Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2021/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бакуменко Т. К., Доля І. В., Холостенко Ю. В. Життєві цінності та орієнтації як чинник саморозвитку педагога. - C. 6-18.
  4. Безкоровайна Л. В., Пиптюк П. Ф., Наздравецька В. Р. Методологія наукових досліджень в туризмі та гостинності під час написання кваліфікаційних робіт майбутніх фахівців із туризму. - C. 19-26.
  5. Бойко-Бузиль Ю. Ю., Супрун М. О., Пахомов І. В. Результати впровадження психокорекційної програми формування православних цінностей засуджених рецидивістів. - C. 27-36.
  6. Бондаренко Г. П. Метод проектів як засіб стимулювання пізнавальної активності старшокласників на уроках української мови. - C. 37-46.
  7. Бутиріна М. В., Борщевицька Н. М., Трунова Н. А. Формування соціально-психологічного клімату в процесі управління персоналом дошкільного навчального закладу як спосіб підтримки продуктивності праці педагогів. - C. 47-57.
  8. Виговська О. І. Шанс сучасного українського вчителя: автентична педагогічна освіта та її духовні аспекти. - C. 58-84.
  9. Гайдаєнко Н. C., Рашидов С. Ф. Проблеми та перспективи розвитку інклюзивної освіти в умовах реформування освітньої галузі України. - C. 85-94.
  10. Гончаренко М. С., Камнева Т. П., Максимович С., Носов К. В., Совиль М., Яровая И. В. Исследование влияния информации на состояние физического, эмоционального и духовного здоровья человека. - C. 95-109.
  11. Давидов П. Г., Цибулько О. С., Харламов М. І. Сталий розвиток вищої освіти: сучасні тенденції. - C. 110-122.
  12. Іванчук С. А. Готовність майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки у дітей дошкільного віку як результат фахової підготовки. - C. 123-135.
  13. Карловас О. А. Розвиток мовної стійкості майбутніх філологів як індикатор сформованості мовної особистості. - C. 136-148.
  14. Касич М. А. Виховання почуття доброти в підлітків у контексті сучасного соціуму. - C. 149-155.
  15. Клімашевська Г. Р. Теоретичні аспекти креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів в умовах Нової української школи. - C. 156-168.
  16. Коновець С. В. Набуття духовності зростаючою особистістю засобами "вальдорфської педагогіки". - C. 169-179.
  17. Лимарєва Ю. М., Костіков О. П., Шебаршин В. О. Формування естетичних смаків особистості засобами фізики як загальноосвітньої природничої дисципліни. - C. 180-189.
  18. Мороз О. Л. Соціокультурний компонент професійно-орієнтованої комунікативної компетенції фахівців морської галузі. - C. 190-200.
  19. Мусхаріна Ю. Ю., Холодний О. І., Долинний Ю. О. Вплив спортивної діяльності на формування моральних якостей студентів, майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 201-212.
  20. Оverchuk V. А., Potaieva K. S. Psychological Features of Fomo, Phubbing as Manifestation of Internet Addictions in Modern Youth. - C. 213-223.
  21. ОсіпцовА. В., Вертель О. В. Соціальний характер особистості як умова формування здорового способу життя. - C. 224-235.
  22. Пенькова С. Д. Формування культури орфографічного письма в початковій школі. - C. 236-246.
  23. Пустовіт В. Ю. Освітньо-виховний ресурс письменницького епістолярію на уроках української літератури в старшій школі. - C. 247-259.
  24. Рашидова С. С. Місце художньої потреби в формуванні, розвитку і художньо-естетичному вихованні особистості. - C. 260-270.
  25. Сафонова І. О. Відповідальність як визначальна риса позитивної особистості. - C. 271-285.
  26. Сізов В. В., Славська Я. А., Алфьоров О. А. "Протестантська етика і дух капіталізму": культурно-історичний традиціоналізм М. Вебера та аксіологія освіти. - C. 286-305.
  27. Сінна Л. Ю. Відтворення комунікативного впливу при перекладі текстів масмедійного дискурсу. - C. 306-314.
  28. Скирда А. Є. Духовне пробудження як ключ до духовної безпеки особистості і держави. - C. 315-321.
  29. Співак Я. О., Співак Л. А., Чернуха Н. М., Пасічник Ю. Р. Сучасний стан і перспективні напрями професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 322-332.
  30. Ушакова I. O. Інтеграційний потенціал синтетичних мистецтв у формуванні культури особистості на заняттях з гуманітарних дисциплін. - C. 333-345.
  31. Фролова О. О. Педагогічні фактори формування ціннісного ставлення школярів до здорового способу життя. - C. 346-357.
  32. Чайка О. І. Проєктування процесу виховання полікультурності майбутніх викладачів іноземних мов. - C. 358-370.
  33. Чернікова І. Д. Формування гуманітарної культури як запорука духовної безпеки. - C. 371-380.
  34. Шапаренко Х. А. Питання удосконалення професійної підготовки майбутніх педагогів вищої школи. - C. 381-392.
  35. Вимоги до оформлення статей. - C. 396-403.
2021
Вип. 3 (102)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського