Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.15/2016/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.- Київ. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)- Титул.
- Зміст.
- Гнесь Н. О., Галан Я. П. Оптимізація рухової активності дошкільнят як шлях реалізації здоров’язбережувальних технологій у роботі дошкільних навчальних закладів. - C. 4-7.
- Голованова Н. Л. К вопросу организации специальной физической подготовки учащихся швейного производства. - C. 7-10.
- Грибан Г. П., Тимошенко О. В., Краснов В. П., Трухан Л. В. Аналіз та обґрунтування захворюваності студентів – основа для створення здоров’язбережувальних технологій фізичного виховання. - C. 10-14.
- Грибовський Р. Методика удосконалення технічної підготовки спортсменів у стендовій стрільбі. - C. 14-18.
- Демчук С. П., Романова В. І. До питання сформованості ціннісних орієнтацій студентів на здоровий спосіб життя. - C. 18-21.
- Джевага В. В. Порівняльна характеристика кінестетичних здібностей дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху та їх однолітків зі збереженим слухом. - C. 21-24.
- Дьоміна А. А. Релігія як чинник формування соціокультурних умов виникнення жіночого спорту в країнах Північної Африки та Близького сходу. - C. 24-27.
- Єфременко В. М. Секційні заняття з баскетболу в НТУУ "КПІ”. - C. 27-30.
- Захарова И. Ю. Лечебная физическая культура при травмах в грудном отделе позвоночника. - C. 30-33.
- Зорій Я. Б., Гакман А. В. Система Олімпійської освіти як засіб педагогічного процесу підростаючого покоління. - C. 33-35.
- Іваночко В. В., Грибовська І. Б., Семаль Н. В. Ставлення студентів економічних спеціальностей до фізкультурно-оздоровчих занять. - C. 35-38.
- Каратник І. В., Гречанюк О. О., Пітин М. П., Бубела О. Ю. Програма удосконалення швидкісно-силової підготовленості кваліфікованих бадмінтоністів із використанням варіативних модулів тренувальних засобів. - C. 38-42.
- Колумбет О. М. Вплив методики стимульованого розвитку рівноваги на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів. - C. 42-47.
- Корюкаєв М. М. Особливості фізичної підготовленості пауерліфтерів в залежності від морфологічної придатності та вагових категорій. - C. 47-49.
- Корюкаєв М. М. Корекція зросто-вагових показників студентів технічних ВНЗ для покращення їх фізичної підготовленості при самостійному тренуванні. - C. 49-53.
- Котко Д. Н., Гончарук Н. Л., Путро Л. М. Особенности проведения физических тренировок в пожилом возрасте. - C. 53-56.
- Кузенков Е. О. Применение тренажёров и технических средств при обучении студентов различным двигательным навыкам на занятиях физической культурой и спортом. - C. 56-59.
- Ленишин В. А. Зміст програми спеціальної фізичної підготовки з урахуванням фактору сумісності на етапі спеціалізованої базової підготовки у групових вправах художньої гімнастики. - C. 59-64.
- Лышевская В. М., Шаповал С. И. Дерматоглифический анализ пальцев и подошв ног человека. - C. 64-66.
- Мітова О. О., Івченко О. М. Аналіз результатів анкетування тренерів щодо системи контролю на етапі попередньої базової підготовки в баскетболі. - C. 66-69.
- Онищенко В. М. Структура та зміст навчально-тренувального процесу в міні-баскетболі на першому році навчання. - C. 69-74.
- Петровська Т., Малиновський А. Соціально психологічні складові іміджу спортивного тренера як суб’єкта спортивної діяльності. - C. 74-77.
- Попадюха Ю. А., Глиняна О. А. Применение роботизированных систем функциональной локомоторной терапии с обратной связью в восстановлении ходьбы больных с переломами костей таза. - C. 77-80.
- Прудникова М. С. Оздоровительные занятия велосипедным туризмом и их влияние на организм людей второго периода зрелого возраста. - C. 80-84.
- Ракитина Т. И., Гейченко С. П., Скидан И. В., Турчина Н. И. Анализ гендерных различий в отношении студентов к физическим упражнениям и физическим нагрузкам. - C. 84-86.
- Семенів Б. С., Приставський Т. Г., Біленький П. М. Вплив тренувальних режимів в парах на психоемоційний стан та спеціальну працездатність студентів біолого – технологічного факультету. - C. 86-90.
- Сиваш І. С., Широкоступ Р. М. Компоненти структури фізичної підготовленості футболістів в річному циклі тренування. - C. 90-96.
- Скибицький І. Г., Махунько О. Д. Дослідження впливу силових вправ на показники рухових реакцій спортсменів (на прикладі футболу). - C. 94-97.
- Сотник О. В. Аналіз популярізації спортивних ігор у фізичному вихованні серед студентської молоді. - C. 97-101.
- Стасюк Р. М., Гриб Т. О. Модель особистості студентів, як компонента адаптаційного механізму. - C. 101-104.
- Стасюк Р. М., Гриб Т. О., Рубаненко А. В. Роль фізичної культури та спорту в житті студентів вищого навчального закладу. - C. 104-107.
- Стасюк Р. М., Мелюшкина В. В., Клименченко Т. Г. Методичне забезпечення надання платних послуг оздоровчого характеру. - C. 107-110.
- Тищенко В. О. Закономірності побудови навчально-тренувального процесу кваліфікованих гандболістів у річному макроциклі. - C. 110-114.
- Тістол Н. О., Луценко Р. Л. Раціональне харчування – запорука здоров’я студентської молоді. - C. 114-118.
- Улан А. Н. Особенности ведения поединков в фехтовании на современном этапе развития вида спорта. - C. 119-121.
- Хорошуха М. Ф. Успішність навчання підлітків, які займаються різними видами спорту. - C. 121-124.
- Чеховська А. Ю. Фізичний розвиток дітей старшого дошкільного віку засобами інтеграції рухів і музики. - C. 124-127.
- Чеховська А. Ю. Шейпінг-програма для занять з фізичного виховання студенток. - C. 127-131.
- Школа О. М., Сичов Д. В. Умови підготовки вчителя фізичної культури на різних ступенях освіти. - C. 131-133.
- Школа О. М., Бойченко А. В., Пятницька Д. В. Фахова підготовка вчителів фізичної культури із впровадженням інтерактивних технологій навчання. - C. 133-136.
- Иванюта Н. В. Развитие заинтересованности у студентов к занятиям физической культурой с точки зрения эмоций и интересов. - C. 136-139.
- Панкратов Н. С. Системный анализ учебного и тренировочного процесса студентов. - C. 139-143.
| 2016 | | Вип. 4 (74)
|
|
|
|