Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.3/2017/18<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 3, Фізика і математика у вищій і середній школі

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аветісян Є. О., Дятлов Ю. В., Шепета О. М. Застосування операційного числення для розрахунку нескладних схем змінного струму. - C. 3-8.
  4. Солоденко А. П. Методичні підходи до вивчення властивостей інфразвукових хвиль на уроках фізики у 9 класі. - C. 8-13.
  5. Благодаренко Л. Ю. Астрономічна освіта як підґрунтя наукових уявлень про всесвіт та його еволюцію. - C. 13-18.
  6. Бойчук В. М., Стинська В. В., Паращук Т. О. Вивчення фізики через дослідження наукового середовища. - C. 19-23.
  7. Вернидуб Р. М. Моделі розробки освітніх програм дослідницького навчання для підготовки нового учителя фізики і математики. - C. 23-29.
  8. Галатюк Ю. М. Формування готовності майбутніх учителів фізики до творчої професійної діяльності. - C. 30-35.
  9. Головко М. В. Історико-методичні особливості формування змісту курсу загальної фізики вищої школи в Україні (XVII – початок XX ст.). - C. 35-43.
  10. Гриб’юк О. О. Впровадження stem-освіти в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня "варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі". - C. 44-50.
  11. Грищенко О. С., Пудченко С. А. М. М. Боголюбов – творець фізики сучасності. - C. 51-58.
  12. Корець М. С., Ткаченко О. К., Свищ Б. В., Степанчиков Д. А. Фізичний експеримент при вивченні властивостей магнітного поля у загальноосвітній школі. - C. 58-64.
  13. Кривонос О. М., Новицький С. В., Зіновчук А. В. Дослідження звукових коливань та визначення швидкості звуку за допомогою ПК. - C. 64-70.
  14. Падалка О. С. Інноваційна модель розвитку вітчизняної освіти у контексті європейської інтеграції. - C. 70-77.
  15. Петруньок Т. Б. Спецкурси у навчанні фізики студентів вищих будівельних навчальних закладів. - C. 77-81.
  16. Пудченко С. А. Деякі нотатки наукової і педагогічної діяльності професора В. П. Дущенка. - C. 81-87.
  17. Сальник І. В. Навчальний процес з фізики у вимірах синергетичного підходу. - C. 87-94.
  18. Слободянюк І. Ю. Підвищення пізнавальної мотивації до вивчення фізики в класах гуманітарного профілю. - C. 94-102.
  19. Точиліна Т. М., Філіпенко І. І. Методологічні основи розвитку пізнавальної самостійності студентів при вивченні фізики у вищій технічній школі. - C. 103-109.
  20. Чернявський В. В. Особливості проектування і проведення практичних занять з фізики у навчанні майбутніх фахівців річкового та морського транспорту. - C. 110-116.
  21. Шерстюк С. О. Формування в учнів мотивації до засвоєння технічних знань у процесі вивчення фізики. - C. 116-122.
  22. Ясінський А. М., Лотюк Ю. Г., Антоневич О. Й., Антоневич Ю. А. Інтегроване заняття як ефективний засіб формування професійних компетентностей студентів ВНЗ в процесі викладання фундаментальних дисциплін на прикладі підготовки фахівців економічного профілю. - C. 122-131.
  23. Hristova R. P. An example of using computer animation in astronomy lessons (in secondary school). - C. 131-136.
  24. Авраменко О. В., Білецька Ю. Г. Тестування у теорії границь в загальноосвітніх і вищих навчальних закладах. - C. 137-142.
  25. Ачкан В. В. Шляхи формування готовності майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності у процесі вивчення методичних дисциплін. - C. 142-149.
  26. Грищук А. М., Грищук В. В., Корнійчук П. П. Геометричне доведення перетворень Лоренца. - C. 149-153.
  27. Караманова З. А. Формування математичної компетентності студентів коледжів під час розв’язування задач. - C. 154-162.
  28. Мовчан С. М. Технологічний підхід у проектному навчанні алгебри учнів основної школи. - C. 162-170.
  29. Новікова А. О., Швець В. О. Система задач з теми "Нерівності" як засіб реалізації прикладної спрямованості шкільного курсу алгебри. - C. 170-178.
  30. Павлова Н. Хр. Социальные сети в обучении математике. - C. 179-184.
  31. Розуменко А. О. Узагальнення знань студентів при вивченні теми "Статистична оцінка параметрів розподілу". - C. 184-191.
  32. Терепа А. В. Місце і роль логічних задач у системі математичної підготовки вчителя початкової школи. - C. 191-198.
  33. Трайчев Т. Л. Обучение формированию знаний о методах решения задач и умений их применения – необходимость в обучении математике. - C. 199-202.
  34. Школьний О. В., Захарійченко Ю. О. Розв’язування типових тестових завдань під час підготовки до ЗНО з математики. - C. 203-210.
  35. Harizanov Kr. V. Interactive approaches for education through web - based methodological platform. - C. 210-216.
  36. Наши авторы. - C. 217-221.
2017
Вип. 18
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського