Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.16/2013/20<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 16, Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абібулаєва А. Е. Компетентнісний підхід до лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів української мови у початковій школі в полілінгвальному середовищі. - C. 5-7.
  4. Абляєва Ф. Ю. Лінгводидактичні умови формування орфоепічних навичок кримськотатарського мовлення молодших школярів в умовах білінгвального мовленнєвого середовища. - C. 8-12 .
  5. Анафієва Е. Р. Лінгвістичні засади навчання української мови у школах з кримськотатарською мовою навчання. - C. 12-15.
  6. Базиль Л. О. Модель розвитку літературознавчої компетентності майбутніх учителів української мови і літератури у ВПНЗ: теоретичний аспект. - C. 15-22.
  7. Бєляк О. М. Створення в майбутніх учителів-словесників позитивної мотивації до оволодіння комунікативними якостями мовлення. - C. 22-26.
  8. Білецька І. О. Американський досвід підготовки вчителів іноземних мов. - C. 26-30.
  9. Бондар Л. А. Особливості організації самостійної роботи студентів-філологів в умовах вищого навчального закладу. - C. 30-35.
  10. Бородіна Н. С. Застосування ігрових технологій у фаховій підготовці студентів-філологів. - C. 35-39.
  11. Василенко В. А. Лінгводидактичні засади формування мовної компетентності майбутніх юристів. - C. 39-43.
  12. Василенко М. Є. Структура готовності студентів до професійної діяльності: педагогічний аналіз. - C. 43-47.
  13. Вітюк В. В. Словниково-орфографічні вправи під час вивчення історичних написань української мови. - C. 47-50.
  14. Вовк М. П. Практика вивчення фольклору у класичних університетах радянської доби (1950 – 1980-х рр.). - C. 50-55.
  15. Галенко А. М. Система лексичних вправ як засіб формування культурологічної компетентності студентів філологічних спеціальностей. - C. 55-61.
  16. Галушко М. В. Теоретичне обгрунтування процесу сприймання художнього тексту у професійній підготовці викладача зарубіжної літератури. - C. 61-66.
  17. Герман В. В. Риторична культура як основа формування риторичної особистості вчителя. - C. 66-69.
  18. Гимер Н. О. Творчий потенціал викладача у навчальному процесі. - C. 69-72.
  19. Голуб Н. Б. Особливості текстотворчої діяльності учнів 5-7 класів в умовах компетентнісного навчання української мови. - C. 72-76.
  20. Грищук О. В. Застосування інноваційних технологій в процесі навчання української літератури учнів основної школи. - C. 77-81.
  21. Девлетов Р. Р. Лінгводидактична підготовка майбутніх учителів початкових класів в умовах синхронного вивчення методичних дисциплін мовного циклу. - C. 81-85.
  22. Дем'яненко О. Є. Місце іншомовної професійно-комунікативної компетенції в процесі підготовки вчителів-філологів. - C. 85-88.
  23. Жижко О. А. Сучасні тенденції професійної підготовки інструкторів-андрагогів для роботи з маргіналами у Латинській Америці. - C. 88-92.
  24. Загороднова В. Ф. Методики викладання української мови у вищих навчальних закладах як навчальна дисципліна. - C. 92-96.
  25. Залізняк А. М. Педагогічні ідеї В. Сухомлинського щодо розвитку мови дітей. - C. 97-100.
  26. Ісаєва О. С. Навчання культурним нормам студентів-медиків при викладанні англійської мови. - C. 100-105.
  27. Коваль В. О. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. - C. 105-108.
  28. Кожем’якіна І. В. Діагностика розвитку мовно-мовленнєвої компетентності вчителя початкових класів. - C. 108-112.
  29. Коломієць М. Б. Розвиток поглядів на особистість вчителя в Україні ХVІ - початку ХХ ст.. - C. 112-115.
  30. Кочубей Л. В. Обучение русской диалогической речи в профессиональной подготовке учителя-филолога. - C. 115-118.
  31. Кузнецова Г. П. Біблія в системі генези конфесійного стилю української мови: концептологічний підхід. - C. 118-122.
  32. Кузнецова О. Ю. Організація і зміст підготовки викладачів іноземних мов у країнах Європейського Союзу. - C. 123-126.
  33. Кузьміна Л. В. Готовність викладачів-словесників до особистісно орієнтованого навчання українськомовних дисциплін у ВНЗ. - C. 126-130.
  34. Курган К. С. Компонентний склад сучасної медіакультури в лінгводидактичному розгляді. - C. 130-134.
  35. Кучерук О. А. Педагогічні технології в лінгвометодичній підготовці вчителя-філолога. - C. 134-138.
  36. Мацепура Л. Л. Навчання аудіюванню дітей дошкільного віку на заняттях із іноземної мови. - C. 138-141.
  37. Мацько Л. І. Мовна особистість Андрія Малишка як лінгвокультурологічний феномен національного виховання у світлі лінгвофілософії. - C. 141-146.
  38. Міщенко О. В. Підготовка вчителів до аналізу позасюжетних елементів у процесі формування літературної компетентності старшокласників. - C. 147-150.
  39. Мордовцева Н. В. Навчання учнів текстової діяльності на уроках української мови. - C. 150-154.
  40. Нищета В. А. Психолого-педагогічний аспект готовності вчителя-словесника до запровадження риторизованих технологій. - C. 154-158.
  41. Ніколаєнко В. В. Організація текстової діяльності студентів-іноземців у процесі навчання мови. - C. 158-163.
  42. Обєда В. О. Використання технології проблемного навчання у процесі вивчення синтаксису української мови студентами ІІ-го курсу університетського коледжу. - C. 163-167.
  43. Погребенник В. Ф. Інтерактивні стратегії читання і письма для розвитку критичного мислення студентів-філологів. - C. 167-171.
  44. Починкова М. М. Принципи організації самостійної роботи з дисциплін філологічного спрямування для майбутніх учителів початкових класів. - C. 171-174.
  45. Пустовіт В. Ю. Методичні аспекти інноваційного вивчення біографії письменника в школі. - C. 174-177.
  46. Романишина Н. В. Методика вивчення студентами філологічних факультетів історичного оповідання П. Куліша "Мартин Гак". - C. 177-182.
  47. Рудь О. М. Розвиток педагогічної майстерності вихованців Глухівського вчительського інституту (1874-1917 рр.). - C. 182-186.
  48. Рускуліс Л. В. Лінгвофілософські погляди Вільгельма фон Гумбольдта у системі теоретико-методичної підготовки вчителя української мови. - C. 186-190.
  49. Саприкіна Н. В. Креативність як складова професійної майстерності вчителя української мови та літератури. - C. 190-193.
  50. Семеног О. М. Пропедевтична славістична підготовка майбутнього вчителя у вимірах полікультурної компетентності. - C. 193-198.
  51. Топчій Л. М. Про організацію форм і видів самостійної роботи студентів у вивченні дисципліни "Стилістика української мови". - C. 198-202.
  52. Умерова Л. Р. Підготовка майбутніх учителів до використання навчального перекладу як методичного прийому. - C. 202-208.
  53. Швець Г. Д. Дисципліна "Художній текст у системі навчання української мови як іноземної" та її місце у фаховій підготовці викладачів-філологів. - C. 208-212.
  54. Шеремет О. В. Попередження та подолання культурно-мовленнєвого шоку молодших школярів в умовах формування функціональної українсько-англійської двомовності. - C. 212-216.
  55. Яяева Н. М. Этапы и методы экспериментальной методики обучения крымскотатарской диалогической речи учащихся пятых классов. - C. 216-219.
  56. Автори випуску. - C. 220-222.
2013
Вип. 20 (30)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського