Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.16/2015/24<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 16, Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теоретико-методологічні засади педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму

  4. Букатова О. М. Інтегративний підхід до формування ергономічної компетентності майбутніх учителів технологій. - C. 3-7.
  5. Дружененко Р. С. Функціонально-прагматичний аспект навчання синтаксису простого речення майбутніх учителів-словесників. - C. 8-11.
  6. Маркова В. М. Формування толерантності майбутнього вчителя. - C. 11-15.
  7. Радул С. Г. Міжкультурна компетентність викладача іноземної мови: зміст та структура. - C. 15-18.
  8. Ракітянська Л. М. Методична творчість вчителя-музиканта. - C. 19-22.
  9. Рускуліс Л. В. Професійне самовизначення майбутнього вчителя української мови: завдання, проблеми, труднощі. - C. 22-26.
  10. Согоконь О. А. Педагогічна майстерність викладача фізичного виховання при корекції моральної поведінки майбутніх фахівців. - C. 26-30.
  11. Ці Сянбо Контекстний і компетентнісний підходи як методологічне підгрунтя формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва. - C. 30-34.
  12. Швай Р. І. Образне мислення як крок до творчості. - C. 34-37.
  13. Ярошинська О. О. Організація педагогічного супроводу майбутніх учителів початкової школи в навчальному середовищі. - C. 38-43.
  14. Розділ 2. Творчий учитель-професіонал в історії педагогічної думки та порівняльній педагогіці

  15. Веклич Ю. І. Значення синього кольору у культурі народів світу. - C. 44-48.
  16. Демченко Н. М. Професійна підготовка вчительки в педагогічній концепції К.В. Єльницкого. - C. 48-52.
  17. Маріуц І. О. Роль дорадчих органів у системі управління університетською освітою Румунії у процесі децентралізації. - C. 52-56.
  18. Марчук М. В. Ідеї суспільної опіки та виховання дітей у спадщині буковинських педагогів кінця ХІХ – першої третини ХХ століть. - C. 56-60.
  19. Мосьпан Н. В. Професія вчителя в умовах комерціалізації вищої освіти в ЄС. - C. 60-64.
  20. Павловська В. В. Гендерний аналіз змісту навчальних матеріалів польської школи періоду постсоціалістичного реформування освіти. - C. 64-68.
  21. Сойчук Р. Л. Проблема національного самоствердження особистості у вітчизняній педагогічній думці. - C. 68-74.
  22. Філатьєва Т. В. Підготовка майбутніх фахівців у галузі мистецтва до художньо-педагогічної діяльності у позашкільних навчальних закладах як історико-педагогічна проблема. - C. 75-78.
  23. Хотченко І. А. Творча індивідуальність Конфуція: теоретичні здобутки та досвід в організації контролю навчальних досягнень. - C. 78-80.
  24. Шаргун Т. О. Концептуальний підхід до історичного досвіду професійної підготовки фахівців залізничного транспорту (XX – початок ХХІ століття). - C. 80-85.
  25. Шпичак І. П. Роль В. Ф. Шмідт в організації статевого виховання дітей на засадах психоаналізу. - C. 85-89.
  26. Розділ 3. Шляхи і засоби становлення та творчого розвитку фахівців у системі неперервної професійної освіти

  27. Бородієнко О. В. Система професійного розвитку керівників як чинник забезпечення результативності діяльності структурних підрозділів з продажу послуг зв’язку. - C. 90-95.
  28. Гузій Н. В., Щербина Д. В. Методика викладання загальнопедагогічних дисциплін у системі підготовки дорадника освітньої сфери. - C. 95-99.
  29. Карлова В. О. Інноваційні методи навчання англійської мови як другої іноземної у вищій школі. - C. 99-103.
  30. Левченко Я. Е. Педагогічні технології формування професійної моделі майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 103-107.
  31. Федорова О. В. Використання інтерактивних засобів навчання у формуванні технічних знань майбутніх учителів технологій. - C. 107-114.
  32. Воскобойнікова Г. Л. Валеологічні аспекти соціального партнерства освітніх і медичних закладів у здоров’язберігаючій діяльності сучасного педагога. - C. 115-118.
  33. Кочубей Т. Д. До проблеми соціалізації дитинства. - C. 118-122.
2015
Вип. 24 (34)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського