Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.12/2014/43<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 12, Психологічні науки
Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 12. Psykholohichni nauky

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Соціальна психологія та психотерапія: багатоаспектність виміру. Інноваційні технології психотерапії в підготовці психологів

  4. Титаренко Т. М. Особистість у сучасному соціумі: сфери практикування. - C. 3-8.
  5. Яценко Т. С. Універсальність законів цілісності психічного – основа професійної підготовки практичного психолога. - C. 8-26.
  6. Булах І. С. Інтегративний підхід до використання психотехнологій у консультуванні та психотерапії клієнта. - C. 27-32.
  7. Лушин П. В. К проблеме проектирования учебника для взрослых. - C. 32-37.
  8. Мозговая Г. П., Бекетова Г. В., Мозговая З. Д. Психосоматика: медико – психологическая коррекция. - C. 37-46.
  9. Шевченко Н. Ф. Психологічна допомога тяжко хворим пацієнтам: духовна складова відновленого сенсу життя. - C. 46-52.
  10. Анопрієнко О. В. Порушення дитячо-батьківських взаємин як чинник виникнення хронічного стресу у підлітків. - C. 52-59.
  11. Бородулькина Т. А. Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин. - C. 59-68.
  12. Дубініна К. В. Іноваційні форми навчання у підготовці практичного психолога. - C. 68-74.
  13. Зайчикова Т. В. Соціально-психологічні передумови виникнення синдрому вигорання у вчителів. - C. 74-81.
  14. Захарченко В. Г. Моделирование профессиональной подготовки психолога: гештальт-подход. - C. 81-87.
  15. Іщук О. В. Психологічний тренінг становлення професійної ідентичності студентів вищого навчального закладу. - C. 88-93.
  16. Кутішенко В. П., Ставицька С. О. Психологічні аспекти кар’єрного зростання жінки. - C. 93-99.
  17. Лазос Г. П. Технології застосування групової кататимно-імагінативної психотерапії (гкіп) у роботі з підлітками. - C. 99-108.
  18. Мугаль С. О. Розвиток психосоматики як науки. - C. 108-114.
  19. Омельченко Я. М. Особливості психотерапії стосунків у сучасній родині засобами символ драми. - C. 115-123.
  20. Скляренко О. М. Особливості формулювання терапевтичного випадку у когнітивно-поведінковій психотерапії. - C. 123-130.
  21. Федоренко А. Ф. Психологічні особливості взаємозв’язку адаптації та соціалізації особистості в контексті досліджень соціальної психології та психотерапії. - C. 130-135.
  22. Шпак С. Г. Вплив тривожності на механізми адаптації дітей молодшого шкільного віку. - C. 136-142.
  23. Шубертій Н. Г. Розвиваючі можливості тренінгу творчої спонтанності. - C. 142-150.
  24. Ханецька Т. І. Професійне висловлювання як спосіб психологічного впливу у практичній діяльності психолога. - C. 151-157.
  25. Розділ II. Методи дослідження соціально-психологічних процесів у малих та великих групах в сучасному глобалізованому світі. Соціальна психологія в контексті надання психологічної допомоги

  26. Андрущенко Т. В. Психологічні засоби маніпулювання свідомістю громадян у сучасних політичних процесах. - C. 157-162.
  27. Чернобровкин В. Н., Литвинчук А. Н. Психодиагностика склонности к манипуляции. - C. 162-169.
  28. Бігун Н. І. Батьківське ставлення як чинник психічного розвитку дитини. - C. 169-175.
  29. Бушуєва Т. В. Методологічна проблема предмета психодіагностики: підходи до розв’язання. - C. 175-183.
  30. Вареніч В. В. Роль емоційної стійкості в професійній діяльності працівників соціальної сфери. - C. 183-188.
  31. Волошина В. В. Психологічна парадигма аксіотехнології підготовки майбутнього психолога до професійної діяльності. - C. 189-195.
  32. Гукова А. М. Адаптація дітей мігрантів до умов іноетнічного середовища. - C. 195-201.
  33. Гула Н. В. Психологічні особливості саморегуляції особистості та її роль у подоланні негативних психічних станів. - C. 201-207.
  34. Зеленін В. В. Життєві сценарії як можливі передумови психологічних бар'єрів професійної самоактуалізації музикантів-виконавців. - C. 207-217.
  35. Коваленко О. Г. Обґрунтування програми впливу на міжособистісне спілкування осіб похилого віку. - C. 217-223.
  36. Ковальчук Д. В. Соціально-психологічний контекст розвитку образу тіла. - C. 223-230.
  37. Лапченко І. О. Формування готовності до викладацької діяльності як завдання магістратури. - C. 230-235.
  38. Маляр О. І. Психологічне дослідження взаємозв’язку розвитку довільної сфери з емоційними проявами дітей молодшого шкільного віку. - C. 235-241.
  39. Марусинець М. М. Рефлексія як засіб інноваційної діяльності вчителя. - C. 241-246.
  40. Мішкулинець О. О. Формування "Я образу" в процесі соціально-психологічної адаптації молодшого школяра. - C. 246-252.
  41. Мирошник О. Г. Рефлепрактика у розвитку рефлексивності вчителя. - C. 252-258.
  42. Отич Д. Д. Психологічні особливості розвитку я-концепції особистості в різні вікові періоди. - C. 258-265.
  43. Панченко С. М. Особливості психологічної допомоги дорослим засобами Internet-технологій. - C. 265-272.
  44. Праченко О. К. Психологічні особливості взаємозалежності рівня толерантності та схильності до міжособистісних конфліктів особистості юнацького віку. - C. 273-279.
  45. Походенко С. В. Мотивація особистості як чинник інтересу до політики. - C. 279-286.
  46. Репецька А. В. Екзистенціальна активність та екзистенціальна рефлексія в структурі особистісного самовизначення студентів. - C. 287-301.
  47. Рудюк Л. К. Психологічні підходи до визначення структурно-змістових характеристик професійної я-концепціі особистості. - C. 301-307.
  48. Скрипаченко Т. В. Дослідження феномену стрессу. - C. 307-313.
  49. Смольникова Г. В. Методи дослідження спілкування дітей в умовах різновікової групи. - C. 313-319.
  50. Чеканська Л. М. Особливості використання розвивальної кінезіологічної програми з ліворукими дітьми в учбовій діяльності. - C. 319-324.
  51. Розділ ІІІ. Соціально-психологічні, культурологічні та релігійні проблеми розвитку духовності особистості

  52. Ставицька С. О. Теоретичний аналіз основних психологічних підходів до розуміння проблеми розвитку духовності особистості. - C. 325-332.
  53. Ставицька С. О., Пилипенко Н. Г. Життєвий шлях особистості у вимірі її духовності. - C. 332-337.
  54. Алєксєєва Ю. А. Конструювання методики дослідження віри. - C. 337-345.
  55. Бугерко Я. М. Духовні виміри ціннісно-смислової сфери особистості студентів вузу. - C. 345-353.
  56. Горбенко Ю. Л. Особливості розвитку духовності особистості в умовах сучасного суспільства. - C. 353-359.
  57. Кізіма В. В. Самотність як соціально-психологічна категорія. - C. 359-364.
  58. Кондратенко І. Г. Теоретичний аналіз проблеми становлення і розвитку системи цінностей особистості. - C. 364-369.
  59. Лохвицька Л. В. Моральний розвиток дошкільників: теоретичний аналіз сутності та особливостей. - C. 369-375.
  60. Лукасевич О. А. Духовність як інтегральна психологічна ознака зрілості особистості. - C. 375-380.
  61. Патинок О. П. Духовність як основа професійної відповідальності майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 380-386.
  62. Перетятько В. А. Волонтерство та формування духовних цінностей і ціннісних орієнтацій. - C. 386-393.
  63. Романова Ю. В. Розвиток особистісного потенціалу майбутніх психологів за допомогою програми оптимізації ціннісних детермінант професійного мислення студентів (за результатами експериментального дослідження). - C. 393-398.
  64. Сафіулліна Ю. В. Динаміка відповідальності студентів вищих навчальних закладів. - C. 399-406.
  65. Ставицький Г. А. Розвиток віротерпимості та толерантності молоді засобами релігійної просвіти. - C. 406-413.
  66. Томіліна О. Л. Завдання розвитку екологічних уявлень та екологічної свідомості в контексті духовності особистості. - C. 413-417.
2014
Вип. 43 (67)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського