Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.16/2014/22<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 16, Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теоретико-методологічні засади педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму

  4. Бойченко В. В. Характеристики професійного педагогічного мислення вчителя: теоретичний аналіз. - C. 4-7.
  5. Букатова О. М. Ергономічна готовність майбутніх учителів технологій до професійної діяльності. - C. 7-11.
  6. Економова Е. К. Модель професійної підготовки співаків до концертно-камерної діяльності. - C. 11-18.
  7. Лазарєв М. О. Особливості і проблеми сучасної евристичної освіти майбутніх педагогів. - C. 18-25.
  8. Мамчур Є. А. Психолого-педагогічні основи формування професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх учителів іноземної мови. - C. 25-28.
  9. Медведовська Т. П. Впровадження інноваційно-орієнтованого підходу у професійну підготовку фахівців. - C. 29-31.
  10. Сегеда Н. А. Постнекласичні смисли професіогенезу викладачів мистецьких дисциплін у контексті загальнонаукових підходів. - C. 31-35.
  11. Степанець Н. П. Поєднання сучасних дидактичних підходів як умова ефективної професійно-орієнтованої освіти. - C. 36-39.
  12. Тернавська Т. А. Етика пізнавальної діяльності студентів педагогічних спеціальностей. - C. 39-43.
  13. Шкільова Г. М. Технологічна компетентність майбутнього вчителя початкових класів як наукова категорія педагогічного дослідження. - C. 43-46.
  14. Розділ 2. Творчий учитель-професіонал в іторії педагогічної думки та порівняльній педагогіці

  15. Демешкант Н. А. Еколого-педагогічна компетентність викладача сучасного вищого навчального закладу в дослідженнях польських учених. - C. 47-50.
  16. Кірдан О. Л. Особливості державного управління вищими навчальними закладами у 1863-1884 рр. (на прикладі Харківського, Київського та Новоросійського університетів). - C. 50-55.
  17. Осадець М. М. Підготовка фахівців галузі фізичної культури як один із провідних напрямків діяльності "Товариства християнських німців" Буковини (ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 55-58.
  18. Погребняк Н. Н. Индивидуализированное обучение как форма научной деятельности в системе высшего образования стран ЕС. - C. 58-64.
  19. Постевка Г. І. Навчальні посібники М.Г.Послушніку як творчий внесок у розвиток музичної дидактики Буковини міжвоєнного періоду (1918-1940 рр.). - C. 64-70.
  20. Смірнова Є. С. Окопна Я. В., Довгун І. М. Національний університет харчових технологій: пріоритети та перспективи розвитку на сучасному етапі. - C. 70-75.
  21. Розділ 3. Шліхи і засоби становлення й творчого розвитку фахівців у системі неперервної професійної освіти

  22. Андрейко О. І. Методика формування рефлексивно-аксіологічного осягнення скрипкового мистецтва. - C. 76-78.
  23. Драгієва Л. В. Інтерактивні шляхи і засоби продуктивного формування творчого потенціалу майбутніх викладачів технологій. - C. 78-85 .
  24. Дудоладова А. В. Методика та практика подолання лінгвокультурної інтерференції у процесі підготовки майбутніх викладачів іноземної мови. - C. 85-88.
  25. Кобилянська Л. І. Формування професійного іміджу майбутнього гувернера у процесі навчання у ВНЗ. - C. 88-94.
  26. Коваленко Ю. Б. Саморозвиток фахівців у галузі інформаційної безпеки у процесі вивчення дисциплін науково-природничого циклу. - C. 94-97.
  27. Лагунова Г. В. Особливості художньої обробки театральних тканин у процесі формування професійної культури майбутніх художників театрально-декораційного мистецтва. - C. 98-103.
  28. Левченко Я. Е. Реалізація педагогічної технології формування мотиваційного компоненту професійної спрямованості особистості майбутнього вчителя. - C. 103-107.
  29. Ляхоцька Л. Л. Педагогічна майстерність викладача післядипломної педагогічної освіти. - C. 107-111.
  30. Мамчур Н. С. Модель виховання естетичних смаків у студентів-філологів засобами народного декоративно-прикладного мистецтва. - C. 112-116.
  31. Мочалов О. О., Романчук Н. О., Шаповал Н. О. Моделювання процесу підготовки майбутнього інженера-педагога до особистісно орієнтованого навчання. - C. 117-121.
  32. Окопна Я. В. Формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності у студентів нелінгвістичних спеціальностей (Національний університет харчових технологій: із досвіду розробки). - C. 122-125.
  33. Пархоменко К. О. Рисунок як фундаментальна дисципліна у розвитку творчих здібностей та професіоналізму майбутніх викладачів образотворчого мистецтва. - C. 126-129.
  34. Пилипюк Т. В. Систематизація та узагальнення знань студентів як необхідна умова творчої самореалізації майбутніх учителів початкової школи. - C. 129-133.
  35. Савченко Р. А. Засоби мультимедіа у формуванні музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів дошкільної освіти. - C. 134-136.
  36. Топчієва І. О. Діалог як чинник інтерсуб’єктної взаємодії: викладач-студент у процесі диригентсько-хорової підготовки. - C. 136-139.
  37. Федорова О. В. Активізація пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення технічних дисциплін. - C. 140-145.
  38. Чепурченко О. В. Науково-методичний супровід розвитку професіоналізму шкільних бібліотекарів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 145-148.
  39. Шевчик О. Г. Економічна гра як засіб підвищення професійної компетентності майбутніх фахівців. - C. 148-153.
  40. Розділ 4. Професійно-творча самореалізація педагога у сучасній навчально-виховній практиці

  41. Лов’янова І. В., Слюсаренко М. А. Підготовка майбутніх вчителів до викристання евристичних методів у профільному навчанні старшокласників. - C. 154-159.
  42. Михайлова О. Л. Зв'язок інтелектуально-креативної сфери учнів з емпатійними якостями вчителя. - C. 159-163.
  43. Харькова Є. Д. Умови оптимізації самостійної навчальної діяльності молодших школярів. - C. 163-166.
  44. Автори випуску. - C. 169-170.
2014
Вип. 22 (32)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського