Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.15/2014/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова.- Київ. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт)- Титул.
- Зміст.
- Арефьєв В. Г. Передумови розробки концепції диференціалізації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи. - C. 4-10.
- Байрачный О., Банитараф Г. Д. Характеристика функцыональной подготовленности футболистов на этапе специалезированной базовой подготовки. - C. 10-17.
- Бондаренко В. В. Особливості зіткнень працівників міліції з правопорушниками, озброєними холодною зброєю. - C. 17-22.
- Галимский В.А. Факторная структура физической подготовленности каратистов на этапе предварительной базовой подготовке. - C. 22-29.
- Гоголь М. В. Порівняльна характеристика показників розвитку психомоторних якостей та музичних здібностей в учнів музичних шкіл. - C. 29-35.
- Гусєв В. Г., Стрикаленко Є. А., Шалар О. Г. Аналіз фізичної підготовленості футболістів високого класу. - C. 35-42.
- Жигадло Г. Б. Перспективні напрями організації професійно-виробничої підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації спортивних ігор. - C. 42-48.
- Коцкович О. І. Характеристика синдрому професійного вигорання у жінок соціономічних професій. - C. 48-54.
- Кочубей Ю. О., Стрикаленко Є. А., Шалар О. Г. Аналізфізичної підготовленності баскетболістіввисокого класу. - C. 54-60.
- Кривобок Т. Особливості відбору юних плавців на початкових етапах багаторічного спортивного удосконалення. - C. 60-67.
- Кузьменко Н. В. Підвищення рухових можливостей студентів в процесі фізичного виховання. - C. 67-73.
- Мартишко А. Ю. Особливості навчання працівників органів внутрішніх справ України захисту від загрози холодною зброєю. - C. 73-79.
- Михнов А. М. Модельные характеристики технико-тактических действий хоккеистов высокого класса различного игрового амплуа. - C. 79- 90.
- Назарук В. М. Мотивация потребности в спортивном совершенствовании занимающихся спортом. - C. 90-97.
- Ніколаєнко В. В. Педагогічна технологія управління багаторічним процесом формування техніко-тактичної майстерності футболістів. - C. 97-111.
- Пітин М. Класифікація теоритичної підготовки за джерелами та шляхамипередачі інформації. - C. 111-119.
- Пітин М., Нерода Н., Ваулін О. Порівняльна характеристики доходів провідних професійспорцменів світу за 2013 рік. - C. 119-126.
- Присяжнюк С. І. Обгрунтування структурно-функціональної моделі фізичного виховання студентів спеціального медичного відділення із використанням здоров’язбережувальних технологій. - C. 126-134 .
- Сватьєв А. В. Особливості застосування мережі інтернет у процесі підготовки майбутніх тренерів-викладачів в ВНЗ. - C. 134-141.
- Тищенко Т. Б. Оцінювання сформованості професійної компетентності майбутніх тренерів-викладачів з волейболу у вищих навчальних закладах. - C. 141-147.
- Шевченко А. Ю., Бойченко С. В. Стркутура і зміст процесу підготовки юних футболістів на етапі початкової підготовки. - C. 147-155.
- Ясько Л. В. Оптимзация занятий физическим воспитанием студенток с учётом гендерных особенностей женского организма. - C. 155-161.
| 2014 | | Вип. 6 (49)
|
|
|
|