Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2013/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Корекційна педагогіка

  4. Адирхаєв С. Г. Cучасна технологія навчання руховим діям й підвищення рухової активності студентів з обмеженими можливостями здоров’я у ВНЗ. - C. 5-11.
  5. Арендарук А. О. Досвід впровадження інтеграції та інклюзивної освіти в Україні та за кордоном. - C. 11-14.
  6. Базима Н. В. Структурування корекційного впливу у роботі з дитиною з аутизмом. - C. 14-17.
  7. Баль Н. Н. , Кустинская Я. В. Педагогические условия использования системы "Блисс" в работе с неговорящими детьми. - C. 17-21.
  8. Барко В. В. Науковий внесок І. С. Моргуліса у розвиток вітчизняної тифлопедагогіки. - C. 21-27.
  9. Білецький О. А. , Сарнацький С. В. До питання про вплив історичних та культуральних чинників на природу психофізичних та поведінкових порушень. - C. 27-30.
  10. Бондаренко Н. А. Шляхи формування зв’язного монологічного мовлення у старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 30-34.
  11. Боряк О. В. Характеристика структури мовленнєвого дефекту у дітей з вадами інтелектуального розвитку. - C. 34-38.
  12. Вихляєв Ю. М. , Загорська З. І. , Вернігорова О. С. , Рудяк С. В. Можливості сенсорних аналізаторів сліпих учнів у сприйманні інформації та коригуванні циклічних вправ. - C. 38-43.
  13. Войтюк І. В. Своєчасне правильне виявлення патології – перший успішний крок до корекційного навчання розумово відсталих дошкільників. - C. 43-48.
  14. Волобуєва Н. О. , Климова Т. В. Адаптація дітей до дитячого садочка в нових соціально-економічних умовах. - C. 48-50.
  15. Геращенко С. І. Лінгводидактичні аспекти розвитку монологічного мовлення у розумово відсталих учнів. - C. 51-55.
  16. Гладуш В. А. Внесок академіка В. І. Бондаря та його наукової школи в теорію та історію спеціальної педагогіки й психології. - C. 55-61.
  17. Гноєвська О. Ю. Творче впровадження педагогічних ідей Марії Монтессорі в сучасних умовах освітньої парадигми. - C. 61-66.
  18. Голуб А. В. Синдромологічний підхід при дослідженні усного мовлення дітей з дизартріями. - C. 66-69.
  19. Голуб Н. М. Особливості процесу читання у дітей з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 69-75.
  20. Гроза Е. П. Із століття в століття. Незабутні імена плеяди організаторів дефектологічної освіти. Азбукін Дмитро Іванович ( 1883-1953 ). - C. 75-78.
  21. Дегтяренко Т. М. Корекційно-реабілітаційна допомога особам з психофізичними порушеннями як суспільний феномен та об’єкт спеціальної педагогіки. - C. 78-84.
  22. Дубовський С. О. Шляхи вдосконалення усної лічби в старших класах допоміжної школи. - C. 84-90.
  23. Дуленчук Ю. А. Формування комунікативних умінь у дітей з фонетико-фонематичними вадами мовлення в умовах білінгвізму. - C. 90-94.
  24. Єжова Т. Є. Реалізація в Україні права дітей з порушеннями психофізичного розвитку на освіту. - C. 95-101.
  25. Елецкая О. В. , Щукина Д. А. Своеобразие учебной деятельности у учащихся с дизорфографией и пути её развития в системе логопедической работы. - C. 101-108.
  26. Журавльова Л. С. Використання музично-дидактичних ігор у логопедичній роботі з дітьми які мають заїкання. - C. 108-112.
  27. Ільїна Н. В. Розвиток структури лексичного значення слова у дітей дошкільного віку. - C. 113-117.
  28. Картава Ю. А. Пластичне інтонування як засіб розвитку творчої особистості дошкільника з глибокими порушеннями зору. - C. 117-121.
  29. Качуровська О. Б. Психолого-педагогічний аспект використання інформаційно-комунікаційних технологій в корекційному навчанні. - C. 121-125.
  30. Китаева Н. Н. , Николаева И. А. Пути преодоления дислексии у учащихся начальных классов школ с углубленным изучением иностранных языков. - C. 125-129.
  31. Козинець О. В. Перші згадки про заїкання та шляхи його подолання на Русі ( IX - XVI ст. ). - C. 129-133.
  32. Конопляста С. Ю. , Косинкіна В. О. До проблеми мовленнєвої активності дітей дошкільного віку з аутистичними проявами. - C. 134-137.
  33. Конопляста С. Ю. , Любовецька В. О. Особливості лексико-семантичної сторони мовлення у дітей старшого дошкільного віку з вадами зору. - C. 138-141.
  34. Косенко Ю. М. Дидактична гра як метод самостійної роботи розумово відсталих учнів на уроках історії. - C. 141-144.
  35. Кравець Н. П. Репродуктивний метод на уроках літературного читання у роботі з розумово відсталими учнями. - C. 145-153.
  36. Мартинчук О. В. Компетентнісний підхід до фахової підготовки вчителів-дефектологів для забезпечення освітньої інтеграції дітей з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 153-158.
  37. Махукова Т. В. , Крохмаль В. М. До проблеми особливостей лексико-граматичного структурування мовленнєвих висловлювань у дітей із ЗНМ ІІ рівня. - C. 158-165.
  38. Могильова Н. М. , Попова О. М. Система самосвідомості : її структура, генезис та умови формування в старшому дошкільному віці. - C. 165-169.
  39. Морозова В. В. Методика коррекционной работы по совершенствованию речи у дошкольников с задержкой психического развития с учетом дифференцированного подхода. - C. 169-174.
  40. Овчарук Т. Є. Робота навчально-реабілітаційних центрів та благодійних установ в Україні щодо соціалізації молоді з інтелектуальними вадами. - C. 174-179.
  41. Осадча Т. М. Клініко-фонопедична діагностика голосової функції у дошкільників з органічними ураженнями гортані. - C. 179-183.
  42. Павлович Н. Е. Методические основы формирования диалогической речи младших школьников с нарушением слуха. - C. 183-186.
  43. Полуляшенко М. С. Внесок А. Селецького в розвиток клінічного підходу в корекційній педагогіці. - C. 186-190.
  44. Потапенко О. М. Масаж біологічно активних точок у корекційній роботі логопеда. - C. 190-193.
  45. Рибченко Л. К. Роль помічника дитини в організації навчально-виховного процесу осіб з аутизмом. - C. 193-197.
  46. Родненок М. Є. Метод монтессорі-терапії в коррекційній роботі з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 198-203.
  47. Савицький А. М. Морфологічні основи індивідуалізаціі навчання дітей з синдромом Дауна. - C. 203-208.
  48. Сак Т. В. Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами : проблема оцінювання навчальних досягнень. - C. 208-212.
  49. Семенишена Т. О. Вимоги до комунікативної поведінки педагога в процесі формування готовності до навчання в школі дошкільників зі зниженим зором. - C. 212-217.
  50. Синьов В. М. , Колесник І. П. Погляд на витоки , минуле , сьогодення та перспективи розвитку вітчизняної корекційної освіти ( історико-педагогічний аспект ). - C. 217-222.
  51. Тараканова А. А. Использование компьютерных технологий в логопедической работе по преодолению речевых нарушений у дошкольников. - C. 222-225.
  52. Тарасун В. В. Концепція нейропсихологічної діагностики стану соціоемоційного розвитку дитини з аутизмом ( Проект ). - C. 226-233.
  53. Тищенко В. В. , Папп І. І. Розвиток вербальної уяви у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. - C. 233-236.
  54. Товкес Ю. В. Особливості первинного етапу формування мовлення у дітей з розладами аутистичного спектру. - C. 237-241.
  55. Товстоган В. С. Роль цінностей і ціннісних орієнтацій в структурі професійно-трудової компетентності учнів допоміжної школи. - C. 241-241.
  56. Ужченко І. Ю. , Кукса Е. В. Формування цілепокладання у молодших школярів з інтелектуальною недостатністю засобами комп’ютерних технологій. - C. 247-253.
  57. Федоренко С. В. Внесок Aсоціації тифлопедагогів україни в розвиток системи освіти, реабілітації та соціалізації осіб з порушеннями зору. - C. 253-258.
  58. Федорова О. М. Стан розвитку творчої словесної уяви дітей з порушеннями зору молодшого шкільного віку. - C. 258-262.
  59. Хоменко С. О. Розвиток комунікативних здібностей дітей раннього віку. - C. 262-267.
  60. Чемоданова Н. В. Особенности слогового анализа и синтеза у младших школьников с тяжёлыми нарушениями речи. - C. 267-272.
  61. Яковенко А. О. Загальнодидактичні аспекти дослідження мовленнєвої готовності до навчання у школі старших дошкільників. - C. 273-277.
  62. Спеціальна психологія

  63. Афузова Г. В. , Гомес Агірре Д. М. Психологічні особливості матерів дітей з психосоматичними розладами. - C. 278-282.
  64. Дем’яненко Б. Т. Механізми психологічного захисту та копінг-стратегії в теорії і практиці корекційної та психотерапевтичної допомоги. - C. 282-288.
  65. Душка А. Л. Роль семьи в воспитании ребенка с психофизическими отклонениями. - C. 288-292.
  66. Касьян М. В. , Шибаєва Р. В. Вплив музичної терапії на дітей з розладами спектру аутизму. - C. 292-296.
  67. Качаненко І. В. Психолого-педагогічна характеристика обдарованості та діагностика окремих її видів. - C. 296-302.
  68. Клименко І. С. , Науменко Н. А. Психосемантичний аналіз "Я-концепції" у дітей молодшого шкільного віку з психоорганічним синдромом. - C. 302-306.
  69. Клопота Є. А. Теоретичний аналіз бар’єрів інтеграції в суспільство осіб з порушеннями зору. - C. 307-311.
  70. Коваленко В. Є. Особливості соціальних емоцій розумово відсталих молодших школярів, які перебувають у різних освітніх умовах. - C. 311-316.
  71. Кротенко В. І. Психологічний супровід батьків під час навчання дітей в інклюзивних класах. - C. 316-321.
  72. Мартиненко І. В. Особливості міжособистісної комунікації у дітей із нормальним та порушеним мовленнєвим розвитком. - C. 321-325.
  73. Мухіна А. Ю. , Загороднюк Я. І. Особливості захисних механізмів та копінг стратегій розумово відсталих підлітків : диференціація понять. - C. 326-330.
  74. Найдьонова Г. О. , Терьошина І. В. Особливості комунікативної адаптації у дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 330-334.
  75. Омельченко І. М. Проблема дизонтоґенезу та патоґенезу комунікативної діяльності , детермінованої хронотопом у психологічній науці. - C. 334-339.
  76. Островська К. О. , Качмарик Х. В. Особливості індивідуального маршруту психологічного супроводу аутичної дитини в умовах дошкільної установи. - C. 339-345.
  77. Погорільська Н. І. Соціокультурні основи спеціальної психології. - C. 345-349.
  78. Романенко О. В. Застосування загальних факторів психотерапевтичного впливу в системі психологічної допомоги дітям з особливими потребами. - C. 350-354.
  79. Смык А. В., Маркова Е. В. , Вотчин И. С. Психологическая коррекция алекситимии при бронхиальной астме. - C. 354-358.
  80. Супрун Д. М. , Товста О. В. Дослідження мотивації збереження психологічного здоров’я у психологів ( спеціальних , медичних ). - C. 358-363.
  81. Сущинська Т. С. Особливості невербальної експресії дітей старшого дошкільного віку. - C. 363-368.
  82. Шульженко О. Є. , Сайко Х. Я. Особливості формування професійної компетентності педагогів в умовах включення дітей з аутизмом до загальноосвітнього простору. - C. 368-373.
  83. Яковлева С. Д. Нейрофізіологічні основи працездатності дітей з слуховою сенсорною депривацією. - C. 373-380.
  84. Відомості про авторів. - C. 381-385.
2013
Вип. 24
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського