Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2015/51<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Авраменко О. Б. Компетентнісний підхід при вивченні технічних дисциплін у професійній підготовці майбутніх учителів. - C. 3-8.
- Андрощук І. В. Педагогічна взаємодія в контексті якісної підготовки майбутніх вчителів технологій. - C. 8-13.
- Бєлікова М. В., Стешенко В. В. Д. О. Тхоржевський про методологічні основи трудового навчання. - C. 13-17.
- Бєлова Ю. Ю. Проектна діяльність майбутнього інженера-педагога. - C. 17-21.
- Благосмислов О. С. Позашкільні навчальні заклади у системі техніко-технологічної підготовки молоді. - C. 22-26.
- Бойко В. А. Щодо змістової характеристики поняття комп’ютерного геометричного моделювання. - C. 26-32.
- Бойчук В. М. Методика реализації учителем технологій вариативного модуля "Технологія дизайну интерьєра”. - C. 32-41.
- Братанич А. А. Особистісно орієнтована технологія інформатичної підготовки майбутніх учителів. - C. 41-45.
- Вдовенко І. С. Професійне самовизначення учнів та їхнє професійне спрямування під час навчання в щорському вищому професійному училищі лісового господарства. - C. 46-51.
- Галаган І. М. Проектування інформаційно-освітнього середовища на основі дидактичних можливостей мережевих електронних навчально-методичних комплексів. - C. 51-57.
- Галамбош Г. В. Педагогічне проектування змісту навчальної дисципліни "Технологічний практикум”. - C. 57-64.
- Гервас О. Г. Формування національної самосвідомості учнів сучасних ПТНЗ в процесі виготовлення декоративних виборів з деревини. - C. 64-70.
- Глуханюк В. М., Король В. П. Теоретико-методологічні основи розв’язання проблем екологічного виховання молоді в контексті сучасної освіти. - C. 70-75.
- Голіяд І. С., Кільдеров Д. Е. Розроблення дидактичного забезпечення в методичній системі навчання майбутніх учителів технологій і креслення. - C. 75-80.
- Горбатюк Р. М., Туранов Ю. О., Рак В. І. Використання ресурсів мережі Інтернет студентами педагогічного вищого навчального закладу. - C. 80-86.
- Грибова Л. В. Проблеми професійного самовизначення в умовах здобуття або зміни професії. - C. 86-90.
- Гуменюк Т. Б., Остапенко К. П. Обгрунтування змісту підготовки майбутніх педагогів дизайнерського профілю з дизайн-графіки костюму. - C. 91-97.
- Гуревич Р. С. Інтеграція наукових знань у підготовці майбутнього вчителя технологій. - C. 97-103.
- Дзус С. Б. Інформатична підготовка майбутнього вчителя технологій як педагогічна проблема. - C. 104-108.
- Дольме М. М. Проблема підготовки майбутніх учителів технологій в умовах дистаційного навчання. - C. 108-112.
- Жерноклєєв І. В., Ходорівська К. В. Особливості використання досвіду країн Північної Європи у процесі становлення реформи вищої педагогічної школи в Україні (на прикладі підготовки майбутніх учителів технологій). - C. 112-116.
- Зубар Н. М., Волкова А. А. Проблеми формування професійної компетентності фахівців готельно-ресторанної справи: погляд роботодавця та випускника. - C. 116-121.
- Каменська І. С. Педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя технології до особливостей навчання сільської школи. - C. 121-126.
- Кільдерова Л. В. Формування та розвиток творчих здібностей старшокласників у процесі творчої діяльності на уроках технологій. - C. 126-132.
- Кітова О. А. Підготовка вчителя трудового навчання в педагогічній спадщині В. Сидоренка. - C. 132-137.
- Коваль В. О., Коновальчук М. В. Творчість як цінність сучасної освіти. - C. 137-142.
- Корець О. М. Компоненти формування технічної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 143-146.
- Кулінка Ю. С. Впровадження курсу "Комп’ютерне проектування і моделювання об’єктів" у процес підготовки майбутніх учителів технологій і креслення за спеціалізацією "Технічна та комп’ютерна графіка". - C. 146-152.
- Кулик Є. В., Гельжинська Т. Я. Основи формування наукової парадигми професій ("Вчитель технологій”). - C. 152-157.
- Курок В. П., Опанасенко В. П. Організація аудиторної дослідницької роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі їх фахової підготовки. - C. 157-163.
- Курчій О. В., Цибулько Г. Я. Підготовка вчителя трудового навчання до використання інноваційних технологій у професійній діяльності. - C. 163-167.
- Лазаренко Н. Ю. Розвиток креативності майбутніх дизайнерів в їх викладацькій діяльності. - C. 167-174.
- Марущак О. В., Луп’як Д. М. Формування проектної культури майбутнього вчителя технологій. - C. 174-179.
- Мельник О. В. Використання розрахунково-графічних завдань у підготовці майбутнього учителя технологій. - C. 179-185.
- Немченко Ю. В. Система пошуково-дослідницьких проектів як середовище формування практичних безпеко-орієнтованих знань та навичок. - C. 185-193.
- Ніколайчук С. П. Модель навчання матеріалознавству швейних виробів майбутніх учителів технологій. - C. 194-198.
- Науменко В. Я., Касперський А. В., Немченко Ю. В. Формування проектно-конструкторських здібностей майбутніх вчителів технологій. - C. 199-206.
- Нищак І. Д. Зміст завдання інженерно-графічної підготовки вчителя технологій у педагогічному ВНЗ. - C. 206-210.
- Оршанський Л. В., Матвісів Я. Я. Проблема креативності: сутність, типізація, особливості та чинники формування. - C. 210-216.
- Пильтяй О. М. Вплив ринку праці на професійну орієнтацію школярів в Україні. - C. 217-222.
- Райковська Г. О., Головня В. Д. Теоретичні засади комп’ютерного геометричного моделювання. - C. 222-226.
- Савенко І. В. Підготовка майбутніх учителів дизайну і техноголії у вищих навчальних закладах Великої Британії. - C. 226-231.
- Савка Л. В. Систематизація завдань для розвитку креативності студентів на заняттях із спеціального моделювання та макетування форми одягу. - C. 231-235.
- Савицька О. С. Розвиток обдарованості учнів на уроках трудового навчання в умовах допрофільної підготовки. - C. 236-238.
- Самборська О. В. Критерії, показники та рівні готовності магістрів технологічної освіти до моніторінгу навчальних досягнень студентів. - C. 239-244.
- Серьогіна І. Ю. Характеристика технології рейтингового обліку результатів навчальної діяльності студентів ВНЗ. - C. 244-251.
- Сисоєва А. М. Сутність феномену навчального середовища для студентів ВНЗ. - C. 251-256.
- Скварок М. Ю. Педагогічні умови застосування інформаційних технологій у процесі підготовки педагогів професійного навчання з профілю "Технологія виробів легкої промисловості”. - C. 256-261.
- Cкиданчук С. А. Методика використання навчального тренажера "Автоматична система управління головним двигуном" в процесі навчання майбутніх інженерів-судомеханіків. - C. 262-267.
- Слабко В. М. Формування технічної компетентності майбутнього вчителя технологій в процесі професійної підготовки. - C. 267-271.
- Сушенцева Л. Л. До проблеми соціального партнерства в системі трудового, профільного та професійного навчання. - C. 271-276.
- Титаренко В. П. Історичні віхи становлення факультету технологій та дизайну Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка. - C. 276-284.
- Ткач Д. І. Формування професійної компетентності майбутніх учителів технологій і креслення на основі системної парадигми теорії і практики оборонних зображень. - C. 284-292.
- Хищенко О. О. Особливості організації проектно-технологічної діяльності учнів на уроках технологій. - C. 292-296.
- Цвіркун Л. О. Етапи застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі графічної підготовки. - C. 297-301.
- Цина В. I. Технологічне забеспечення формування особистісно професійної зрілості майбутнього педагога. - C. 301-306.
- Шабага С. Б., Омельчук О. Педагогічні умови ефективної організації профільного навчання школярів художньої обробки матеріалів. - C. 307-313.
- Шамчук М. Ю. Шляхи формування фахової компетентності з основ підпріємництва у майбутніх вчителів технологій. - C. 313-317.
- Шевченко В. В. Педагогічні умови впровадження інтернет-технологій в процесі вивчення дисциплін інформатичного циклу. - C. 317-323.
- Ящук С. М. Умови формування професійно-педагогічної компетентності майбутнього магістра технологічної освіти. - C. 323-329.
| 2015 | | Вип. 51
|
|
|
|