Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2017/58<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи
Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бадікова Н. О. Проблеми навчання фонетики в підручниках з французької мови для вищих навчальних закладів. - C. 5-13.
  4. Баландіна Н. Ф. Навчальний текст як засіб породження нових смислів. - C. 14-19.
  5. Бегека Д. А. Засоби професійної підготовки майбутніх викладачів педагогічного університету до формування англомовної фонетичної компетентності у студентів іноземної філології. - C. 19-25.
  6. Bezukh Y. S. Teaching students within diverse environment in us universities. - C. 25-33.
  7. Бреславець Н. О. Нейролінгвістичне програмування в контексті інтерактивного навчання. - C. 34-40.
  8. Ваніна Г. В., Сидоренко А. С. Формування потенційного словника учнів з опорою на внутрішню форму слова. - C. 40-44.
  9. Васецька Л. І. Інноваційні освітні технології як чинник оптимізації мовної підготовки іноземців на довузівському етапі навчання. - C. 45-49.
  10. Гладка І. А. Навчання майбутніх вчителів англійської мови лексичного матеріалу на основі корпусів паралельних текстів. - C. 49-55.
  11. Kavytska T., Osidak V. Self-assessment in teaching grammar: raising grammatical awareness of philology majors. - C. 55-64.
  12. Kvasova O. G. An inset course on language assessment for university teachers in Ukraine. - C. 64-70.
  13. Kobylianska I. V. Error correction in foreign language teaching. - C. 70-76.
  14. Комогорова М. І. Педагогічне забезпечення міцності знань з предметів гуманітарного циклу (на прикладі вивчення англійської мови). - C. 77-82.
  15. Кубрак С. В. Мережа Internet та E-mails – важливі засоби комунікації під час вивчення іноземних мов. - C. 82-87.
  16. Kumpan S. M., Hloba O. V. English for specific purpose: teaching learning to learn competence at the tertiary leve. - C. 87-93.
  17. Максименко Л. О. Втілення сучасних підходів у процес формування у філологів-перекладачів компетентності у письмовому перекладі наукових текстів. - C. 93-101.
  18. Михайловская Г. А. К вопросу о "Подходе к обучению языку". - C. 101-105.
  19. Мірошниченко В. М. Професійна підготовки майбутніх філологів засобами інтерактивних технологій. - C. 105-112.
  20. Мороз А. В. Особливості конструювання навчальних текстів німецької фахової мови торгівлі. - C. 113-118.
  21. Палєй Т. А. Гендерний аспект вживання ідіоматичних одиниць в англомовному політичному дискурсі. - C. 118-126.
  22. Пахненко И. И., Телетова С. Г. Содержание вводно-ознакомительного этапа экскурсионной формы занятий со студентами-иностранцами. - C. 126-131.
  23. Путий Т. Н. Тенденции параллельного преподавания украинского и русского языков в отечественной лингводидактике. - C. 131-136.
  24. Cурмач О. Я., Божок О. С. Обгрунтування концепції формування мовно-методичної компетентності майбутньго вчителя іноземної мови. - C. 136-142.
  25. Сухопар В. Ф. Формування мовно-комунікативної компетенції фахівця як соціолінгвістична проблема. - C. 142-149.
  26. Тарнопольський О. Б., Кабанова М. Р. Конструктивістські підручники з англійської мови для професійних цілей: варіанти побудови. - C. 149-157.
  27. Хижун Я. В. Інтерактив у практиці вивчення іноземної (англійської) мови: переваги та недоліки. - C. 157-162.
  28. Kholmakova I. V. The advantages and disadvantages of drama techniques in foreign language teaching. - C. 163-170.
  29. Швець Г. Д. Моделювання навчального тексту: термінологічний та методичний аспекти. - C. 170-178.
  30. Шевченко М. Є. Деякі аспекти методологічного комплексу сучасної методичної науки. - C. 178-183.
  31. Наші автори. - C. 184-185.
2017
Вип. 58
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського