Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2016/32(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія- Титул.
- Зміст.
- Миронова С. П. Реалії та перспективи забезпечення інклюзивної освіти фахівцями. - C. 5-10.
- Мигулева С. В. Применение метода функционального анализа поведения для коррекции нежелательного поведения у ребенка с расстройством аутистического спектра. - C. 11-17.
- Нечипоренко В. В. Система інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями в умовах санаторної школи-інтернату. - C. 17-27.
- Омельченко М. С. До проблеми попередження порушень поведінки учнів з вадами інтелекту. - C. 27-31.
- Омельянович І. М. Розвиток просторового орієнтування в учнів з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзивної освіти. - C. 32-36.
- Пахомова Н. Г., Пахомова В. А. Інтегративна підготовка фахівця до роботи в умовах інклюзії. - C. 36-41.
- Переборщикова В. Ю., Чернова Т. В. Педагогічні технології, спрямовані на соціалізацію особистості дітей 4 – 12 років. - C. 41-46.
- Перегінець Н. І. Особливості ранньої комплексної допомоги сім’ям з дітьми з особливими потребами в умовах навчально-реабілітаційного центру. - C. 46-52.
- Пінчук Ю. В. Організаційне забезпечення логопедичної роботи в умовах дитячої поліклініки. - C. 52-58.
- Позднякова О. Л. Становлення дитини з психофізичними порушеннями як суб’єкта життєтворчості в умовах виховної системи санаторної школи-інтернату. - C. 58-63.
- Полторацький О. В. Досягнення та проблеми соціалізації учнів з особливими освітніми потребами, які навчаються інклюзивно в загальноосвітніх закладах за місцем проживання, та вихованців спеціальних закладів інтернатного типу (у тому числі – навчально-реабілітаційних центрів) за матеріалами Дніпропетровської області. - C. 63-68.
- Породько М. І. До питання психомоторного розвитку дошкільників з аутистисчним спектром порушень. - C. 69-73.
- Потапенко О. М., Галета З. А. Використання логопедичний масажу в системі корекційної роботи логопеда. - C. 74-78.
- Почкун Ю. О. Вивчення досвіду застосування новітніх корекційних освітніх технологій у роботі із аутичними дітьми. - C. 78-83.
- Рибченко Л. К. Психологічні механізми створення педагогічних умов ефективної корекційної роботи з аутичними дітьми. - C. 83-90.
- Рібцун Ю. В. До питання реалізації моделі корекційно-розвивальної роботи з подолання вад фонетико-фонематичної складової мовлення у дітей. - C. 90-95.
- Ромась О. Ю. Реабілітація голосової функції у хворих на рак гортані. - C. 95-101.
- Руденко Л. М., Осадча Т. М., Хоменко О. М. Особливості дослідження слухової функції у дітей з РАС. - C. 101-106.
- Савицький А. М. Особливості розвитку мисленнєвих процесів у дітей восьмого року життя із синдромом Дауна при індивідуалізованому навчанні. - C. 107-114.
- Савінова Н. В. Складові технологічного констукту системи диференційованої логокорекції. - C. 114-120.
- Свідерська М. М. Розвиток імпресивного мовлення при нормальному онтогенезі та розладах спектру аутизму. - C. 120-124.
- Синьов В. М., Шульженко Д. І. Інклюзивні проблеми дітей з аутистичним спектром порушень в загальноосвітній школі. - C. 125-129.
- Сілявіна Ю. С. Педагогічна реабілітація дітей з психофізичними порушеннями в системі інклюзивного навчання. - C. 130-135.
- Січкарчук Н. Д. Загальна характеристика та особливості розвитку емоційно-оцінної лексики у старших дошкільників з моторною алалією. - C. 135-143.
- Скиба Т. Ю. До проблеми формування знань географічного змісту у учнів з інтелектуальними порушеннями. - C. 143-148.
- Снісаренко О. І. Психологічні та педагогічні особливості інтегрованих учнів із затримкою психічного розвитку. - C. 149-154.
- Тарасун В. В. Напрями сучасних досліджень причин виникнення розладів аутичного спектра. - C. 154-160.
- Татьянчикова І. В. Формування особистості дитини з порушеннями інтелектуального розвитку в процесі соціалізації. - C. 160-165.
- Тищенко В. В. Класифікації порушень мовленнєвого розвитку: сучасний стан, протиріччя та шляхи їх усунення. - C. 165-169.
- Товстоган В. С. Вивчення мотиваційної складової професійно-трудової компетентності в учнів спеціальної школи. - C. 169-174.
- Тороп К. С., Рейда К. В. Освітньо-інтеграційні можливості розумово відсталих учнів: проблеми та перспективи. - C. 175-181.
- Утьосова О. І. До проблеми диференційної діагностики розумової відсталості та аутизму. - C. 181-186.
- Федоренко С. В., Дашковська А. В. Народна іграшка як засіб корекційно-виховної роботи з дітьми, які мають порушення зору. - C. 186-190.
- Федорович Л. О. Сучасні моделі та підходи до надання освітніх послуг дітям раннього віку з особливими потребами. - C. 191-196.
- Хандогина А. В. Перспективы применения иппотерапии при работе с детьми с расстройствами аутистического спектра. - C. 197-204.
- Хворова Г. М. Тренінг компетентного батьківства за методикою незавершених ситуацій у корекційних таборах та реабілітаційних закладах. - C. 205-212.
- Хоменко С. О. Огляд діагностичних методик щодо з’ясування стану розвитку дітей раннього віку. - C. 213-218.
- Чеботарьова О. В. Концептуальні засади змісту трудового навчання в спеціальній школі в сучасних умовах реформування освіти. - C. 218-223.
- Чепурна Л. Г. Удосконалення змістового наповнення шкільних підручників для розумово відсталих учнів в Україні в період 1991-2005 р.. - C. 223-229.
- Чередніченко Н. В. Особливості опанування основ фонетики та графіки молодшими школярами із порушеннями мовленнєвого розвитку. - C. 229-234.
- Швалюк Т. М. Проблема формування зв’язних висловлювань типу міркування у дітей старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 234-240.
- Шеремет М. К., Коломієць Ю. В. Нейропсихологічний аспект готовності до шкільного навчання дітей із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 240-247.
- Шишменцев І. М. Шляхи підвищення професійної компетентності педагогів у процесі виховання культури людських взаємин розумово відсталих старшокласників. - C. 247-252.
- Яковенко А. О. Стан сформованості семіотичної підсистеми як складової частини мовленнєвої готовності дітей до навчання у школі. - C. 252-258.
- Яковлева С. Д. Шляхи реалізації інклюзивного навчання дітей з ДЦП. - C. 259-263.
- Аршава І. Ф., Корнієнко В. В. Особливості гармонізації "образу-я" підлітків з патологією опорно-рухового апарату. - C. 264-272.
- Афузова Г. В., Логащук М. О. Психолого-педагогічні основи розвитку мовленнєвих функцій при розладах спектру аутизму. - C. 272-279.
- Баташева Н. І. Особливості емоційного розвитку соціально депривованих дошкільників із затримкою психічного розвитку. - C. 279-284.
- Булах І. С., Семенча Л. Г. Психотехнологія корекції афекту неадекватності та дезадаптованості у підлітків. - C. 284-289.
- Войтко В. В. Особистісний підхід науковців до характеристики затримки психічного розвитку. - C. 289-294.
- Чобанян А. В. Діагностика підготовленості майбутніх спеціальних психологів до роботи з сім’єю. - C. 295-302.
- Шульженко Д. І. Психологічна технологія підготовки майбутніх фахівців до проведення бінарних уроків в інклюзивному класі загальноосвітньої школи. - C. 302-307.
- Шульженко О. Є. Показники емоційної стійкості студентів як компонента психологічної готовності до роботи з аутичними дітьми. - C. 307-314.
- Ярич О. Я. Особливості вивчення вольових якостей в загальній психології та тифлопсихології. - C. 314-320.
- Відомості про авторів. - C. 321-324.
| 2016 | | Вип. 32(2)
|
|
|
|