Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.19/2010/16<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 19, Корекційна педагогіка та спеціальна психологія

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бондар В. І. Людина, яка знайшла себе. - C. 3.
  4. Базима Н. В. Проблема соціальної взаємодії та спілкування у дітей з аутистичними проявами. - C. 4-7.
  5. Бегас Л. Д. Особливості театралізованої діяльності у дітей старшого дошкільного віку із заїканням. - C. 7-10.
  6. Боряк О. В. Інтонація та просодія: тотожність чи відмінність понять. - C. 10-15.
  7. Геращенко С. І. Стан сформованості комунікативних умінь в учнів 7-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з інтелектуальною недостатністю. - C. 15-18.
  8. Глоба О. П. Шляхи реалізації державної підтримки проблем професійної реабілітації та працевлаштування інвалідів в Україні. - C. 19-22.
  9. Голуб Н. М. Пізнавальні завдання як засіб формування читацького інтересу в молодших школярів із ЗПР та дислексєю. - C. 22-24.
  10. Григор’єва І. О. Система корекційно-виховної роботи з формування моральної самосвідомості у розумово відсталих підлітків. - C. 24-32.
  11. Гроза Е. П. До проблеми забезпечення особистісного підходу в процесі виховання та навчання дітей з вадами слуху. - C. 32-35.
  12. Гроза Е. П. Флері Віктор Іванович – основоположник теорії та практики сурдопедагогіки ( до 210-ої річниці з Дня народження ). - C. 35-37.
  13. Дегтяренко Т. М. Стратегія розвитку системи корекційно-реабілітаційної допомоги як складова стратегії соціально-економічного розвитку регіону. - C. 37-43.
  14. Дем’яненко Б. Т. Сучасні тенденції розвитку спеціальної педагогіки та психології. - C. 43-47.
  15. Дідкова Л. М. Періодизація наукової діяльності Р. Є. Левіної. - C. 47-50.
  16. Дуленчук Ю. А. Стан сформованості комунікативних умінь у дошкільників з фонетико-фонематичними вадами мовлення в умовах двомовності. - C. 50-54.
  17. Єжова Т. Є. Розвиток слухового сприймання в контексті соціальної реабілітації дітей зі зниженим слухом. - C. 55-58.
  18. Завальнюк О. О. Ставлення вихователів дошкільних навчальних закладів до проблем інтегрованої та інклюзивної освіти. - C. 59-62.
  19. Зелінська К. О. Роль елементів театральної діяльності у подоланні комунікативної дезадаптації молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку. - C. 62-65.
  20. Золотарьова Т. В. Горизонтальні зв’язки у системах "особистість" і "дефект" у дітей з психофізичними порушеннями. - C. 65-70.
  21. Карпішина Л. О. Теоретичні аспекти проблеми формування звуко-складової сторони мовлення у дошкільників із затримкою психічного розвитку. - C. 70-73.
  22. Картава Ю. А. Історичний огляд виникнення та розвитку музично-ритмічного виховання дітей з особливими потребами. - C. 73-76.
  23. Ковригина Л. В. Психолингвистические механизмы оценки несформированности предложно-падежных форм существительных с пространственным значением у дошкольников с общим недоразвитием речи. - C. 76-80.
  24. Колишкін О. В. Розвиток мовлення учнів з розладами слуху у процесі рухової діяльності. - C. 80-84.
  25. Колодна Н. А. Медико-соціальна реабілітація дітей з вадами зору в умовах навчально-реабілітаційного центру. - C. 84-87.
  26. Конопляста С. Ю. Сучасні дослідження психомовленнєвого розвитку дітей із вродженими незрощеннями губи та піднебіння. - C. 87-92.
  27. Кот М. З. Сурдопедагог з чистою совістю. - C. 92-95.
  28. Кравець Н. П. Бібліотечно-бібліографічні знання та читацька діяльність розумово відсталих учнів. - C. 95-99.
  29. Кравчук Л. С. Психофізіологічні аспекти тижневої динаміки розумової працездатності студентів із ДЦП з різним розвитком пізнавальних процесів. - C. 99-103.
  30. Курбатова А. І. Особливості формування синтаксичних структур у молодших школярів із нерізко вираженим загальним недорозвиненням мовлення. - C. 103-109.
  31. Левчук Т. О. Використання логоритміки у корекційно-відновлювальній роботі при динамічній афазії. - C. 110-112.
  32. Лепетченко М. В. Експериментальне вивчення процесу творчого самовираження дошкільників із порушеннями мовлення у процесі інсценування казки. - C. 112-117.
  33. Луцько К. В. Закономірності формування механізмів сприймання та розуміння усного мовлення у осіб з вадами слуху. - C. 117-123.
  34. Ляшко В. В. Про результати вивчення індивідуального способу трудової діяльності в учнів з недоліками інтелектуального розвитку. - C. 123-126.
  35. Марченко І. С. , Міхріна О. С. Особливості логіко-граматичних структур дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. - C. 126-131.
  36. Махукова Т. В. Особливості дотеоретичних уявлень про значення фразеологізмів та їх представленість в імпресивному та експресивному словнику молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 132-137.
  37. Медведок Л. Г. Науково-педагогічні ідеї О. М. Щербини щодо впровадження інтегрованого навчання дітей з порушеннями зору. - C. 137-140.
  38. Найдьонова Г. О. Основні підходи до вивчення проблеми шкільної дезадаптації. - C. 140-143.
  39. Орлов А. В. Внесок К. Ф. Лейко в становлення тифлопсихології. - C. 143-146.
  40. Пахомова Н. Г. Методичні основи модульної технології професійної підготовки майбутніх дефектологів. - C. 146-149.
  41. Поліщук О. А. Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку праці осіб з обмеженнями життєдіяльності. - C. 149-151.
  42. Полулященко Ю. М. Теоретичні аспекти технологізації соціально-педагогічної роботи. - C. 152-154.
  43. Прядко Л. О. Особливості діяльності корекційного педагога реабілітаційного центру. - C. 154-158.
  44. Резвіна Л. І. До проблеми інтеграції знань в процесі підготовки логопедів. - C. 158-160.
  45. Савицький А. М. Корекційно-відновлювальна робота з попередження аграматизму у дітей з моторною афазією на резидуальній стадії реабілітації. - C. 160-164.
  46. Савінова Н. В. Особливості формування граматичної будови мовлення у дітей у нормі та при патології мовленнєвого розвитку: психолінгвістичний аспект. - C. 164-168.
  47. Саранча І. Г. Робота з сім’єю в процесі соціалізації випускників реабілітаційних центрів. - C. 169-173.
  48. Семенишена Т. О. Питання вивчення мовленнєвої готовності дошкільників зі зниженим зором до навчання в школі. - C. 173-176.
  49. Семенцова О. М. Корекційно-розвиваюча робота з питань формування нормативно-вікових форм спілкування з однолітками у дітей ЗПР. - C. 177-180.
  50. Серпутько Г. П. Історія створення та принципи формування скоропису шрифтом Брайля. - C. 180-186.
  51. Січкарчук Н. Д. Науково-теоретичне обґрунтування методики формування емоційно-оцінної лексики у старших дошкільників з моторною алалією. - C. 186-193.
  52. Тарасун В. В. Концепція становлення і розвитку особистості дитини переддошкільного віку з обмеженими можливостями здоров’я. - C. 194-197.
  53. Ткачук Н. В. Використання комп’ютерних технологій в умовах навчання дітей з вадами слуху. - C. 197-198.
  54. Ткачук О. В. Науково-теоретичний аналіз особливостей мовленнєвого розвитку дітей з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 199-203.
  55. Товстоган В. С. Обгрунтування актуальності впровадження компетентнісного підходу на уроках професійно-трудового навчання в допоміжній школі. - C. 204-207.
  56. Томіч Л. М. Проектування моделі логопедичної роботи в системі реабілітації дітей з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 208-212.
  57. Федоренко І. В. Особливості розробки нового курсу із споріднених дисциплін як елемента комп'ютерно-інформаційної підготовки студентів-дефектологів. - C. 212-214.
  58. Федоренко С. В. Тифлопедагогічна проблематика в науково-методичних розробках українських учених. - C. 215-219.
  59. Хлопоніна Н .Є. Народження дитини з психофізичними порушеннями розвитку як ненормативна сімейна криза. - C. 219-222.
  60. Чередніченко Н. В. Психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови формування навички письма. - C. 222-227.
  61. Чорненька В. Д. Деякі нейрофізіологічні механізми рухової функції організму. - C. 227-229.
  62. Швалюк Т. М. Проблема формування складних синтаксичних конструкцій у дітей дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення в спеціальній літературі. - C. 229-233.
  63. Шевцов А. Г. , Дітковська Л. А. Моделювання процесу формування готовності підлітків із дитячим церебральним паралічем до використання інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 233-239.
  64. Шеремет М. К. , Качуровська О. Б. Комп’ютерна система тестового контролю знань студентів. - C. 239-243.
  65. Шеремет М. К. , Коломієць Ю. В. Особливості мовленнєвого розвитку церебрально-органічного ґенезу. - C. 243-246.
  66. Афузова Г. В. Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти. - C. 247-249.
  67. Баль Н. Н. , Климовских И. А. Особенности эмоциональной сферы старших дошкольников с общим недоразвитием речи. - C. 250-254.
  68. Бистрова Ю. О. Особливості корекційної роботи з формування норм соціальної поведінки у розумово відсталих підлітків. - C. 254-257.
  69. Болкун Т. А. Чинники, що впливають на професійне самовизначення особистості. - C. 257-260.
  70. Гребенюк Т. М. Особливості міжособистісних стосунків студентів-інвалідів по зору в групі інтегрованого типу. - C. 261-263.
  71. Коган О. В. Комплексний підхід до профілактики виникнення девіантності у розумово відсталих підлітків. - C. 263-268.
  72. Кондратюк С. М. Нейродинамічна характеристика як складова психомоторної активності студента. - C. 268-273.
  73. Кравченко А. І. , Кривцова О. Я. Розвиток психосоматичного самосприйняття підлітків із заїканням. - C. 273-275.
  74. Кротенко В. І. Основні положення проведення поглибленої оцінки психічного розвитку дитини як поетапної технології діяльності психолога. - C. 275-279.
  75. Круглик О. П. , Губар С. Ю. Особливості міжособистісного спілкування студентів-сурдопедагогів у ВНЗ. - C. 279-285.
  76. Кузнецова М. С. Роль уяви у засвоєнні географічного матеріалу дітьми з порушенням інтелектуального розвитку. - C. 285-288.
  77. Мартиненко І. В. До проблеми порушень комунікації у дітей із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 288-290.
  78. Мухіна А. Ю. Проблеми гендерної та статеворольової ідентичності в загальній та спеціальній психології. - C. 291-294.
  79. Новікова О. А. Концептуальна модель вивчення просторового мислення в учнів молодшого шкільного віку. - C. 294-298.
  80. Олефір О. І. Використання текстів різних жанрів на уроках читання з метою збагачення лексики молодших школярів із тяжкими мовленнєвими вадами. - C. 298-301.
  81. Омельченко І. М. , Лисенко Л. В. Передумови дослідження механізмів психологічного захисту в підлітків і юнаків із заїканням. - C. 301-304.
  82. Романенко О. В. Формування прогнозу в мовленнєвій діяльності дітей з церебральним паралічем. - C. 304-308.
  83. Руденко Л. М. Клініко-психологічні аспекти класифікації розладів поведінки. - C. 309-312.
  84. Сєромаха Н. Є. Психологічний аспект проблеми фрустраційної поведінки розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку. - C. 312-314.
  85. Супрун Д. М. Когнітивна, емоційна та поведінкова складова у детермінації поняття "ставлення до здоров’я". - C. 315-318.
  86. Шульженко Д. І. Особливості корекційно-виховного процесу наступності між фахівцем та батьками аутичної дитини. - C. 319-322.
  87. Відомості про авторів. - C. 323-328.
2010
Вип. 16
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського