Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2014/27<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Актуальні проблеми логопедії

  4. Шеремет М. К. , Кондукова С. В. Фізіологічні і психологічні передумови мовленнєвого розвитку дітей в нормі та патології. - C. 5-7.
  5. Арендарук А. О. До проблеми впровадження інклюзивного навчання в освітній системі України. - C. 8-13.
  6. Базима Н. В. Застосування заохочень для підвищення мотивації до мовленнєвої діяльності. - C. 13-17.
  7. Баль Н. Н. К проблеме стандартизации логопедического заключения. - C. 17-22.
  8. Барко В. І. , Барко В. В. Діагностика індивідуально-психологічних особливостей дітей з вадами мовлення за допомогою тесту Роршаха. - C. 22-27.
  9. Бєлова О. Б. Навчально-превентивна робота щодо запобігання агресії у молодших школярів з ПМР. - C. 27-31.
  10. Боряк О. В. До питання логопедичної роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 31-37.
  11. Гаврилова Н. С. Система корекції порушень фонетичного боку мовлення. - C. 37-44.
  12. Галущенко В. І. Впровадження кінезіотерапевтичних вправ у реабілітаційно-комплексній роботі з дітьми. - C. 44-48.
  13. Голуб А. В. Сучасний стан дослідження усного мовлення дітей з дизартріями старшого дошкільного віку. - C. 48-52.
  14. Гриненко О. М. Значення роботи над семантикою слів у процесі вивчення молодшими школярами з тяжкими порушеннями мовлення розділу "Будова слова". - C. 52-57.
  15. Дідкова Л. М. Клініко-педагогічна характеристика дітей зі стертою дизартрією. - C. 57-62.
  16. Зарицька А. В. Вивчення особливостей комунікативної функції при моторній афазії внаслідок інсульту. - C. 62-68.
  17. Карапетян С. Г. , Киракосян А. А. Методические подходы по развитию словаря у дошкольников с общим недоразвитием речи. - C. 68-71.
  18. Качуровська О. Б. До проблеми використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні дітей з особливими освітніми потребами. - C. 71-75.
  19. Козинець О. В. Науково-педагогічна діяльність Р. Г. Краєвського. - C. 75-81.
  20. Конопляста С. Ю. Клінічні аспекти впливу на психофізичний та мовленнєвий розвиток дитини із вНГП. - C. 81-88.
  21. Конопляста С. Ю. , Косинкіна В. О. Особливості психофізичного та мовленнєвого розвитку дітей раннього віку з аутизмом. - C. 89-93.
  22. Кравець Н. П. Формування комунікативної компетентності у розумово відсталих підлітків на уроках літературного читання. - C. 93-101.
  23. Кротенко В. І. , Оробей М. О. Місце просвітницької роботи в системі психологічної допомоги сім'ям , які виховують дитину з затримкою психічного розвитку. - C. 101-105.
  24. Літвінова О. В. Щодо питання діагностики усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектру. - C. 106-110.
  25. Лопатіна Г. О. Методичні основи системи спілкування за допомогою обміну картками. - C. 110-113.
  26. Мартиненко І. В. Проблема комунікативного розвитку дітей з системними порушеннями мовлення в дошкільному віці. - C. 114-120.
  27. Марченко І. С. Формування комунікативних умінь у дітей із грубою затримкою мовленнєвого розвитку. - C. 120-125.
  28. Митурак М. Т. Корекція комунікативних бар’єрів у дітей молодшого шкільного віку з ФФНМ. - C. 125-129.
  29. Мілевська О. П. Вивчення фонетичних умінь у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 130-135.
  30. Мороз О. А. Сучасні підходи до діагностики уяви у дітей з тяжкими порушеннями мовлення старшого дошкільного віку. - C. 135-140.
  31. Мугаль С. О. Чинники , що впливають на розвиток психосоматиних розладів у дітей із затримою психомовленнєвого розвитку. - C. 140-144.
  32. Пайлозян Ж. А. Использование сказок и игр в процессе восстановления речевой коммуникации у пациентов с афазией. - C. 144-149.
  33. Панченко Т. Л. Особливості соціально-психологічної адаптації дітей з порушеннями мовлення. - C. 149-152.
  34. Парфьонова Г. І. Реалізація лінгводидактичного підходу у процесі формування усного зв’язного мовлення у дітей із моторною алалією. - C. 152-156.
  35. Пахомова Н. Г. Рефлексивно-оцінна діяльність в контексті ефективності корекційно-педагогічного процесу. - C. 157-161.
  36. Пімєнова К. О. Дидактичні основи формування знань про синтаксис в початковому курсі українська мова в загальноосвітніх та спеціальних школах. - C. 161-165.
  37. Пінчук Ю. В. Організаційні засади логопедичної допомоги у мережі спеціальних дошкільних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 165-170.
  38. Потапенко О. М. Удосконалення мовлення дітей засобами логопедичного масажу. - C. 170-174.
  39. Романенко О. В. Застосування соціально-психологічного тренінгу в системі психологічної допомоги дітям з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 174-179.
  40. Савицький А. М. Особливості використання засобів альтернативної комунікації в процесі розвитку мовлення дітей з синдромом Дауна. - C. 179-183.
  41. Савінова Н. В. Сучасні проблеми і тенденції розвитку логопедії як науки. - C. 184-188.
  42. Сорочан Ю. Б. Стан сформованості синтаксичного компонента мовленнєвої компетенції на імпресивному рівні у молодших школярів із моторною алалією. - C. 188-193.
  43. Супрун Д. М. Інтелектуальний компонент становлення особистості психолога. - C. 193-198.
  44. Тенцер Л. В. Науково-методичні основи навчання грамоти молодших школярів із дисграфією. - C. 198-203.
  45. Тищенко В. В. До проблеми психолінгвістичного аналізу мовленнєвої діяльності дітей з церебральним паралічем. - C. 203-207.
  46. Тищенко Л. А. Розвиток мовлення у дітей з помірною розумовою відсталістю на заняттях з формування навичок самообслуговування. - C. 207-210.
  47. Ткач О. М. Аналіз результатів дослідження рівня сформованості складових семантичних полів слів у дітей середнього шкільного віку з ТПМ. - C. 210-215.
  48. Хоменко С. О. Логопедичне обстеження в системі комплексного вивчення дітей раннього віку з порушеннями мовлення. - C. 215-220.
  49. Чередніченко Н. В. Психолінгвістичний підхід до вивчення причин та механізмів виникнення дизорфографії у молодших школярів із вадами мовленнєвого розвитку. - C. 220-225.
  50. Швалюк Т. М. Формування складнопідрядних багатокомпонентних речень і складних синтаксичних конструкцій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 225-231.
  51. Яковенко А. О. Інноваційні технології для підвищення якості проведення логопедичних занять в сучасних умовах загальньоосвітнього простору. - C. 231-234.
  52. Відомості про авторів. - C. 235-237.
2014
Вип. 27
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського