Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.14/2014/16(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 14, Теорія і методика мистецької освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрейко О. І. Формування творчої особистості скрипаля у вимірах сучасної мистецької освіти. - C. 3-5.
  4. Багрій Т. Є. Педагогічний артистизм як важливий чинник у культурно-освітньому просторі професійної підготовки музиканта-педагога. - C. 5-9.
  5. Войта Є. С. Гендерний паритет виховних ідеалів української народної педагогіки як основа національного виховання. - C. 10-12.
  6. Падалка Г. М. Теорія і методика музичної освіти: історія, перспективи розвитку. - C. 12-19.
  7. Пляченко Т. М. Методична підготовка магістрів музичного мистецтва в умовах університетської освіти. - C. 19-25.
  8. Реброва О. Є. Художньо-ментальний підхід у фаховому навчанні майбутнього вчителя хореографії. - C. 25-30.
  9. Хижна О. П. Простір реалізації інтеркультурного діалогу у фаховій підготовці майбутніх учителів музики. - C. 30-36.
  10. Хомич І. М. Принципи формування суб’єктності студента у педагогічному процесі вищого навчального закладу. - C. 36-40.
  11. Бодрова Т. О. Практична підготовка майбутніх педагогів-музикантів: суб’єктний вимір. - C. 41-46.
  12. Бордюк О. М. Інформаційно-комунікаційне середовище мистецької освіти. - C. 46-51.
  13. Бутенко Т. М., Сахарова Л. О. Формування звукотворчої волі студента у процесі інструментальної підготовки. - C. 51-57.
  14. Віла-Боцман О. П. Формування ладового чуття як основи розвитку музичного слуху майбутніх учителів музики у традиціях Одеської хорової школи. - C. 57-63.
  15. Гавран І. А. Формування педагогічної емпатії майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової діяльності. - C. 63-67.
  16. Ген Цзінхен Система вокальних умінь як основа професійної підготовки майбутнього вчителя музики. - C. 68-71.
  17. Зайцева А. В. Методичні аспекти готовності майбутнього викладача мистецьких дисциплін до творчої самопрезентації у музично-фаховій діяльності. - C. 71-75.
  18. Заря Л. О. Специфіка формування навичок читання з листа нотного тексту у майбутніх учителів музики. - C. 75-78.
  19. Карпенко Т. П. Концертмейстерська діяльність як провідний засіб формування виконавських навичок майбутнього вчителя музики. - C. 78-83.
  20. Козинко Л. Л. Техніка Л. Хортона в системі фахової підготовки майбутніх вчителів хореографії. - C. 83-90.
  21. Кузнєцова О. В. Системність методичної підготовки студентів до хорового виховання учнів підліткового віку. - C. 90-94.
  22. Ленд’єл-Сяркевич А. А. Шляхи удосконалення процесу підготовки майбутніх учителів музики до інтеркультурного діалогу в умовах поліетнічного регіону Закарпаття. - C. 94-99.
  23. Мозгальова Н. Г. Основні напрями модернізації інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики. - C. 99-104.
  24. Підварко Т. О. Роль особистісного компоненту у структурі музично-виконавської компетенції майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 104-108.
  25. Пань Минся Исторический аспект формирования вокальных навыков будущих педагогов-вокалистов. - C. 108-111.
  26. Пономарьова О. М. Проблемні контексти підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України. - C. 111-117.
  27. Топчієва І. О. Перспективи використання евристичних стратегій у процесі підготовки студентів до роботи з хором. - C. 117-120.
  28. Хоружа О. В. Комплексне застосування інноваційних методів мистецького навчання і засобів української народної педагогіки як фактор удосконалення фахової підготовки студентів інститутів мистецтв. - C. 121-126.
  29. Чжао Веньфан Конструювання змісту вокально-хорового навчання китайських студентів в умовах моделювання індивідуальної освітньої траекторії. - C. 126-130.
  30. Инь Циньлян Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами вокального виконавства. - C. 131-135.
  31. Bularga T. Musically gifted children’s dynamics. - C. 135-140.
  32. Ван Тянь Ці Формування основ співацької культури молодших школярів у роботі над музичним образом твору. - C. 140-142.
  33. Ван Яньпин Формування вокальної культури школярів підліткового віку. - C. 142-146.
  34. Велігура О. О. Наступність у формуванні співацьких навичок молодших школярів та методи їх розвитку. - C. 146-150.
  35. Гаснюк В. В. Педагогічний потенціал українських і угорських мистецьких традицій та принципи забезпечення їх взаємодії на уроках музики. - C. 150-155.
  36. Грінченко А. М. Музично–виконавський самоконтроль вчителя музики як психолого– педагогічна проблема. - C. 155-159.
  37. Грицюк О. А. Особливості розвитку музичного смаку молодших школярів. - C. 159-164.
  38. Гурницка Б. Арт-терапия в образовании учeникoв с граниченными возможностями: теория и практика современной польской школы. - C. 164-170.
  39. Козій О. М. Формування образно-інтонаційного мислення студентів-музикантів педагогічних коледжів у ракурсі становлення їх творчої особистості. - C. 171-174.
  40. Малашевська І. А. Формування музичної компетентності у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами музикотерапії. - C. 174-178.
  41. Cавченко Р. А. Навчальні інтернет програми як фактор інтенсифікації музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів дошкільної освіти. - C. 179-182.
  42. Сакалюк О. П. Арт-терапевтичні техніки як важливий чинник формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи у процесі роботи з потерпілими від насильницьких дій неповнолітніми. - C. 182-186.
  43. Ці Сянбо Формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтва як науково-теоретична та практична проблема методики навчання музики. - C. 187-191.
  44. Чорна Н. Б. Педагогічні умови ефективної підготовки до професійного саморозвитку майбутніх учителів мистецьких спеціальностей. - C. 191-194.
  45. Ван Юй Основні принципи української та російської фортепіанної школи кінця ХХ – початку ХХІ століття. - C. 195-199.
  46. Кожевнікова Л. В. Проблеми інтерпретації фортепіанних творів Ф. Шопена: музично-виконавський аспект. - C. 200-203.
  47. Куненко Л. О., Руденко Ю. Д. Засоби української народної педагогіки в контексті формування етнопедагогічної культури майбутнього вчителя музики. - C. 203-207.
  48. Терещенко Т. А. Сутність взаємодії школи та сім’ї у формуванні особистості учня. - C. 208-211.
  49. Наші автори. - C. 216-218.
2014
Вип. 16(1) (21)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського