Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2017/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Бєловецька Л. Е. Проблема збереження національної ідентичності як складової духовної безпеки українського суспільства. - C. 6-14.
- Білецький О. А. Церковно-парафіяльні училища у системі народної освіти Катеринославщини (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 14-19.
- Борщов С. М., Бондарчук В. Є. Формування педагогічного артистизму на уроці фізичної культури в загальноосвітній школі. - C. 20-29.
- Брусенко А. С. Робота театрального гуртка як соціально-педагогічна умова формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів. - C. 30-35.
- Василенко О. М. Проблема морального виховання дітей дошкільного віку в умовах співробітництва ДНЗ і сім’ї. - C. 36-43.
- Вернигора О. Л. Змістові аспекти формування лінгвокраїнознавчої компетентності вчителів-філологів у вітчизняних педагогічних університетах. - C. 43-51.
- Вікторенко І. Л. Методична компетентність учителя початкових класів у навчанні природознавства молодших школярів: теоретичний аспект. - C. 52-61.
- Вовк М. П. Розвиток академічної культури у науково-освітньому просторі Львівського університету. - C. 62-71.
- Гаврілова Л. Г. Професійна компетентність майбутніх учителів музики як педагогічний феномен. - C. 71-82.
- Гавриш О. Г., Ковальова О. В. Робота у мережі як одна із форм роботи шкільного соціального педагога в Німеччині. - C. 82-91.
- Гордєєва К. С., Сладких С. О. Готовність майбутніх учителів фізичної культури до розв’язання педагогічних ситуацій. - C. 92-100.
- Горобець Л., Алексєєва К. Проблема готовності майбутніх вчителів початкових класів до впровадження в навчальний процес здоров’язбережувальних технологій. - C. 101-109.
- Дніпровська Н. Г. Дитяча хорова музика як джерело й чинник духовного виховання. - C. 110-118.
- Дьоміна В. В. Виховання білінгвальної культури у майбутніх учителів іноземної мови: теоретико-методологічний аспект. - C. 119-129.
- Золотарьова О. В. Освітньо-виховні традиції Ізраїлю як чинник захисту національних інтересів. - C. 129-136.
- Ігнатьєва Я. В. Роль професійно-творчої діяльності в духовному розвитку майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 137-143.
- Колган О. В. Щодо формування громадянської компетентності під час викладання курсу "Основи термінознавства" для студентів-філологів. - C. 144-149.
- Коркішко О. Г., Акопова Д. Р. Професійний статус педагога як предмет дослідження в різних галузях наукових знань. - C. 149-157.
- Крсек О. Є. Духовно-культурні цінності мовної освіти. - C. 157-167.
- Лучанінова О. П. Методика оновлення виховної системи технічного ВНЗ. - C. ВНЗ 168-178.
- Модестова Т. В. Технології розвитку особистого лідерського потенціалу вищої освіти Великобританії. - C. 179-191.
- Нікітіна Н. П. До проблеми полікультурної освіти студентської молоді. - C. 192-198.
- Олексієнко Р. В. Деструктивний вплив засобів масової інформації як загроза духовній безпеці сучасної особистості. - C. 199-205.
- Омельченко С. O. Відкрита соціально-педагогічна система вищого навчального закладу як передумова створення валеонасиченого здоров’язбережувального простору. - C. 205-216.
- Пашко Л. В., Прядко О. А. Формування мотивації самостійної роботи студентів у процесі вивчення розділу "Фонетика" . - C. 217-222.
- Пилипенко Н. В. Педагогічні умови формування естетичної культури у майбутніх учителів початкових класів. - C. 222-232.
- Рашидова Н. М. Роль естетичної культури у формуванні особистості. - C. 232-238.
- Сідаш Н. С. Формування культури почуттів у майбутніх викладачів вищої школи засобами англійської мови. - C. 239-247.
- Солопова Т. Г. Духовно-нравственное воспитание студентов в процессе изучения иностранного языка. - C. 248-255.
- Філіпчук Н. О. Музейна педагогіка в оптимізації культурно-освітнього процесу. - C. 256-265.
- Хващевська О. О. Організаційно-педагогічні умови соціалізації молодших школярів. - C. 266-272.
- Цибулько Л. Г., Білека А. М. Особливості влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в Норвегії. - C. 273-278.
- Шапаренко Х. А. Духовний розвиток особистості в культурно-освітньому просторі ВНЗ. - C. 279-289.
- Яцинік А. В. Ігрові педагогічні технології у професійному саморозвитку майбутнього вихователя. - C. 289-296.
| 2017 | | Вип. 2 (77)
|
|
|
|