Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.12/2012/37<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 12, Психологічні науки Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 12. Psykholohichni nauky- Титул.
- Зміст.
Розділ І. Методологічні орієнтації сучасної практичної психології в системі вищої освіти
- Чепелєва Н. В. Розвиток особистості у контексті постнекласичного методологічного підходу. - C. 3-6.
- Яценко Т. С. Внутрішня динаміка психіки та її врахування в глибинній корекції. - C. 6-10.
- Лушин П. В., Бричник В. А. Технология краудсорсинга: перспективы развития в психологии. - C. 10-14.
- Ставицька С. О. Самооцінка реалізації життєвих цілей особистості у процесі розвитку самосвідомості. - C. 14-20.
- Шевченко Н. Ф. Аксіологічний аспект підготовки практичних психологів у вищих навчальних закладах. - C. 20-24.
- Мірошник З. М. Індивідуально-стильові особливості педагогічної діяльності вчителя початкових класів. - C. 24-28.
- Походенко С. В. Політичний вибір особистості як предмет психологічного дослідження. - C. 28-32.
- Романюк Л. В. Університетський простір становлення цінностей особистості. - C. 32-36.
- Філенко І. О. Ціннісні основи професійного розвитку особистості. - C. 36-41.
- Бобіна О. В., Чугуєва І. Є. Модель психологічної підготовки майбутніх спеціалістів з комп’ютерних технологій до професійної діяльності. - C. 41-44.
- Щіпановська О. Р. Здоров’я особистості як багатовимірний соціокультурний феномен. - C. 44-49.
- Бевзюк І. М. Окремі аспекти методологічних підходів психологічних знань у процесі формування комунікативної компетентності майбутніх прокурорів. - C. 49-53.
- Дворник М. С. Практики відтермінування як соціально-психологічний конструкт. - C. 53-57.
- Овчаренко О. В. Цілісність психічного в контексті принципів голодинаміки. - C. 57-60.
- Півень С. М. Дослідження особливостей усвідомлення життєвого досвіду методом автобіографії. - C. 61-65.
- Репецька А. В. Теоретичні засади дослідження екзистенціальної рефлексії як виду особистісної рефлексії. - C. 65-69.
- Романова Ю. В. Теоретичний аналіз підходів до вивчення професійного мислення у психології. - C. 70-73.
- Хачатурова Х. М. Психологічний захист особистості в системі адаптації до нового культурного середовища. - C. 74-76.
- Хомчук О. П. Підходи, теорії та концепції до вивчення проблеми впевненості у собі. - C. 77-80.
Розділ ІІ. Інноваційні психотехнології практичної психології в системі підготовки фахівців у ВНЗ
- Бородулькіна Т. О. Метафора в процесі професійної підготовки майбутніх психологів. - C. 81-85.
- Вознюк А. В. Особливості розвитку мотивації управлінської діяльності у керівників освітніх організацій. - C. 86-89.
- Данильченко Н. О. Підготовка майбутніх практичних психологів до психодіагностичної роботи. - C. 89-92.
- Іванеко Ю. В. Активні методи навчання як засіб актуалізації особистісного сенсу в пізнавальній діяльності студентів. - C. 93-96.
- Ігумнова О. Б. Корекція негативних психічних станів у студентів вищих навчальних закладів. - C. 96-100.
- Мотрук Т. О. Аналіз результатів корекції негативних емоційних станів ігрозалежних юнаків. - C. 100-104.
- Омельченко Я. М. Особливості формування здатності особистості до зрілих стосунків у рамках психодинамічного підходу. - C. 104-107.
- Пилипенко Н. Г. Психолого-педагогічні можливості оптимізації життєвих стратегій молоді. - C. 108-112.
- Світич С. А. Результати психологічного дослідження готовності вчителів початкової школи до роботи з соматично ослабленими школярами. - C. 112-116.
- Сімко Р. Т. Особливості застосування психологічних тренінгів у процесі підготовки курсантів вищих навчальних закладів МВС до діяльності в екстремальних умовах. - C. 116-119.
- Сняданко І. І. Особливості формування психологічної готовності студентів технічних університетів до професійно-управлінської діяльності. - C. 119-123.
- Руденок А. І. Чинники забезпечення формування професійної готовності майбутніх психологів до запобігання та подолання сімейних конфліктів. - C. 123-126.
- Чернявська В. В. Формування кар’єрних орієнтацій в процесі підготовки майбутніх практичних психологів. - C. 126-129.
Розділ ІІІ. Психотехнології розвитку духовності студентської молоді
- Блинова О. Є. Психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів різних регіонів України. - C. 130-133.
- Горожанкіна О. Ю. Ментальність як відображення духовності особистості. - C. 133-136.
- Клименко І. В. Реклама як інструмент соціалізації та розвитку духовності студентської молоді. - C. 136-139.
- Литвиненко О. О. Психологічні особливості сприймання літературних текстів, як комплексного процесу самовдосконалення особистості. - C. 139-143.
- Наконечна М. М., Никоненко Ю. П., Марченко В. Б., Кушнір Л. М. Психологічні умови формування здатності до допомагаючої поведінки. - C. 143-147.
- Праченко (Рябкіна) О. К. Психологічні особливості толерантності в юнацькому віці. - C. 147-151.
- Скок А. Г. Толерантність як показник духовності студентської молоді. - C. 151-154.
- Хоменко К. В. Науково-теоретичні засади проблеми вивчення цінностей особистості. - C. 154-157.
- Цілинко І. О. Теоретичний аналіз впливу драматичних ситуацій на емоційну сферу особистості. - C. 157-160.
- Чижиченко Н. М. Вивчення психологічних особливостей прояву оптимізму в ранньому юнацькому віці. - C. 160-163.
- Шевчук З. М. Дослідження життєвих цінностей як передумови розвитку духовного потенціалу в юнацькому віці. - C. 163-167.
- Щербакова І. М. Освітньо-виховні технології психолого-педагогічної допомоги студентам у кризових ситуаціях. - C. 167-170.
Розділ ІV. Проблеми психічного здоров’я особистості; психогенні порушення фізичного здоров’я
- Анопрієнко О. В. Cім’я як чинник виникнення психоемоційних порушень підлітків. - C. 171-173.
- Емішянц О. Б. Індивідуально-психологічні особливості підлітків-наркоманів з невротичними симптомами. - C. 174-178.
- Гетьман Т. О. Профілактика та збереження здоров’я молодших школярів. - C. 178-180.
- Горбаль І. С. Вплив життєстійкості на задоволеність життям мешканців геріатричного пансіонату. - C. 181-185.
- Гула Н. В. Психологічні особливості дослідження домінуючих негативних психічних станів у студентів. - C. 185-189.
- Пов’якель Н. І., Зайчикова Т. В. Психологічні передумови виникнення стресових реакцій особистості. - C. 189-195.
- Замша А. В. Особливості розвитку мислення підлітків з порушеннями психофізичного розвитку. - C. 195-199.
- Захарченко В. Г. Мистецтво дитячо-батьківських стосунків. - C. 199-202.
- Кравчук С. Л. Психологічні особливості образи як негативного емоційного прояву особистості. - C. 202-206.
- Лах К. О. Дослідження адаптативності копінгу та вираженості обсесивно-компульсивної симптоматики. - C. 206-209.
- Макарчук Л. О. Особливості функціонування поведінкової сфери підлітків з порушенням інтелектуального розвитку. - C. 209-213.
- Макарчук Н. О. Специфіка психологічного супроводу підлітків з порушенням інтелектуального розвитку. - C. 213-217.
- Марініна В. М. Психічне здоров’я спеціаліста як критерій ефективності стилю професійної діяльності. - C. 217-220.
- Мельниченко В. Є. Психологічні умови упередження агресивної поведінки підлітків з порушенням інтелектуального розвитку. - C. 220-222.
- Олефір В. О. Особистісний потенціал як фактор психологічного благополуччя. - C. 223-226.
- Прокопенко О. А. Особливості емоційної саморегуляції підлітків з порушенням інтелектуального розвитку. - C. 226-229.
- Сазонова О. В. Дослідження співвідношення емоційної зрілості та стійкості з домінуючими копінг-стратегіями у студентів ВНЗ. - C. 230-234.
- Семків І. І. Суб’єктивне благополуччя як психологічна винагорода за проявлену соціальну активність. - C. 234-237.
- Ставицький О. О. Психологія ставлення до інвалідизованих (за результатами використання методики "Незакінчених речень"). - C. 237-241.
- Ходан В. П. Парапсихологічна терапія в попередженні хвороб ноогенної симптоматики. - C. 241-246.
- Шебанова В. І. Проблематика механізмів психологічного захисту. - C. 246-249.
- Шелестова О. В. Вплив досвіду депривації на психічні процеси дітей дошкільного віку. - C. 250-253.
Розділ V. Психодіагностика, психотерапія, психологічне консультування в системі вищої школи
- Бурлачук Л. Ф., Перепада О. М. Дислексія як індикатор гіперактивного розладу у дітей молодшого шкільного віку. - C. 254-256.
- Бабатіна С. І. Психологічна структура темпоральності у студентів різного віку. - C. 257-261.
- Бондар Н. Є., Бондар Ю. І., Дубовська К. М. Психологічні особливості самопрезентації студентської молоді в соціальних мережах інтернет. - C. 261-266.
- Васьківська С. В. Аналіз заміщених емоцій та способи роботи з ними в консультуванні. - C. 266-270.
- Гаврилькевич В. К. Опитувальник загальних особливостей характеру (адекватності самооцінки, алекситимії, ставлення до серця) та його апробація. - C. 270-274.
- Гришина А. В., Косцова М. В. Динамика мотивации обучения в вузе студентов технических спеціальностей. - C. 274-277.
- Дворніченко Л. Л. Біографічний метод і його потенціал у дослідженні професійної орієнтації. - C. 278-280.
- Коваленко А. В. Виртуальная личность: игровые практики и самопрезентация в web. - C. 280-284.
- Нікітіна О. П. Оптимізація самовідношення як одна з основ вироблення конструктивного ставлення студенства до грошей. - C. 284-287.
- Паньковець В. Л. Особливості виявлення професійного стресу в працівників організацій. - C. 287-293.
- Першина А. В. Технології психодіагностики адаптації студентів-іноземців до навчання у ВНЗ України. - C. 293-296.
- Томіліна О. Л. Теоретичний аналіз розвитку екологічних уявлень особистості. - C. 296-298.
- Скляренко О. М. Теоретичні та практичні аспекти впровадження когнітивно-поведінкового підходу у психотерапії інтерналізуючих розладів у дітей. - C. 299-302.
- Стеценко Н. Д. Дослідження психологічних показників пам’яті і мислення спортсменів як наукова проблема вищої школи. - C. 303-306.
- Цешнатій О. Б. Досвід використання методики рат у гендерній психології. - C. 306-309.
Розділ VI. Практична психологія в системі професіогенезу особистості майбутнього психолога-практика
- Благодир Н. Ф. Використання інноваційних психотехнологій формування саморозуміння в процесі професійного становлення майбутніх психологів. - C. 310-312.
- Бушуєва Т. В., Отич Д. Д. Змістові особливості я-концепції як копінг-ресурсу стратегій копінг-поведінки студентів–психологів. - C. 312-317.
- Бущак Г. А. Когнітивно-стильові характеристики та їх вплив на репертуар інтелектуальної поведінки особистості. - C. 318-321.
- Василевська О. І. Соціальний інтелект в професійному становленні практичних психологів. - C. 322-324.
- Губеладзе І. Г. Актуалізація психологічних механізмів трансформації соціальної ідентичності студентів сільського походження під час навчанння у ВНЗ. - C. 325-328.
- Климентович О. Взаємодія сенсотворчих процесів та управлінської діяльності. - C. 328-330.
- Котлярова А. В. Інтелектуальний розвиток особистості студента в системі психологічних детермінант. - C. 331-334.
- Распутько Ю. В. Роль захисних механізмів у перебігу внутрішньоособистісних конфліктів. - C. 334-337.
- Собуцька Л. І. Структурні компоненти професійної ролі. - C. 337-341.
- Тимошенко О. А., Наконечна М. М. Підготовка майбутніх психологів до експертної діяльності. - C. 341-344.
- Федоренко А. Ф. Психологічні особливості формування професійного адаптивного потенціалу майбутніх психологів під час навчання у ВНЗ. - C. 344-348.
- Ханецька Т. І. Формування культури мовленнєвого спілкування майбутніх психологів у системі фахової підготовки. - C. 348-351.
| 2012 | | Вип. 37 (61)
|
|
|
|