Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.3/2017/18<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 3, Фізика і математика у вищій і середній школі- Титул.
- Зміст.
- Аветісян Є. О., Дятлов Ю. В., Шепета О. М. Застосування операційного числення для розрахунку нескладних схем змінного струму. - C. 3-8.
- Солоденко А. П. Методичні підходи до вивчення властивостей інфразвукових хвиль на уроках фізики у 9 класі. - C. 8-13.
- Благодаренко Л. Ю. Астрономічна освіта як підґрунтя наукових уявлень про всесвіт та його еволюцію. - C. 13-18.
- Бойчук В. М., Стинська В. В., Паращук Т. О. Вивчення фізики через дослідження наукового середовища. - C. 19-23.
- Вернидуб Р. М. Моделі розробки освітніх програм дослідницького навчання для підготовки нового учителя фізики і математики. - C. 23-29.
- Галатюк Ю. М. Формування готовності майбутніх учителів фізики до творчої професійної діяльності. - C. 30-35.
- Головко М. В. Історико-методичні особливості формування змісту курсу загальної фізики вищої школи в Україні (XVII – початок XX ст.). - C. 35-43.
- Гриб’юк О. О. Впровадження stem-освіти в рамках дослідно-експериментальної роботи всеукраїнського рівня "варіативні моделі комп’ютерно орієнтованого середовища навчання предметів природничо-математичного циклу в загальноосвітньому навчальному закладі". - C. 44-50.
- Грищенко О. С., Пудченко С. А. М. М. Боголюбов – творець фізики сучасності. - C. 51-58.
- Корець М. С., Ткаченко О. К., Свищ Б. В., Степанчиков Д. А. Фізичний експеримент при вивченні властивостей магнітного поля у загальноосвітній школі. - C. 58-64.
- Кривонос О. М., Новицький С. В., Зіновчук А. В. Дослідження звукових коливань та визначення швидкості звуку за допомогою ПК. - C. 64-70.
- Падалка О. С. Інноваційна модель розвитку вітчизняної освіти у контексті європейської інтеграції. - C. 70-77.
- Петруньок Т. Б. Спецкурси у навчанні фізики студентів вищих будівельних навчальних закладів. - C. 77-81.
- Пудченко С. А. Деякі нотатки наукової і педагогічної діяльності професора В. П. Дущенка. - C. 81-87.
- Сальник І. В. Навчальний процес з фізики у вимірах синергетичного підходу. - C. 87-94.
- Слободянюк І. Ю. Підвищення пізнавальної мотивації до вивчення фізики в класах гуманітарного профілю. - C. 94-102.
- Точиліна Т. М., Філіпенко І. І. Методологічні основи розвитку пізнавальної самостійності студентів при вивченні фізики у вищій технічній школі. - C. 103-109.
- Чернявський В. В. Особливості проектування і проведення практичних занять з фізики у навчанні майбутніх фахівців річкового та морського транспорту. - C. 110-116.
- Шерстюк С. О. Формування в учнів мотивації до засвоєння технічних знань у процесі вивчення фізики. - C. 116-122.
- Ясінський А. М., Лотюк Ю. Г., Антоневич О. Й., Антоневич Ю. А. Інтегроване заняття як ефективний засіб формування професійних компетентностей студентів ВНЗ в процесі викладання фундаментальних дисциплін на прикладі підготовки фахівців економічного профілю. - C. 122-131.
- Hristova R. P. An example of using computer animation in astronomy lessons (in secondary school). - C. 131-136.
- Авраменко О. В., Білецька Ю. Г. Тестування у теорії границь в загальноосвітніх і вищих навчальних закладах. - C. 137-142.
- Ачкан В. В. Шляхи формування готовності майбутніх вчителів математики до інноваційної педагогічної діяльності у процесі вивчення методичних дисциплін. - C. 142-149.
- Грищук А. М., Грищук В. В., Корнійчук П. П. Геометричне доведення перетворень Лоренца. - C. 149-153.
- Караманова З. А. Формування математичної компетентності студентів коледжів під час розв’язування задач. - C. 154-162.
- Мовчан С. М. Технологічний підхід у проектному навчанні алгебри учнів основної школи. - C. 162-170.
- Новікова А. О., Швець В. О. Система задач з теми "Нерівності" як засіб реалізації прикладної спрямованості шкільного курсу алгебри. - C. 170-178.
- Павлова Н. Хр. Социальные сети в обучении математике. - C. 179-184.
- Розуменко А. О. Узагальнення знань студентів при вивченні теми "Статистична оцінка параметрів розподілу". - C. 184-191.
- Терепа А. В. Місце і роль логічних задач у системі математичної підготовки вчителя початкової школи. - C. 191-198.
- Трайчев Т. Л. Обучение формированию знаний о методах решения задач и умений их применения – необходимость в обучении математике. - C. 199-202.
- Школьний О. В., Захарійченко Ю. О. Розв’язування типових тестових завдань під час підготовки до ЗНО з математики. - C. 203-210.
- Harizanov Kr. V. Interactive approaches for education through web - based methodological platform. - C. 210-216.
- Наши авторы. - C. 217-221.
| 2017 | | Вип. 18
|
|
|
|