Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2011/29<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи
Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адаменко О. В., Разорьонова М. В. Проблеми навчання в Україні іноземних громадян як об’єкт педагогічних дисертаційних досліджень 1990-2010 років. - C. 3-7.
  4. Аксенова Г. Н., Кожухова Н. Е. Формирование профессиональной компетенции – одна из проблем современной лингводидактики. - C. 7-10.
  5. Андрюшина Н. П. Средства обучения РКИ: традиции и новации. - C. 11-14.
  6. Барыш Т. В. Теория и практика реализации социокультурного подхода к обучению русскому языку на Украине. - C. 14-18.
  7. Бачинська Н. Я. Лінгвістичні основи формування соціокультурної компетенції студентів мовних спеціальностей засобами англійського фольклору. - C. 18-21.
  8. Бицько О. К. Вивчення поезії Єгуди га-Леві в загальноосвітніх школах України. - C. 22-27.
  9. Богиня Л. В. "Глагольная тетрадь" как одно из средств организации самостоятельной работы студентов подготовительного факультета для иностранных граждан при изучении русского языка. - C. 27-30.
  10. Бондаренко В. В., Бондаренко Л. М. Міжкультурний контакт як фактор мотивації під час навчання будь-якій мові як іноземній. - C. 30-33.
  11. Бондаренко Н. А. Формирование языкового сознания студента-филолога (из опыта работы в Гос. Гиря имени А. С. Пушкина). - C. 34-36.
  12. Борисова В. Є. Питання навчання іноземців професійної мови. - C. 37-41.
  13. Бочина Т. Г., Агеева Ю. В. Традиции и новации: из опыта организации учебного процесса стажёров-филологов. - C. 41-45.
  14. Васецька Л. І., Гейченко К. І., Сенік Л. М. Принципи, етапи та форми організації самостійної роботи іноземних студентів-медиків у кредитно-модульній системі навчання. - C. 46-48.
  15. Василенко О. М. Застосування інтерактивних методів у процесі навчання англійської мови. - C. 49-52.
  16. Воскобойникова-Виллерваль А. В., Зернецкая А. А. Поддерживаемое компьютером обучение русскому языку для франкоговорящей аудитории. - C. 52-57.
  17. Гейна О. В. Функционирование терминологической лексики в учебных текстах для экономистов. - C. 57-60.
  18. Давер М. В. Актуальные аспекты личностно-ориентированного подхода. - C. 60-64.
  19. Дем’яненко О. О. Активізація "читацьких реакцій" учнів у процесі вивчення світової літератури як чинник формування цілісного уявлення про художній твір. - C. 64-68.
  20. Дроздова С. А. Виды лексической работы в иностранной аудитории (на материале рассказов А. П. Чехова). - C. 68-72.
  21. Дишлева С. М. Критерії відбору граматичного матеріалу англійської мови для читання літератури зі спеціальності в інститутах мистецтв немовних ВНЗ. - C. 72-77.
  22. Иноуэ Ю. Обучение японских студентов русскому стихосложению. - C. 77-81.
  23. Гарцов А. Д., Калита О. Н., Павлидис Г. С. Преподавание русского языка в аспекте развития электронного обучения. - C. 82-85.
  24. Капустина С. В. Концепт-анализ как метод компаративных литературоведческих исследований. - C. 85-89.
  25. Клименко Ж. В. Изучение жизни и творчества И. В. Гёте в интегрированном курсе литературы. - C. 89-93.
  26. Климкина О. И. Лексико-семантическая группа "обмен мнениями" в практике дискуссионного общения. - C. 93-96.
  27. Ковальчук Г. В. Етнічна толерантність та культура міжнаціонального спілкування у педагогічному процесі. - C. 97-102.
  28. Колесова О. П. Застосування засобів інтерактивних технологій навчання під час викладання української мови за професійним спрямуванням майбутнім фахівцям інженерно-технічних спеціальностей. - C. 102-105.
  29. Корж Т. Н. Современные педагогические технологии в иноязычном образовании. - C. 105-108.
  30. Кошелева Е. Ю., Пак И. Я., Гарсия А. Из опыта преподавания иностранного языка в Китае. - C. 108-114.
  31. Kузнецова Л. И. К вопросу формирования фреймовой статьи "Красноярск" в учебном словаре. - C. 114-117.
  32. Кузьмина О. В. Веб-среда как средство обучения РКИ. На примере э-курса "Русский для студентов строительных специальностей". - C. 118-122.
  33. Купрата Н. Я. Сопоставление некоторых фонетических и лингвистических особенностей русского и арабского языков. - C. 122-126.
  34. Куринная А. Ф. Значимость лингвосинергетической деятельности в процессе формирования языковой личности школьника. - C. 126-132.
  35. Лазарева О. А. Оптимизация обучения иностранных студентов русской лексике. - C. 132-136.
  36. Мельникова Л. В. Компетентностная парадигма образования и коммуникативная ориентированность обучения русскому языку в лингводидактическом наследии И. Ф. Гудзик. - C. 136-140.
  37. Миронова Т. Ю. Возможности сослагательности в осуществлении компонентов творческого письма в англоязычном авторском тексте и учет соответствующих грамматических форм при переводе. - C. 140-147.
  38. Нестеренко О. А. Інтернет, соціальні мережі і навчання іноземних мов: іспанська після англійської. - C. 147-150.
  39. Ногай В. П. Особливості використання інноваційних технологій у викладанні української мови студентам економічних спеціальностей. - C. 151-154.
  40. Павленко М. И. К вопросу об опорах для обучения иностранных студентов вероятностному прогнозированию. - C. 154-158.
  41. Першина Л. В. Формування комунікативних навичок студентів спеціального факультету під час домашнього читання. - C. 158-162.
  42. Плотніков Є. О. Індукція та дедукція як методи формування іншомовної рецептивної граматичної компетенції майбутніх учителів. - C. 162-166.
  43. Прокопчук М. М. Врахування вікових особливостей учнів 5 класу у процесі формування мовних компетенцій в другій іноземній мові. - C. 166-170.
  44. Путий Т. Н. Опыт создания школьных учебников по русскому языку в лингводидактической практике Л. А. Булаховского. - C. 171-174.
  45. Раковская Н. М. Критический текст и его интерпретация в иноязычной аудитории. - C. 174-178.
  46. Рощупкина О. А. Актуальність навчання самостійної роботи іноземних студентів. - C. 178-183.
  47. Самойленко Н. Б. Самостійна навчально-пошукова діяльність студентів у педагогічних університетах. - C. 183-187.
  48. Солодовникова Н. В. Метафора в аспекте преподавания русского языка как иностранного. - C. 187-190.
  49. Степаненко Л. В. Теоретичне обґрунтування методики застосування елементів лінгвістичного аналізу на уроках світової літератури у 5-7 класах. - C. 190-195.
  50. Таймазова Л. Л. Индивидуальность повествователя в мемуарном произведении. - C. 195-202.
  51. Тарнопольський О. Б., Дегтярьова Ю. В. Автентичність навчальної діяльності студентів у курсах іноземної мови для професійного спілкування у немовних вишах. - C. 202-206.
  52. Трубіцина О. М., Федічкіна І. П. Навчання іншомовного творчого письма на старших курсах у мовних навчальних закладах. - C. 206-210.
  53. Тютюнник В. Ю. Актуальність застосування "інтегрованих уроків" на заняттях з іноземної мови. - C. 210-214.
  54. Тяллева И. А. Формирование акмеологической позиции студента-филолога будущего учителя иностранного языка. - C. 214-217.
  55. Ушакова Н. И. Учебник по русскому языку для иностранных студентов: когнитивный и межкультурный аспекты. - C. 217-221.
  56. Халимон І. Й. Структура і зміст навчального посібника з англійської мови як другої спеціальності. - C. 221-225.
  57. Харитонова О. В. Лингводидактический дискурс преподавателя неродного языка в традиционных и альтернативных методах обучения. - C. 225-229.
  58. Чернобильская Э. Г. Сетевое общение и Web 2.0: практические подходы к обучению "поколения цифрового века" иностранным языкам (на примере русского языка). - C. 229-234.
  59. Шавлак Л. В., Буяновская Н. И. Некоторые аспекты обучения профессиональной диалогической речи иностранных студентов на начальном этапе обучения. - C. 234-238.
  60. Эгути М. Актуальные проблемы и задачи обучения японцев русскому языку с учетом японской лингвокультурологической специфики. - C. 238-243.
  61. Яблонская Ю. Ю. Развивающий потенциал проблемных заданий по русскому языку, построенных на материале рок-поэзии. - C. 243-246.
  62. Ярмолович О. І. Саморозвиток і професіоналізм в формуванні викладачів іноземної мови. - C. 246-250.
2011
Вип. 29
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського