вчителів музичного мистецтва як євроінтеграційний складник діяльності сучасного фахівця: аналіз досвіду. - C. 169-174.
  35. Шарова Т. М., Кремінський Б. Г., Мистюк С. П. Робота з обдарованою молоддю: збереження європейських цінностей в умовах воєнного стану. - C. 175-180.
  36. Швець Т. Е. Європейський досвід реалізації тьюторингу в закладах загальної середньої освіти. - C. 180-185.
2022
Спец.вип.(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського