Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2022/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Алексєєва О. Р. Феномен виховного простору соціокультурного пограниччя сходу України у формуванні громадянськості студентської молоді. - C. 6-16.
- Antonova G. A., Solopova T. G. The Social Status of the Japanese Teacher and the Influence of the Teacher’s Personality on the Moral Education of Students. - C. 17-23.
- Боднарук І. М. Концертно-виконавська діяльність як засіб духовного розвитку здобувачів вищої музично-педагогічної освіти. - C. 24-33.
- Борисова С. В., Литвинов О. М., Полстянкіна І. П. Анатолій Білошицький – педагог (з історії Київської муніципальної академії музики ім. Р. М. Глієра). - C. 34-51.
- Букач М. М. Григорій Савич Сковорода та громадський бюджет як форма взаємодії влади і суспільства. - C. 52-63.
- Вдовіченко О. В., Кондратьєва І. П., Балла Л. В. Психологічні особливості толерантності майбутніх психологів. - C. 64-77.
- Вітченко А. О. Дієвий гуманізм захисників України як противага рашизму. - C. 78-90.
- Зеленов Є. А. Виховання культури миру як запорука планетарної безпеки. - C. 91-98.
- Карпець Л. А., Лінченко Н. Ю. Рідна мова як духовна сила народу. - C. 99-108.
- Козьменко О. І. Освіта як засіб формування культури миру. - C. 109-118.
- Кондрацька Л. А. Культура миру: духовний вимір освіти майбутнього. - C. 119-130.
- Нелін Є. В. Гуманістичний психоаналіз Еріха Фромма та його значення для сучасної педагогічної науки. - C. 131-139.
- Онегіна В. М., Антощенкова В. В. Основи глобальної продовольчої безпеки. - C. 140-149.
- Охріменко З. В. Роль трудового виховання і профорієнтації в умовах воєнного стану. - C. 150-160.
- Панчук А. П., Панчук І. В., Шелюк В. О., Кашуба А. А. Сучасні підходи вдосконалення фізичної підготовки студентів у вищих закладах освіти. - C. 161-173.
- Пелех Ю. В., Матвійчук А. В. Ціннісний інтелект в контексті формування світогляду особистості у новітньому поствоєнному світі. - C. 174-186.
- Потапчук Т. В., Пукас І. Л., Серман Т. В. Цифрові технології у професійно-педагогічному розвитку педагога. - C. 187-198.
- Сафонова І. О. Ідея "внутрішньої людини" у вихованні позитивної особистості. - C. 199-213.
- Сбітнєва Л. М. Розвиток вокально-хорових жанрів у творчості композиторів і педагогів Донеччини. - C. 214-222.
- Сбітнєва О. Ф. Відродження традицій дитячого хорового виконавства в Україні у ХХІ столітті. - C. 223-232.
- Сізов В. В., Шевяков О. В., Славська Я. А. Педагогічні імплікації культурно-історичної теорії Л. Виготського. - C. 233-246.
- Толочко С. В., Шевченко Н. О. Екологічна безпека як складник культури миру в українців. - C. 247-254.
- Трусей Л. Г. Кордоцентризм як проявлення духовності в українській філософській думці. - C. 255-265.
- Тюріна Т. Г. Інтуїція як активна дійова складова духовного пробудження особистості. - C. 266-278.
- Шередько І. Г. Використання українського музичного фольклору в організації системи занять з учнями початкової школи як спосіб формування ціннісного ставлення до Батьківщини. - C. 279-289.
- Шетеля Н. І. Методичні аспекти експериментальної перевірки ефективності моделі аксіорозвивального середовища як засобу професійної підготовки майбутнього фахівця в галузі культури і мистецтв. - C. 290-304.
| 2022 | | Вип. 1 (103)
|
|
|
|