Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2020/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алфімов В. М., Грицюта О. Ф. Форми та методи реалізації програми виховання моральних цінностей у підлітків в умовах літніх таборів відпочинку. - C. 6-19.
  4. Андреєва М. О., Василенко О. М., Волкова К. С. Формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів в умовах карантину. - C. 20-28.
  5. Воронова І. В., Турка Т. В., Стьопкін А. В. Використання динамічного середовища у навчанні математики. - C. 29-40.
  6. Зорій Я. Б., Романишина Л. М., Крищук Б. С. Активізація пізнавальної діяльності громадян як основа військово-професійної підготовки майбутніх фахівців на військових кафедрах закладів вищої освіти України. - C. 41-53.
  7. Іотковська М. О. Кафедра дошкільної педагогіки у структурі закладів вищої педагогічної освіти: історичний аспект. - C. 54-64.
  8. Колосова С. В., Сирова Ю. В. Особливості організації взаємодії педагогів закладів дошкільної освіти з родинами. - C. 65-73.
  9. Лінь Їтун Теоретичні основи формування міжкультурної комунікації та міжкультурної компетентності. - C. 74-83.
  10. Михайлюк М. І. Професійна підготовка інженерів у контексті вимог британських та європейських інженерних організацій та асоціацій. - C. 84-94.
  11. Мягка М. М. Використання ігор та ігрових механізмів у викладанні англійської мови курсантам НАНГУ. - C. 95-103.
  12. Пахомова Н. Г., Баранець І. В., Дрозд Л. В., Падун В. С. Підготовка вчителів початкових класів до опанування учнями із порушеннями мовлення знаннями про синтаксис. - C. 104-120.
  13. Сендер А. А. Інтенсифікація професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у закладах вищої освіти. - C. 121-130.
  14. Сидорук А. В., Голобородько Г. Д. Професійна підготовка майбутніх фахівців з туризму до організації екскурсійної діяльності у закладах вищої освіти. - C. 131-140.
  15. Сізов В. В., Славська Я. А. Дефініції "освіта" і "педагогіка" в соціології Е. Дюркгейма. - C. 141-154.
  16. Сінна Л. Ю. Оцінювання студентів філологічних факультетів під час дистанційного навчання. - C. 155-163.
  17. Cлабковська А. І. Соціальний працівник як ланка зв'язку між державними установами і дитиною-сиротою. - C. 164-172.
  18. Тимошенко М. О. Теоретичні аспекти дослідження історіографії розвитку вищої педагогічної освіти у вітчизняних наукових розвідках (кінець ХХ − початок ХХІ ст.). - C. 173-183.
  19. Туз О. С. Здатність до лідерства майбутніх офіцерів-прикордонників як предмет наукових досліджень. - C. 184-194.
  20. Форостюк І. В. Роль українознавчих шкіл у збереженні національної ідентичності української молоді за кордоном. - C. 195-203.
  21. Хлонь О. М. Попередження правового нігілізму як чинник формування правосвідомої поведінки. - C. 204-216.
  22. Chagovets A. I., Gurina O. O. Aesthetization of the educational environment of a pedagogical institution of higher education as a condition of the cultural and spiritual development of the future teacher. - C. 217-226.
  23. Якимчук І. О. Навчальна хмара" як засіб здійснення освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання. - C. 227-237.
  24. Вимоги до оформлення статей. - C. 240-247.
2020
Вип. 6
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського