Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.16/2011/14<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 16, Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теоретико-методологічні засади педагогічної творчості, майстерності, професіоналізму

  4. Авхутська С. О. Полікультурна компетентність як необхідна складова професійної компетентності майбутнього учителя. - C. 4-7.
  5. Аннєнкова І. П. Теоретична модель системи моніторингу у ВНЗ. - C. 7-13.
  6. Бакай С. Ю., Мкртічян О. А. Музикотерапія та вокалотерапія у сучасному педагогічному процесі. - C. 13-16.
  7. Борисенко Н. А. Художньо-технічні уміння у професійній підготовці майбутніх учителів технологій. - C. 16-19.
  8. Голік О. Б. Використання елементів театральної педагогіки у процесі підготовки майбутніх учителів. - C. 20-24.
  9. Голубова Г. В. Сутність поняття "педагогічна обдарованість”. - C. 25-29.
  10. Грицькова Н. В. Теоретичні засади складових соціально-професійної мобільності майбутнього вчителя загальноосвітньої школи. - C. 30-33.
  11. Давидова М. О., Захарова Л. В. Формування професійної компетентності майбутнього викладача предметів художньо-естетичного циклу як педагогічна проблема. - C. 33-36.
  12. Іванчук Ю. Б. Методологія дослідження сучасного стану професіно значущих якостей майбутніх фахівців у галузі інформаційної безпеки у ВТНЗ. - C. 36-41.
  13. Кривильова О. А. Творчий підхід у вдосконаленні професійного рівня майбутніх учителів. - C. 41-44.
  14. Курлянд З. Н. Розвиток педагогічного потенціалу майбутніх учителів з позиції мультиплікативного підходy. - C. 45-48.
  15. Лебідь О. В. Емоційно-вольова сфера професійної культури майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 48-52.
  16. Нікітюк Г. В. До питання змісту, структури та ознак професійно-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя. - C. 52-56.
  17. Саприкіна Н. В. Педагогічна креативність як важлива складова індивідуального стилю професійної діяльності вчителя. - C. 56-60.
  18. Скворцова С. О. Професійна компетеність вчителя: модель формування. - C. 60-68.
  19. Соловйова Ю. О. Система цінностей вчителя як творчої особистості. - C. 68-71.
  20. Терехова В. І. Вплив навчально-виховного середовища на підготовку майбутніх перекладачів. - C. 71-76.
  21. Федірчик Т. Д. Науковий феномен ”педагогічний професіоналізм викладача” у психолого-педагогічних дослідженнях. - C. 76-82.
  22. Федоріщева С. П., Черемисина А. В. Естетичний зміст педагогічної діяльності вчителя. - C. 83-86.
  23. Чеча А. А. Педагогічний потенціал джазової музики. - C. 86-88.
  24. Шурин О. І. До питання формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів у процесі фахової підготовки. - C. 88-91.
  25. Розділ 2. Творчий учитель-професіонал в історії педагогічної думки та порівняльній педагогіці

  26. Глазунова Л. О. Ідеї формування естетичної компетентності особистості в історії зарубіжної наукової літератури. - C. 92-98.
  27. Донченко О. В., Котенко О. О. Творчий підхід в організації естетичного виховання дітей дошкільного віку в історії зарубіжної педагогічної думкu. - C. 98-101.
  28. Кордубан М. В. Використання методів виховання в домашній освіті в Україні (перша половина ХІХ століття). - C. 102-105.
  29. Лавріненко О. А. Педагогічна майстерність у професійному саморозвитку вчителя ХІХ століття: історико-педагогічний аспект. - C. 105-109.
  30. Лазаренко О. В. Зміст стратегічних нормативних документів в галузі професійного іншомовного спілкування на економічних факультетах університетів Великої Британії. - C. 109-112.
  31. Лещак Т. В. До питання про становлення педагогіки як самостійної навчальної дисципліни у Львівському університеті. - C. 112-117.
  32. Литньова Т. В. До питання про тлумачення цілей навчання іноземних мов на сучасному етапі розвитку іншомовної освіти. - C. 118-121.
  33. Місечко О. Є. Інститути народної освіти як форма педагогізації професійної підготовки вчителя в історії вищої освіти України. - C. 121-128.
  34. Петрощук Н. Р. Підвищення кваліфікації вчителів шкіл національних меншин в Україні другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 129-134.
  35. Постевка Г. І. Александру Воєвідка (1862-1931 рр.): багатогранність творчої особистості учителя-професіонала. - C. 134-138.
  36. Радченко Ю. Л. Розробка наукових засад професійної підготовки вчителя у працях українських діячів освітньої галузі ХІХ ст.. - C. 138-142.
  37. Слюсаренко Н. В. Творчий підхід до організації трудової підготовки учнів у школах В.Сухомлинського, І.Ткаченка, О.Захаренка. - C. 142-147.
  38. Тербіш Батзаяа Cучасні проблеми підвищення кваліфікації педагогічних кадрів у Монголії. - C. 147-150.
  39. Хрулев О. М. Реалізація педагогічної творчості А. Маркевича в його літературно-краєзнавчих творах. - C. 150-152.
  40. Розділ 3. Шляхи і засоби становлення майбутнього педагога у процесі професійної підготовки

  41. Базиль Л. О. Літературознавча освіта майбутніх словесників крізь призму навчальних планів і програм. - C. 152-157.
  42. Байда М. В. Психолого-педагогічні аспекти кооперативного навчання як творчої групової діяльності. - C. 157-161.
  43. Балаєва К. С. Використання методу "мозковий штурм" у формуванні професійної творчості майбутніх вчителів початкових класів. - C. 161-165.
  44. Бондаренко О. В. Формування краєзнавчої спрямованості майбутніх учителів у процесі педагогічної практики. - C. 165-168.
  45. Борець І. В. Особливості застосування інтерактивних методів навчання в підготовці майбутніх фахівців з транспортних систем авіаційної галузі до професійної діяльності. - C. 169-173.
  46. Буздуган О. А. Формування творчих здібностей майбутніх вчителів початкових класів у процесі професійно-педагогічної підготовки. - C. 173-176.
  47. Вожегова Т. В. Рейтинг-лист як засіб оцінювання результатів практичної підготовки майбутніх педагогів. - C. 176-180.
  48. Воскобойнікова Г. Л. Формування медико-валеологічної компетентності в процесі професійної підготовки та професійного розвитку учителів початкової школи. - C. 180-183.
  49. Гауряк О. Д. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури в умовах педагогічної практики. - C. 184-188.
  50. Гончар Н. П. Формування креативності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами інтерактивних технологій навчання. - C. 188-191.
  51. Доля Ю. В., Смоленський С. М. Теорія і практика розглядання наукових понять та використання методу моделювання: аналіз деяких особливостей викладання нового навчального матеріалу. - C. 191-194.
  52. Дрєпіна О. Б. Естетичне самовиховання студентів мистецько-педагогічних спеціальностей університету в умовах колективної музично-виконавської діяльності. - C. 195-198.
  53. Дуплійчук О. М. Технологія колажування як засіб творчого зростання майбутніх вчителів-філологів у процесі професійно-педагогічної підготовки. - C. 199-202.
  54. Економова Е. К. Основні поняття і функції професійної підготовки співаків до концертно-камерної діяльності у вищих мистецьких навчальних закладах. - C. 202-207.
  55. Жаровцева Т. Г. Формування творчого потенціалу майбутнього педагога дошкільної освіти в контексті взаємодії з сім’єю. - C. 207-212.
  56. Кобилянська Л. І. Освітньо-виховне середовище вищого навчального закладу як чинник професійного становлення майбутніх гувернерів. - C. 212-218.
  57. Коробчук Л. І. Педагогічні підходи до формування екологічної культури майбутніх фахівців машинобудівного профілю. - C. 218-222.
  58. Косенко П. Б. Методи формування творчої самостійності майбутнього вчителя музики в процесі навчання гри на музичному інструменті. - C. 222-225.
  59. Котикова О. М. Результати формування професійної психолого-педагогічної компетентності майбутніх юристів. - C. 225-230.
  60. Кравченко Г. Ю. Розвиток управлінської компетентності кадрового резерву керівника загальноосвітнього навчального закладу в умовах післядипломної педагогічної освіти. - C. 230-235.
  61. Кубрак С. В. Педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю. - C. 235-241.
  62. Лазарєва Т. А. Експериментальне дослідження мотивації навчальної діяльності майбутніх інженерів-технологів. - C. 241-244.
  63. Ларіна І. О., Сиромятникова В. В. Активізація професійного самовдосконалення майбутніх вчителів у навчально-виховному процесі педагогічних університетів. - C. 245-248.
  64. Манчуленко Л. В. Сформованість творчого стилю діяльності як основа професійно-творчого саморозвитку майбутнього педагога. - C. 248-252.
  65. Павлова О. В. Особистісно-орієнтовані інноваційні технології в умовах вищої школи. - C. 253-256.
  66. Перець О. М. Навчальний тренінг як ефективний засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. - C. 256-260.
  67. Равлюк Т. А. Розвиток творчого потенціалу майбутніх соціальних педагогів у процесі профілактично-виховної соціально-педагогічної практики. - C. 261-265.
  68. Сметаніна Л. С. Використання активних методів під час впровадження педагогічної технології організації алгоритмічної діяльності. - C. 265-269.
  69. Староста В. І. Алгоритмічні та евристичні підходи застосування навчальних завдань у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 269-273.
  70. Стрілець С. І. Професійно-педагогічна підготовка майбутнього фахівця початкової школи (система педагогічних практик). - C. 274-277.
  71. Таама Аль-Атабі Аяд Хаяві Графічна діяльність як засіб формування професійно-художньої культури студентів. - C. 277-280.
  72. Тарарак Н. Г. Форми здійснення міжпредметних зв’язків у професійній підготовці вчителя музики. - C. 280-284.
  73. Трояновська В. Г. Адаптивне теступання як альтернативний метод контролю і оцінювання компетентностей студентів ВНЗ. - C. 284-287.
  74. Чабаненко В. П., Зорій Я. Б. Формування організаційно-методичної самостійності студентів кафедр військової підготовки в умовах модернізації вищої освіти. - C. 287-291.
  75. Чен Дин Психолого-педагогічна сутність формування педагогічних умінь та навичок майбутнього вчителя музики. - C. 291-294.
  76. Шевченко Н. О. Роль національних цінностей у розвитку творчої особистості майбутнього вихователя дошкільного навчального закладу. - C. 294-298.
  77. Якубовська С. С. Формування базових компетенцій майбутнього фахівця вищого технічного навчального закладу в процесі психолого-педагогічної підготовки магістрів. - C. 298-301.
  78. Розділ 4. Професійно-творча самореалізація педагога у сучасній навчально-виховній практиці

  79. Велика А. М. Створення ситуації успіху як необхідна складова результативності навчання учнів старшої школи предметам гуманітарного циклу. - C. 302-305.
  80. Єфремова О. І. Професійна підготовка майбутніх учителів до роботи у профільній школі. - C. 305-309.
  81. Криворучко Ю. М. Метод проектів у підготовці майбутніх учителів початкових класів до розвитку художньо-творчих здібностей учнів. - C. 309-313.
  82. Немченко С. Г. Особливості діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу при рефлексивному управлінні. - C. 313-317.
  83. Савченко В. А. Формування професійної майстерності вчителів фізичної культури в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 317-321.
  84. Світич С. А. Проблема готовності педагогів до взаємодії з соматично послабленими дітьми. - C. 321-324.
  85. Наші автори. - C. 328-331.
2011
Вип. 14 (24)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського