Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2016/32(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Миронова С. П. Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями. - C. 5-10.
  4. Мигулева С. В. Применение метода функционального анализа поведения для коррекции нежелательного поведения у ребенка с расстройством аутистического спектра. - C. 11-17.
  5. Нечипоренко В. В. Система інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями в умовах санаторної школи-інтернату. - C. 17-27.
  6. Омельченко М. С. До проблеми попередження порушень поведінки учнів з вадами інтелекту. - C. 27-31.
  7. Омельянович І. М. Розвиток просторового орієнтування в учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивної освіти. - C. 32-36.
  8. Пахомова Н. Г., Пахомова В. А. Інтегративна підготовка фахівця до роботи в умовах інклюзії. - C. 36-41.
  9. Переборщикова В. Ю., Чернова Т. В. Педагогічні технології, спрямовані на соціалізацію особистості дітей 4 – 12 років. - C. 41-46.
  10. Перегінець Н. І. Особливості ранньої комплексної допомоги сім’ям з дітьми з особливими потребами в умовах навчально-реабілітаційного центру. - C. 46-52.
  11. Пінчук Ю. В. Організаційне забезпечення логопедичної роботи в умовах дитячої поліклініки. - C. 52-58.
  12. Позднякова О. Л. Становлення дитини з психофізичними порушеннями як суб’єкта життєтворчості в умовах виховної системи санаторної школи-інтернату. - C. 58-63.
  13. Полторацький О. В. Досягнення та проблеми соціалізації учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються інклюзивно в загальноосвітніх закладах за місцем проживання, та вихованців спеціальних закладів інтернатного типу (у тому числі – навчально-реабілітаційних центрів) за матеріалами Дніпропетровської області. - C. 63-68.
  14. Породько М. І. До питання психомоторного розвитку дошкільників з аутистисчним спектром порушень. - C. 69-73.
  15. Потапенко О. М., Галета З. А. Використання логопедичний масажу в системі корекційної роботи логопеда. - C. 74-78.
  16. Почкун Ю. О. Вивчення досвіду застосування новітніх корекційних освітніх технологій у роботі із аутичними дітьми. - C. 78-83.
  17. Рибченко Л. К. Психологічні механізми створення педагогічних умов ефективної корекційної роботи з аутичними дітьми. - C. 83-90.
  18. Рібцун Ю. В. До питання реалізації моделі корекційно-розвивальної роботи з подолання вад фонетико-фонематичної складової мовлення у дітей. - C. 90-95.
  19. Ромась О. Ю. Реабілітація голосової функції у хворих на рак гортані. - C. 95-101.
  20. Руденко Л. М., Осадча Т. М., Хоменко О. М. Особливості дослідження слухової функції у дітей з РАС. - C. 101-106.
  21. Савицький А. М. Особливості розвитку мисленнєвих процесів у дітей восьмого року життя із синдромом Дауна при індивідуалізованому навчанні. - C. 107-114.
  22. Савінова Н. В. Складові технологічного констукту системи диференційованої логокорекції. - C. 114-120.
  23. Свідерська М. М. Розвиток імпресивного мовлення при нормальному онтогенезі та розладах спектру аутизму. - C. 120-124.
  24. Синьов В. М., Шульженко Д. І. Інклюзивні проблеми дітей з аутистичним спектром порушень в загальноосвітній школі. - C. 125-129.
  25. Сілявіна Ю. С. Педагогічна реабілітація дітей з психофізичними порушеннями в системі інклюзивного навчання. - C. 130-135.
  26. Січкарчук Н. Д. Загальна характеристика та особливості розвитку емоційно-оцінної лексики у старших дошкільників з моторною алалією. - C. 135-143.
  27. Скиба Т. Ю. До проблеми формування знань географічного змісту у учнів з інтелектуальними порушеннями. - C. 143-148.
  28. Снісаренко О. І. Психологічні та педагогічні особливості інтегрованих учнів із затримкою психічного розвитку. - C. 149-154.
  29. Тарасун В. В. Напрями сучасних досліджень причин виникнення розладів аутичного спектра. - C. 154-160.
  30. Татьянчикова І. В. Формування особистості дитини з порушеннями інтелектуального розвитку в процесі соціалізації. - C. 160-165.
  31. Тищенко В. В. Класифікації порушень мовленнєвого розвитку: сучасний стан, протиріччя та шляхи їх усунення. - C. 165-169.
  32. Товстоган В. С. Вивчення мотиваційної складової професійно-трудової компетентності в учнів спеціальної школи. - C. 169-174.
  33. Тороп К. С., Рейда К. В. Освітньо-інтеграційні можливості розумово відсталих учнів: проблеми та перспективи. - C. 175-181.
  34. Утьосова О. І. До проблеми диференційної діагностики розумової відсталості та аутизму. - C. 181-186.
  35. Федоренко С. В., Дашковська А. В. Народна іграшка як засіб корекційно-виховної роботи з дітьми, які мають порушення зору. - C. 186-190.
  36. Федорович Л. О. Сучасні моделі та підходи до надання освітніх послуг дітям раннього віку з особливими потребами. - C. 191-196.
  37. Хандогина А. В. Перспективы применения иппотерапии при работе с детьми с расстройствами аутистического спектра. - C. 197-204.
  38. Хворова Г. М. Тренінг компетентного батьківства за методикою незавершених ситуацій у корекційних таборах та реабілітаційних закладах. - C. 205-212.
  39. Хоменко С. О. Огляд діагностичних методик щодо з’ясування стану розвитку дітей раннього віку. - C. 213-218.
  40. Чеботарьова О. В. Концептуальні засади змісту трудового навчання в спеціальній школі в сучасних умовах реформування освіти. - C. 218-223.
  41. Чепурна Л. Г. Удосконалення змістового наповнення шкільних підручників для розумово відсталих учнів в Україні в період 1991-2005 р.. - C. 223-229.
  42. Чередніченко Н. В. Особливості опанування основ фонетики та графіки молодшими школярами із порушеннями мовленнєвого розвитку. - C. 229-234.
  43. Швалюк Т. М. Проблема формування зв’язних висловлювань типу міркування у дітей старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 234-240.
  44. Шеремет М. К., Коломієць Ю. В. Нейропсихологічний аспект готовності до шкільного навчання дітей із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 240-247.
  45. Шишменцев І. М. Шляхи підвищення професійної компетентності педагогів у процесі виховання культури людських взаємин розумово відсталих старшокласників. - C. 247-252.
  46. Яковенко А. О. Стан сформованості семіотичної підсистеми як складової частини мовленнєвої готовності дітей до навчання у школі. - C. 252-258.
  47. Яковлева С. Д. Шляхи реалізації інклюзивного навчання дітей з ДЦП. - C. 259-263.
  48. Аршава І. Ф., Корнієнко В. В. Особливості гармонізації "образу-я" підлітків з патологією опорно-рухового апарату. - C. 264-272.
  49. Афузова Г. В., Логащук М. О. Психолого-педагогічні основи розвитку мовленнєвих функцій при розладах спектру аутизму. - C. 272-279.
  50. Баташева Н. І. Особливості емоційного розвитку соціально депривованих дошкільників із затримкою психічного розвитку. - C. 279-284.
  51. Булах І. С., Семенча Л. Г. Психотехнологія корекції афекту неадекватності та дезадаптованості у підлітків. - C. 284-289.
  52. Войтко В. В. Особистісний підхід науковців до характеристики затримки психічного розвитку. - C. 289-294.
  53. Чобанян А. В. Діагностика підготовленості майбутніх спеціальних психологів до роботи з сім’єю. - C. 295-302.
  54. Шульженко Д. І. Психологічна технологія підготовки майбутніх фахівців до проведення бінарних уроків в інклюзивному класі загальноосвітньої школи. - C. 302-307.
  55. Шульженко О. Є. Показники емоційної стійкості студентів як компонента психологічної готовності до роботи з аутичними дітьми. - C. 307-314.
  56. Ярич О. Я. Особливості вивчення вольових якостей в загальній психології та тифлопсихології. - C. 314-320.
  57. Відомості про авторів. - C. 321-324.
2016
Вип. 32(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського