Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2013/23<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Корекційна педагогіка

  4. Андреева И. В., Лузинова И. И. Сопровождение детей с ограниченными возможностями здоров’я. - C. 3-8.
  5. Бабич Н. М. Формування комунікативних навичок у дітей з порушеннями зору та інтелекту як проблема сучасної корекційної педагогіки. - C. 8-10.
  6. Базима Н. В. Формування мотивації мовленнєвої активності у дітей з аутистичними порушеннями. - C. 10-14.
  7. Барко В .В. Розробка принципів корекційно-виховної роботи із дітьми з вадами зору в науковому доробку І. С. Моргуліса. - C. 14-18.
  8. Бондар В. І. Освітня інтеграція дітей з особливостями розвитку в розвинених країнах світу (кінець ХХ ст.). - C. 18-22.
  9. Бондар Н. В. Проблема розвитку зв’язного мовлення розумово відсталих учнів у спеціальній літературі. - C. 22-24.
  10. Боряк О. В., Білоножко О. М. Інноваційні форми організації навчання української мови в старших класах спеціальної школи. - C. 24-28.
  11. Войтюк І. В. Образотворче мистецтво як засіб корекційного навчання розумово відсталих дошкільників. - C. 28-31.
  12. Волобуева Н. А. Адаптация учащихся с ограниченными возможностями здоровья к обучению в начальной школе. - C. 31-33.
  13. Галецька Ю. В. Особливості використання піктограм в практиці спеціальних дошкільних закладів. - C. 33-35.
  14. Галущенко В. І. Визначення груп дітей зі стертою дизартрією за провідними сенсорно-перцептивними каналами модальності. - C. 36-38.
  15. Глазунова С. С. Кохлеарна імплантація-новий метод реабілітації глухих дітей. - C. 38-41.
  16. Головата А. О. Місце географії в системі шкільної освіти дітей з вадами розумового розвитку в Україні ( 20-ті – початок 30-х років ХХ cт. ). - C. 41-44.
  17. Голуб А. В. Текст як психолінгвістична одиниця діагностичної роботи порушень усного мовлення у дітей при дизартріях. - C. 45-47.
  18. Голуб Н. М. Особливості сукцесивного та симультанного аналізу і синтезу в молодших школярів з порушеннями психо-мовленнєвого розвитку. - C. 47-52.
  19. Горлачов О. С. Особливості структури та характеристика міміко-жестового мовлення. - C. 52-55.
  20. Гроза Е. П. Творчий внесок Дьячкова О. І. у розробку питань навчання глухих учнів математики. - C. 55-58.
  21. Дем’яненко Б. Т. Клініко-психологічні засади комплексної медико-психолого-педагогічної корекції. - C. 58-62.
  22. Дідкова Л. М. Корекційна робота при стертій дизартрії. - C. 63-66.
  23. Дітковська Л. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання підлітків із дитячим церебральним паралічем. - C. 66-69.
  24. Докучина Т. О. Результати дослідження мотивації досягнення успіху розумово відсталих учнів молодших класів у навчально-виховній діяльності. - C. 69-72.
  25. Дроздова Н. В., Ладейко В. Д. Формирование обобщающих понятий у детей 6-7 лет с общим недоразвитием речи средствами мультимедийной презентации. - C. 72-75.
  26. Єфіменко М. М. Основные принципы двигательной реабилитации детей. - C. 75-80.
  27. Зарицька А. В. До проблеми відновлення комунікативної функції при моторній афазії внаслідок інсульту. - C. 80-83.
  28. Зелінська К. О. Дослідження розвитку дрібної моторики у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними вадами. - C. 83-86.
  29. Золотарьова Т. В. Взаємодія вчителя й учня під час застосування синергетичної технології управління вертикальними процесами у системах "особистість" і "дефект". - C. 86-93.
  30. Івашура Н. С. Готовність педагогів до навчання дітей з аутичними порушеннями в інклюзивних умовах. - C. 93-98.
  31. Качуровська О. Б., Соколовська М. В. Дистанційна освіта як засіб формування інформаційної компетентності учителя-логопеда. - C. 98-101.
  32. Кижло И. В. Научно-теоретические аспекты изучения темпо-ритмической стороны речи. - C. 101-104.
  33. Кисличенко В. А. Питання логопедичного супроводу родини дитини із затримкою мовленнєвого розвитку. - C. 104-107.
  34. Клименко І.С., Майстренко Н. М. Особливості комунікативної функції, як наслідок порушення звуковимови і граматичної будови мовлення у дітей молодшого шкільного віку з психоорганічним синдромом. - C. 107-110.
  35. Климко Н.О. Історія дефектології та сурдопедагогіки в працях Миколи Дмитровича Ярмаченка. - C. 110-116.
  36. Климова Т. В. Обеспечение безопасного образовательного пространства для детей с ограниченными возможностями здоровья. - C. 116-118.
  37. Ковригина Л. В. Фонематические процессы как проблема логопедического исследования. - C. 118-120.
  38. Коломієць Ю. В., Апухтіна В. В. До проблеми механізмів алалії. - C. 120-123.
  39. Конопляста С. Ю., Косинкіна В. О. Особливості мовленнєвої активності дітей дошкільного віку з РДА. - C. 123-127.
  40. Косенко Ю. М. Вчитель як суб’єкт навчально-ігрової діяльності у спеціальній школі. - C. 127-130.
  41. Кузава І. Б. Концептуальні засади розвитку процесу інклюзії в умовах дошкільної освіти. - C. 130-135.
  42. Кузнецова М. С. Педагогічні умови корекції уяви учнів старших класів допоміжної школи на матеріалі географії. - C. 135-137.
  43. Кузьмінська Є. О. Проблема підготовки розумово відсталих дітей до опанування грамоти в загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі. - C. 137-140.
  44. Кукса Н. В. Педагогічні умови оптимізації корекційної роботи з розвитку рухових функцій у дітей із церебральним паралічем. - C. 140-144.
  45. Малина Л. О., Якубовський О. Л. Роль батьків у контексті інклюзивної освіти дітей з вадами слуху. - C. 144-148.
  46. Манько О. Г., Шарніна М. В. Розвиток пізнавальної діяльності молодших розумово відсталих школярів на уроках образотворчого мистецтва в процесі роботи над тематичним малюнком. - C. 148-150.
  47. Мартинчук О. В. Розвиток освітньої інтеграції дітей з психофізичними порушеннями. - C. 150-155.
  48. Махукова Т. В., Лінгарт А. К. Особливості складних синтаксичних конструкцій у мовленні дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 155-159.
  49. Мозолюк-Коновалова О. М. Формування основ образотворчої діяльності у дошкільників із синдромом Дауна. - C. 159-161.
  50. Науменко О. А., Сакович К. А. Изучение сформированности умения использовать предметы-замесители в игре старшими дошкольниками с общим недоразвитием речи. - C. 161-163.
  51. Нечипоренко В. В. Теоретичні основи управління навчально-реабілітаційним центром як відкритою інноваційною соціально-освітньою інституцією. - C. 163-168.
  52. Нечипоренко К. С. Особливості самооцінки підлітків , що виховуються в умовах батьківської депривації. - C. 168-171.
  53. Одинокова Н.А. Практические занятия по изготовлению тактильных книг для детей с нарушением зрения как средство вхождения в профессиональную педагогическую деятельность. - C. 171-173.
  54. Павлович Н. Е. Особенности самостоятельной диалогической речи пятиклассников с нарушением слуха. - C. 173-175.
  55. Пайлозян Ж. А. О спонтанном и направленном восстановлении речи при афазии. - C. 176-180.
  56. Пахомова Н. Г. Критерії і показники сформованості інтегративних медико-психологічних і педагогічних знань. - C. 180-184.
  57. Пінчук Ю. В. Вплив продуктивних видів діяльності на розвиток дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення. - C. 184-187.
  58. Пінчук Ю. В., Кустова В. В. Професійно-комунікативна культура вчителя-логопеда. - C. 187-191.
  59. Подгаєцький А. В. Особливості формування науково-теоретичної бази фізичної культури та спорту дітей із вадами зору у 60-90-ті роки ХХ століття. - C. 191-193.
  60. Полуляшенко М. С. Значення клінічного підходу та його вплив на процеси діагностики, корекції та навчання дітей з психофізичними вадами. - C. 194-197.
  61. Польова І. І. Сенсорне виховання дошкільників з вадами слуху як умова ознайомлення з навколишнім середовищем. - C. 197-200.
  62. Потапенко О. М. Історія логопедичного масажу в системі корекційної роботи логопеда. - C. 200-202.
  63. Рибченко Л. К. Світовий та вітчизняний досвід працевлаштування осіб з аутистичними порушеннями. - C. 202-205.
  64. Рібцун Ю. В. До проблеми порушення звуко-складової структури слова у дітей. - C. 206-208.
  65. Савицький А. М. Психомоторна готовність до шкільного навчання дітей з синдромом Дауна. - C. 209-212.
  66. Савінова Н. В. Критерії та показники сформованості словотворчої компоненти мовленнєвої діяльності у дошкільників із ТПМ. - C. 212-218.
  67. Саранча І. Г., Довгаленко В. Л. Формування соціальної компетентності дітей-інвалідів на заняттях з "Фінансового виховання". - C. 218-222.
  68. Сафронова А. А. Практическое использование современных педагогических технологий на логопедических занятиях (развитие критического мышления , прием "Идеал" ). - C. 222-227.
  69. Семак С. М. Зв'язок логопедії з медициною: вимоги сучасності. - C. 228-230.
  70. Сєромаха Н. Є. Дослідження результатів впровадженя програми корекції поведінки розумово відсталих молодших школярів у позакласній роботі. - C. 231-233.
  71. Співак Я. О. Теоретико-методичні засади формування в розумово відсталих підлітків екологічної культури при вивченні природознаствства. - C. 233-236.
  72. Старцева В. П. Роль сім’ї та школи-інтернату як соціальних інститутів в соціалізації дітей-сиріт у наукових дослідженнях. - C. 237-240.
  73. Тимофієнко Н. В. Особливості становлення спілкування студентів-сурдопедагогів у навчальному процесі вищого навчального закладу. - C. 240-244.
  74. Тищенко Л. А. Організація корекційно-виховної роботи з дошкільниками із помірною розумовою відсталістю у спеціальному дошкільному навчальному закладі. - C. 244-246.
  75. Ужченко І. Ю. Чинники порушення цілепокладання в навчальній діяльності в молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 246-248.
  76. Федоренко О. Ф. Особливості формування ключових компетентностей в учнів з порушеннями слуху. - C. 248-251.
  77. Федоренко С. В. Внесок періодичних видань, міжнародних та національних форумів з питань освіти сліпих в теорію та практику тифлопедагогіки наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 252-255.
  78. Хабарова С. П. Комплексы практико-ориентированных заданий как средство формирования профессиональных компетенций учителя-логопеда. - C. 255-257.
  79. Хоменко С. О. Порівняльна характеристика розвитку мовлення у дітей раннього віку в нормі та з порушеннями. - C. 258-261.
  80. Хомякова О. В., Штеренберг Е. С. Методики использования здоровье сберегающих технологий для активизации психофизиологических функций детей среднего школьного возраста с нарушением зрения. - C. 261-264.
  81. Чеботарьова О. В. Науково-методичні засади навчання молодших школярів із порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 264-266.
  82. Чередніченко Н. В., Пелешенко О. С. Діагностика фонетико-графічних умінь та навичок у молодших школярів із ФФНМ. - C. 266-273.
  83. Чопік О. В. Дослідження міжособистісних взаємин учнів інклюзивних класів. - C. 273-277.
  84. Швалюк Т. М. Методика формування складнопідрядних елементарних речень у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 277-281.
  85. Шевцов А. Г., Хворова Г. М. Сучасні міждисциплінарні підходи до етапної комплексної реабілітації дітей із церебральним паралічем. - C. 281-285.
  86. Шевцова Я. В. Крітеріальна оцінка рівня перцептивно-когнітивного розвитку у дітей з інтелектуальною недостатністю. - C. 285-289.
  87. Шевченко В. М. Сутність кохлеарної імплантації в реабілітації дітей з порушеннями слуху. - C. 289-292.
  88. Шевченко Е. В. Опыт применения верботонального метода реабилитации детей с нарушениями слуха в условиях специального дошкольного учреждения. - C. 293-294.
  89. Шеремет Б. Г., Лещій Н. П. Інформаційні технології в навчанні глухих та слабочуючих дітей. - C. 295-298.
  90. Шеремет М. К. Фізіологічні і психологічні передумови мовленнєвого розвитку дітей у нормі і патології. - C. 298-301.
  91. Шишменцев І. М. Теоретичні основи проблеми виховання культури людських взаємин в учнів спеціальної школи. - C. 301-305.
  92. Юрченко А. А., Колтыго В. И., Ревуцкий И. В., Гуриненко Б. С. Физическая реабилитация при болевых синдромах у фехтовальщиков высокой квалификации. - C. 305-307.
  93. Юрченко А. А., Ревуцкий И. В., Колтыго В. И., Бакум А. В. Средства и методы технико-тактической подготовки квалифицированных фехтовальщиков. - C. 308-310.
  94. Kobel I. H., Barclay D. Raising a deaf child in ukraine: an ecological socio-educational parental survey. - C. 310-314.
  95. Спеціальна психологія

  96. Афузова Г. В. Вплив психосоматичних порушень на психічну діяльність особистості. - C. 315-317.
  97. Горбенко С. Л. До проблеми дослідження компонентів рольової поведінки розумово відсталих підлітків. - C. 317-319.
  98. Гренюк Л. С. Психологічні засади формування у студентів-сурдопедагогів мотиваційної готовності до професійної діяльності. - C. 320-321.
  99. Жарікова І. О. Особливості статеворольової ідентичності дітей дошкільного віку з порушеннями зору. - C. 321-323.
  100. Коваленко В. Є. Особливості змістовного компоненту емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів. - C. 324-327.
  101. Ковригина Л. В., Грибукова О. Г. К вопросу о психолого-педагогическом сопровождении учащихся первых классов с нарушениями речи в общеобразовательной школе. - C. 328-331.
  102. Козинець О. В., Кириленко О. В. Психологічні особливості дітей старшого дошкульного віку із заїканням. - C. 331-334.
  103. Козинець О. В., Хапайло О. О. До проблеми вивчення психологічних особливостей особистості хворих на афазію. - C. 335-240.
  104. Корець А. М. Психологічні чинники зародження алкоголізму та наркоманії підлітків. - C. 340-343.
  105. Літвінова О. В. Мовленнєва діяльность – психолінгвістична проблема. - C. 343-346.
  106. Лукашук І. В., Молочек А. Ю., Ходаківська С. П., Лукашук В. Д. Психологічний статус і мовленнєві порушення та їх корекція у дітей з хронічним гастродуоденітом , асоційованим з НР-інфекцією. - C. 346-350.
  107. Максимовська В. М. Формування шлюбно-сімейних відносин в сімях, що виховують дитину з синдромом Дауна. - C. 350-352.
  108. Мамічева О. В. Сучасні підходи до вивчення ролі спілкування у розвитку особистості з порушенням зору. - C. 352-356.
  109. Мухіна А. Ю., Загороднюк Я. І. Вплив захисних механізмів на регуляцію і дезорганізацію особистості розумово відсталих підлітків. - C. 356-359.
  110. Мухіна А. Ю., Пешехонова М. О. Особливості стетеворольової ідентифікації розумово відсталих дітей пяти-шести років. - C. 359-362.
  111. Науменко О. А., Дащинская Е. С. Изучение уровней сформированности количественных представлений у старших дошкольников с общим недоразвитием речи. - C. 362-364.
  112. Огороднійчук З. В., Коляда К. В. Психологічна адаптація до процесу навчання дітей-аутистів в умовах інклюзивної освіти. - C. 364-367.
  113. Огороднійчук З. В., Ратушна Т. С. Експериментальне вивчення особистісної тривожності у підлітків з легкою розумовою відсталістю. - C. 368-370.
  114. Островська К. О., Качмарик Х. Особливості психологічного супроводу аутичних дітей : психологічна корекція. - C. 370-375.
  115. Проскурняк О. І. Роль психолога у формуванні комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю. - C. 375-379.
  116. Руденко Л. М. Основні підходи до психокорекції агресивної поведінки у розумово відсталих дітей. - C. 379-384.
  117. Сайко Х. Я. Психологічні особливості педагогів з різним рівнем ставлення до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи. - C. 384-387.
  118. Сак Т. В., Процюк Р. Г. Проблема реалізації корекційного навчання учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі. - C. 388-390.
  119. Сілявіна Ю. С. Особистісно орієнтований підхід до навчання як засіб досягнення життєвого успіху дітьми з особливостями психофізичного розвитку. - C. 391-396.
  120. Соколова Г. Б. Теоретико-методологічні передумови дослідження емоційного розвитку розумово відсталих дітей. - C. 396-400.
  121. Сорочан Ю. Б. Роль мнестичних процесів у синтаксичних трансформаціях в механізмі породження та відтворення мовленнєвого висловлювання. - C. 400-403.
  122. Супрун Д. М. Розвиток мотиваційної сфери щодо збереження психологічної складової здоров’я. - C. 403-406.
  123. Татьянчикова І. В. Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі. - C. 406-410.
  124. Товкес Ю. В. Патопсихологічні особливості невербального та вербального мовлення аутичних дітей. - C. 410-413.
  125. Ужченко І. Ю., Данчак В. А. Психологічна характеристика зорового гнозису у молодших школярів з дисграфією. - C. 413-415.
  126. Шульженко Д. І. Особливості інклюзивної форми освіти учнів із затримкою психічного розвитку. - C. 415-420.
  127. Яковлева С. Д. Системний підхід до питань реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем. - C. 421-424.
  128. Якуба А. М. Психологічні особливості комунікативної сфери дітей з вадами зору. - C. 425-427.
  129. Відомості про авторів. - C. 428-434.
2013
Вип. 23
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського