Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.14/2019/27<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Щолокова О. П., Нагорна О. В. Синергетична детермінанта фахової підготовки вчителя музичного мистецтва. - C. 3-9.
  4. Кондрацька Л. A. Перспективи перформативної художньої дидактики у метамодерністичному середовищі. - C. 10-16.
  5. Линенко А. Ф., Ніколаї Г. Ю., Левицька І. М. Методичний супровід художньо-естетичного контенту виконавської підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 17-26.
  6. Мозгальова Н. Г., Барановська І. Г., Москвічова Ю. О. Теоретичні засади забезпечення якості підготовки вчителів музичного мистецтва. - C. 27-31.
  7. Лі Еньхуй Зміст поняття "музично-слухові уявлення" в сучасних наукових дослідженнях. - C. 32-38.
  8. Сидоренко Т. Д. Аналіз змісту педагогічної культури вчителя музичного мистецтва. - C. 39-44.
  9. Сверлюк Я. В. Психологічний концепт комунікативної взаємодії в оркестровому колективі. - C. 45-50.
  10. Ракітянська Л. М. Нормативне забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в контексті завдань Нової української школи. - C. 51-56.
  11. Палаженко О. П., Фіськов Г. М. Зміст музично-просвітницької діяльності студентів-магістрантів у мистецьких закладах вищої освіти. - C. 57-61.
  12. Калішук О. Д. Характеристика структури виконавської мобільності майбутніх педагогів-музикантів. - C. 62-67.
  13. Хмелевська І. О. Зміст інтегральної компетентності майбутніх викладачів музичного мистецтва і хореографії. - C. 68-75.
  14. Зіза О. Формування музичного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва в ході застосування компетентнісного підходу. - C. 76-80.
  15. Джумеля А. З. Евристичні методи формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії. - C. 81-86.
  16. Ся Цзін Принципи організації вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у закладах вищої педагогічних освіти. - C. 87-93.
  17. Хайе Лян Сутнісні характеристики та особливості вокальної підготовки студентів у вищих педагогічних закладах України і Китаю. - C. 94-100.
  18. Гао Мін Педагогічний потенціал фахового навчання для формування вокально-виконавського досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 101-105.
  19. Ху Тінтін Художньо-аксіологічна культура вчителя мистецтва як предмет дослідження. - C. 106-111.
  20. Чжан Юй Основи методики освоєння національних мистецьких традицій майбутніми вчителями музики та хореографії. - C. 112-120.
  21. Вей Лімін Комп'ютерні технології в методиці формування творчої самореалізації магістрантів. - C. 121-126.
  22. Цюй Ге Синергетичний підхід: сутність і характерні особливості застосування в наукових дослідженнях з педагогіки мистецтва. - C. 127-130.
  23. Чень Веньфен Фортепіанна надійність студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів у психолого-педагогічному аспекті. - C. 131-135.
  24. Чжоу Сіньюй Поліфонічна форма музики ХХ століття як тип письма та спосіб мислення. - C. 136-142.
  25. Сверлюк Л. І. Історико-культурний концепт формування гуманних взаємин у дитячому хоровому колективі. - C. 143-148.
  26. Шпіца Р. І., Полатайко О. М., Фізер В. С. Формування мистецьких знань підлітка відповідно до їх вікових особливостей та потреб. - C. 149-154.
  27. Заря Л. О. Сутність самосвідомості молодших школярів. - C. 155-160.
  28. Ма Сіньюань Активізація творчої діяльності піаністів з Китаю в контексті світової виконавської культури. - C. 161-167.
  29. Юй Хенюань Особливості формування вокально-виконавської майстерності китайських співаків у Китаї та в українських закладах вищої освіти. - C. 168-174.
  30. Наші автори. - C. 175-176.
2019
Вип. 27
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського