Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2021/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Бакуменко Т. К., Доля І. В., Холостенко Ю. В. Життєві цінності та орієнтації як чинник саморозвитку педагога. - C. 6-18.
- Безкоровайна Л. В., Пиптюк П. Ф., Наздравецька В. Р. Методологія наукових досліджень в туризмі та гостинності під час написання кваліфікаційних робіт майбутніх фахівців із туризму. - C. 19-26.
- Бойко-Бузиль Ю. Ю., Супрун М. О., Пахомов І. В. Результати впровадження психокорекційної програми формування православних цінностей засуджених рецидивістів. - C. 27-36.
- Бондаренко Г. П. Метод проектів як засіб стимулювання пізнавальної активності старшокласників на уроках української мови. - C. 37-46.
- Бутиріна М. В., Борщевицька Н. М., Трунова Н. А. Формування соціально-психологічного клімату в процесі управління персоналом дошкільного навчального закладу як спосіб підтримки продуктивності праці педагогів. - C. 47-57.
- Виговська О. І. Шанс сучасного українського вчителя: автентична педагогічна освіта та її духовні аспекти. - C. 58-84.
- Гайдаєнко Н. C., Рашидов С. Ф. Проблеми та перспективи розвитку інклюзивної освіти в умовах реформування освітньої галузі України. - C. 85-94.
- Гончаренко М. С., Камнева Т. П., Максимович С., Носов К. В., Совиль М., Яровая И. В. Исследование влияния информации на состояние физического, эмоционального и духовного здоровья человека. - C. 95-109.
- Давидов П. Г., Цибулько О. С., Харламов М. І. Сталий розвиток вищої освіти: сучасні тенденції. - C. 110-122.
- Іванчук С. А. Готовність майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки у дітей дошкільного віку як результат фахової підготовки. - C. 123-135.
- Карловас О. А. Розвиток мовної стійкості майбутніх філологів як індикатор сформованості мовної особистості. - C. 136-148.
- Касич М. А. Виховання почуття доброти в підлітків у контексті сучасного соціуму. - C. 149-155.
- Клімашевська Г. Р. Теоретичні аспекти креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів в умовах Нової української школи. - C. 156-168.
- Коновець С. В. Набуття духовності зростаючою особистістю засобами "вальдорфської педагогіки". - C. 169-179.
- Лимарєва Ю. М., Костіков О. П., Шебаршин В. О. Формування естетичних смаків особистості засобами фізики як загальноосвітньої природничої дисципліни. - C. 180-189.
- Мороз О. Л. Соціокультурний компонент професійно-орієнтованої комунікативної компетенції фахівців морської галузі. - C. 190-200.
- Мусхаріна Ю. Ю., Холодний О. І., Долинний Ю. О. Вплив спортивної діяльності на формування моральних якостей студентів, майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 201-212.
- Оverchuk V. А., Potaieva K. S. Psychological Features of Fomo, Phubbing as Manifestation of Internet Addictions in Modern Youth. - C. 213-223.
- ОсіпцовА. В., Вертель О. В. Соціальний характер особистості як умова формування здорового способу життя. - C. 224-235.
- Пенькова С. Д. Формування культури орфографічного письма в початковій школі. - C. 236-246.
- Пустовіт В. Ю. Освітньо-виховний ресурс письменницького епістолярію на уроках української літератури в старшій школі. - C. 247-259.
- Рашидова С. С. Місце художньої потреби в формуванні, розвитку і художньо-естетичному вихованні особистості. - C. 260-270.
- Сафонова І. О. Відповідальність як визначальна риса позитивної особистості. - C. 271-285.
- Сізов В. В., Славська Я. А., Алфьоров О. А. "Протестантська етика і дух капіталізму": культурно-історичний традиціоналізм М. Вебера та аксіологія освіти. - C. 286-305.
- Сінна Л. Ю. Відтворення комунікативного впливу при перекладі текстів масмедійного дискурсу. - C. 306-314.
- Скирда А. Є. Духовне пробудження як ключ до духовної безпеки особистості і держави. - C. 315-321.
- Співак Я. О., Співак Л. А., Чернуха Н. М., Пасічник Ю. Р. Сучасний стан і перспективні напрями професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 322-332.
- Ушакова I. O. Інтеграційний потенціал синтетичних мистецтв у формуванні культури особистості на заняттях з гуманітарних дисциплін. - C. 333-345.
- Фролова О. О. Педагогічні фактори формування ціннісного ставлення школярів до здорового способу життя. - C. 346-357.
- Чайка О. І. Проєктування процесу виховання полікультурності майбутніх викладачів іноземних мов. - C. 358-370.
- Чернікова І. Д. Формування гуманітарної культури як запорука духовної безпеки. - C. 371-380.
- Шапаренко Х. А. Питання удосконалення професійної підготовки майбутніх педагогів вищої школи. - C. 381-392.
- Вимоги до оформлення статей. - C. 396-403.
| 2021 | | Вип. 3 (102)
|
|
|
|