Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2017/3<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika За матеріалами VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування духовної безпеки особистості в умовах сьогодення: виклики і проблеми» (24 травня 2017 року, м. Київ). Частина 1
- Титул.
- Зміст.
- Akuno E. A. Childhood Culture and Arts Experiences as Education for Spiritual Security. - C. 7-18.
- Алфімов В. М. Освітнє середовище ліцею як фактор безпеки обдарованих старшокласників. - C. 19-24.
- Антоненко Т. Л. Ціннісно-смислова сфера особистості – фундаментальна основа її духовної безпеки. - C. 25-34.
- Базалук О. О. Генезис теорий образования: линии Платона и Исократа. - C. 34-47.
- Baehr S. K. Teaching Creativity to Children through the Performing Arts: Devising. - C. 48-59.
- Бех В. П. Планетарна особистість у контексті концепції "Нової української школи". - C. 60-67.
- Бех І. Д. Довільна спонука як механізм оволодіння вихованцем духовною цінністю. - C. 68-83.
- Bindu K. Intercultural Transformation of Spiritual Consciousness by the Practice of Indian Classical Percussion Music. - C. 84-93.
- Wagner E. Artistic and Creative Development of a Personality in the Context of United Nations’ Sustainable Development Goals. - C. 94-102.
- Жученко Є. В. Проектування процесу виховання морально-естетичної культури у студентів технічних коледжів. - C. 103-111.
- Завєтний С. О., Нанка О. В., Пономарьов О. С. Духовність як чинник подолання технократизму. - C. 112-118.
- Кафарський В. І. Соціальний вимір духовності в педагогічній науці. - C. 119-138.
- Kwiatkowska-Tybulewicz B. Meetings: contemporary Art as a Space of Discovering Another Man. - C. 139-148.
- Лучанінова О. П. Моральні орієнтири виховної системи ВНЗ як запорука духовної безпеки студентів. - C. 149-158.
- Набок М. В. Дитиноцентризм – стрижневий вектор розвитку загальної середньої освіти України початку 21-го століття. - C. 159-172.
- Олексюк О. М. Педагогіка розуміння в духовному розвитку особистості засобами мистецва. - C. 173-179.
- Помиткін Е. О. Духовний розвиток особистості як пріоритетне завдання освіти 21-го століття. - C. 180-187.
- Помиткіна Л. В., Бессонов Б. В. Свідоме поєднання праці й відпочинку в житті особистості як умова духовної безпеки. - C. 188-196.
- Пономарьова Г. Ф. Змістові домінанти виховання як процес сходження особистості майбутнього педагога до духовно-моральних цінностей. - C. 197-207.
- Сайко Н. О. Технологія коучингу у роботі соціального педагога. - C. 207-214.
- Samoraj M. Education for Community Through Art, as the Significant Possibility, in Personality Development, in our Time. - C. 215-226.
- Sarti B. Modern Electronic Media as a Risk of Spiritual Safety and Personal Development. - C. 227-237.
- Сватко Ю. І. Духовна безпека особистості в епоху "пост-": її кордони i вороги. - C. 238-259.
- Sæbø A. B. Process Drama for Creative Teaching to Foster Creative Competences and a Holistic Learning Outcome. - C. 260-271.
- Сироижко С. А. Высший духовный потенциал "я" учителя и синергетика как гаранты духовной безопасности будущего. - C. 272-286.
- Тюріна Т. Г. Бездуховність як чинник саморуйнування людини і суспільства (у контексті інформаційно-енергетичної парадигми). - C. 287-299.
- Філіпчук Г. Г. Духовна безпека: культуровідповідність нації. - C. 300-324.
- Francis L. J., Lewis C. A., McKenna U. Spirituality and Empathy: a Study among Religiously Unaffiliated Adolescents within the UK. - C. 325-345.
- Чурсін М. М. Духовна безпека, духовна культура і концепція стійкого розвитку суспільства. - C. 346-360.
- Шевченко Г. П. Духовна безпека: духовна культура і духовні цінності сучасної людини. - C. 361-373.
| 2017 | | Вип. 3 (78)
|
|
|
|