Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.12/2012/37<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 12, Психологічні науки
Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 12. Psykholohichni nauky

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Методологічні орієнтації сучасної практичної психології в системі вищої освіти

  4. Чепелєва Н. В. Розвиток особистості у контексті постнекласичного методологічного підходу. - C. 3-6.
  5. Яценко Т. С. Внутрішня динаміка психіки та її врахування в глибинній корекції. - C. 6-10.
  6. Лушин П. В., Бричник В. А. Технология краудсорсинга: перспективы развития в психологии. - C. 10-14.
  7. Ставицька С. О. Самооцінка реалізації життєвих цілей особистості у процесі розвитку самосвідомості. - C. 14-20.
  8. Шевченко Н. Ф. Аксіологічний аспект підготовки практичних психологів у вищих навчальних закладах. - C. 20-24.
  9. Мірошник З. М. Індивідуально-стильові особливості педагогічної діяльності вчителя початкових класів. - C. 24-28.
  10. Походенко С. В. Політичний вибір особистості як предмет психологічного дослідження. - C. 28-32.
  11. Романюк Л. В. Університетський простір становлення цінностей особистості. - C. 32-36.
  12. Філенко І. О. Ціннісні основи професійного розвитку особистості. - C. 36-41.
  13. Бобіна О. В., Чугуєва І. Є. Модель психологічної підготовки майбутніх спеціалістів з комп’ютерних технологій до професійної діяльності. - C. 41-44.
  14. Щіпановська О. Р. Здоров’я особистості як багатовимірний соціокультурний феномен. - C. 44-49.
  15. Бевзюк І. М. Окремі аспекти методологічних підходів психологічних знань у процесі формування комунікативної компетентності майбутніх прокурорів. - C. 49-53.
  16. Дворник М. С. Практики відтермінування як соціально-психологічний конструкт. - C. 53-57.
  17. Овчаренко О. В. Цілісність психічного в контексті принципів голодинаміки. - C. 57-60.
  18. Півень С. М. Дослідження особливостей усвідомлення життєвого досвіду методом автобіографії. - C. 61-65.
  19. Репецька А. В. Теоретичні засади дослідження екзистенціальної рефлексії як виду особистісної рефлексії. - C. 65-69.
  20. Романова Ю. В. Теоретичний аналіз підходів до вивчення професійного мислення у психології. - C. 70-73.
  21. Хачатурова Х. М. Психологічний захист особистості в системі адаптації до нового культурного середовища. - C. 74-76.
  22. Хомчук О. П. Підходи, теорії та концепції до вивчення проблеми впевненості у собі. - C. 77-80.
  23. Розділ ІІ. Інноваційні психотехнології практичної психології в системі підготовки фахівців у ВНЗ

  24. Бородулькіна Т. О. Метафора в процесі професійної підготовки майбутніх психологів. - C. 81-85.
  25. Вознюк А. В. Особливості розвитку мотивації управлінської діяльності у керівників освітніх організацій. - C. 86-89.
  26. Данильченко Н. О. Підготовка майбутніх практичних психологів до психодіагностичної роботи. - C. 89-92.
  27. Іванеко Ю. В. Активні методи навчання як засіб актуалізації особистісного сенсу в пізнавальній діяльності студентів. - C. 93-96.
  28. Ігумнова О. Б. Корекція негативних психічних станів у студентів вищих навчальних закладів. - C. 96-100.
  29. Мотрук Т. О. Аналіз результатів корекції негативних емоційних станів ігрозалежних юнаків. - C. 100-104.
  30. Омельченко Я. М. Особливості формування здатності особистості до зрілих стосунків у рамках психодинамічного підходу. - C. 104-107.
  31. Пилипенко Н. Г. Психолого-педагогічні можливості оптимізації життєвих стратегій молоді. - C. 108-112.
  32. Світич С. А. Результати психологічного дослідження готовності вчителів початкової школи до роботи з соматично ослабленими школярами. - C. 112-116.
  33. Сімко Р. Т. Особливості застосування психологічних тренінгів у процесі підготовки курсантів вищих навчальних закладів МВС до діяльності в екстремальних умовах. - C. 116-119.
  34. Сняданко І. І. Особливості формування психологічної готовності студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. - C. 119-123.
  35. Руденок А. І. Чинники забезпечення формування професійної готовності майбутніх психологів до запобігання та подолання сімейних конфліктів. - C. 123-126.
  36. Чернявська В. В. Формування кар’єрних орієнтацій в процесі підготовки майбутніх практичних психологів. - C. 126-129.
  37. Розділ ІІІ. Психотехнології розвитку духовності студентської молоді

  38. Блинова О. Є. Психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів різних регіонів України. - C. 130-133.
  39. Горожанкіна О. Ю. Ментальність як відображення духовності особистості. - C. 133-136.
  40. Клименко І. В. Реклама як інструмент соціалізації та розвитку духовності студентської молоді. - C. 136-139.
  41. Литвиненко О. О. Психологічні особливості сприймання літературних текстів, як комплексного процесу самовдосконалення особистості. - C. 139-143.
  42. Наконечна М. М., Никоненко Ю. П., Марченко В. Б., Кушнір Л. М. Психологічні умови формування здатності до допомагаючої поведінки. - C. 143-147.
  43. Праченко (Рябкіна) О. К. Психологічні особливості толерантності в юнацькому віці. - C. 147-151.
  44. Скок А. Г. Толерантність як показник духовності студентської молоді. - C. 151-154.
  45. Хоменко К. В. Науково-теоретичні засади проблеми вивчення цінностей особистості. - C. 154-157.
  46. Цілинко І. О. Теоретичний аналіз впливу драматичних ситуацій на емоційну сферу особистості. - C. 157-160.
  47. Чижиченко Н. М. Вивчення психологічних особливостей прояву оптимізму в ранньому юнацькому віці. - C. 160-163.
  48. Шевчук З. М. Дослідження життєвих цінностей як передумови розвитку духовного потенціалу в юнацькому віці. - C. 163-167.
  49. Щербакова І. М. Освітньо-виховні технології психолого-педагогічної допомоги студентам у кризових ситуаціях. - C. 167-170.
  50. Розділ ІV. Проблеми психічного здоров’я особистості; психогенні порушення фізичного здоров’я

  51. Анопрієнко О. В. Cім’я як чинник виникнення психоемоційних порушень підлітків. - C. 171-173.
  52. Емішянц О. Б. Індивідуально-психологічні особливості підлітків-наркоманів з невротичними симптомами. - C. 174-178.
  53. Гетьман Т. О. Профілактика та збереження здоров’я молодших школярів. - C. 178-180.
  54. Горбаль І. С. Вплив життєстійкості на задоволеність життям мешканців геріатричного пансіонату. - C. 181-185.
  55. Гула Н. В. Психологічні особливості дослідження домінуючих негативних психічних станів у студентів. - C. 185-189.
  56. Пов’якель Н. І., Зайчикова Т. В. Психологічні передумови виникнення стресових реакцій особистості. - C. 189-195.
  57. Замша А. В. Особливості розвитку мислення підлітків з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 195-199.
  58. Захарченко В. Г. Мистецтво дитячо-батьківських стосунків. - C. 199-202.
  59. Кравчук С. Л. Психологічні особливості образи як негативного емоційного прояву особистості. - C. 202-206.
  60. Лах К. О. Дослідження адаптативності копінгу та вираженості обсесивно-компульсивної симптоматики. - C. 206-209.
  61. Макарчук Л. О. Особливості функціонування поведінкової сфери підлітків з порушенням інтелектуального розвитку. - C. 209-213.
  62. Макарчук Н. О. Специфіка психологічного супроводу підлітків з порушенням інтелектуального розвитку. - C. 213-217.
  63. Марініна В. М. Психічне здоров’я спеціаліста як критерій ефективності стилю професійної діяльності. - C. 217-220.
  64. Мельниченко В. Є. Психологічні умови упередження агресивної поведінки підлітків з порушенням інтелектуального розвитку. - C. 220-222.
  65. Олефір В. О. Особистісний потенціал як фактор психологічного благополуччя. - C. 223-226.
  66. Прокопенко О. А. Особливості емоційної саморегуляції підлітків з порушенням інтелектуального розвитку. - C. 226-229.
  67. Сазонова О. В. Дослідження співвідношення емоційної зрілості та стійкості з домінуючими копінг-стратегіями у студентів ВНЗ. - C. 230-234.
  68. Семків І. І. Суб’єктивне благополуччя як психологічна винагорода за проявлену соціальну активність. - C. 234-237.
  69. Ставицький О. О. Психологія ставлення до інвалідизованих (за результатами використання методики "Незакінчених речень"). - C. 237-241.
  70. Ходан В. П. Парапсихологічна терапія в попередженні хвороб ноогенної симптоматики. - C. 241-246.
  71. Шебанова В. І. Проблематика механізмів психологічного захисту. - C. 246-249.
  72. Шелестова О. В. Вплив досвіду депривації на психічні процеси дітей дошкільного віку. - C. 250-253.
  73. Розділ V. Психодіагностика, психотерапія, психологічне консультування в системі вищої школи

  74. Бурлачук Л. Ф., Перепада О. М. Дислексія як індикатор гіперактивного розладу у дітей молодшого шкільного віку. - C. 254-256.
  75. Бабатіна С. І. Психологічна структура темпоральності у студентів різного віку. - C. 257-261.
  76. Бондар Н. Є., Бондар Ю. І., Дубовська К. М. Психологічні особливості самопрезентації студентської молоді в соціальних мережах інтернет. - C. 261-266.
  77. Васьківська С. В. Аналіз заміщених емоцій та способи роботи з ними в консультуванні. - C. 266-270.
  78. Гаврилькевич В. К. Опитувальник загальних особливостей характеру (адекватності самооцінки, алекситимії, ставлення до серця) та його апробація. - C. 270-274.
  79. Гришина А. В., Косцова М. В. Динамика мотивации обучения в вузе студентов технических спеціальностей. - C. 274-277.
  80. Дворніченко Л. Л. Біографічний метод і його потенціал у дослідженні професійної орієнтації. - C. 278-280.
  81. Коваленко А. В. Виртуальная личность: игровые практики и самопрезентация в web. - C. 280-284.
  82. Нікітіна О. П. Оптимізація самовідношення як одна з основ вироблення конструктивного ставлення студенства до грошей. - C. 284-287.
  83. Паньковець В. Л. Особливості виявлення професійного стресу в працівників організацій. - C. 287-293.
  84. Першина А. В. Технології психодіагностики адаптації студентів-іноземців до навчання у ВНЗ України. - C. 293-296.
  85. Томіліна О. Л. Теоретичний аналіз розвитку екологічних уявлень особистості. - C. 296-298.
  86. Скляренко О. М. Теоретичні та практичні аспекти впровадження когнітивно-поведінкового підходу у психотерапії інтерналізуючих розладів у дітей. - C. 299-302.
  87. Стеценко Н. Д. Дослідження психологічних показників пам’яті і мислення спортсменів як наукова проблема вищої школи. - C. 303-306.
  88. Цешнатій О. Б. Досвід використання методики рат у гендерній психології. - C. 306-309.
  89. Розділ VI. Практична психологія в системі професіогенезу особистості майбутнього психолога-практика

  90. Благодир Н. Ф. Використання інноваційних психотехнологій формування саморозуміння в процесі професійного становлення майбутніх психологів. - C. 310-312.
  91. Бушуєва Т. В., Отич Д. Д. Змістові особливості я-концепції як копінг-ресурсу стратегій копінг-поведінки студентів–психологів. - C. 312-317.
  92. Бущак Г. А. Когнітивно-стильові характеристики та їх вплив на репертуар інтелектуальної поведінки особистості. - C. 318-321.
  93. Василевська О. І. Соціальний інтелект в професійному становленні практичних психологів. - C. 322-324.
  94. Губеладзе І. Г. Актуалізація психологічних механізмів трансформації соціальної ідентичності студентів сільського походження під час навчанння у ВНЗ. - C. 325-328.
  95. Климентович О. Взаємодія сенсотворчих процесів та управлінської діяльності. - C. 328-330.
  96. Котлярова А. В. Інтелектуальний розвиток особистості студента в системі психологічних детермінант. - C. 331-334.
  97. Распутько Ю. В. Роль захисних механізмів у перебігу внутрішньоособистісних конфліктів. - C. 334-337.
  98. Собуцька Л. І. Структурні компоненти професійної ролі. - C. 337-341.
  99. Тимошенко О. А., Наконечна М. М. Підготовка майбутніх психологів до експертної діяльності. - C. 341-344.
  100. Федоренко А. Ф. Психологічні особливості формування професійного адаптивного потенціалу майбутніх психологів під час навчання у ВНЗ. - C. 344-348.
  101. Ханецька Т. І. Формування культури мовленнєвого спілкування майбутніх психологів у системі фахової підготовки. - C. 348-351.
2012
Вип. 37 (61)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського