Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Буравльова К. М. Формування педагогічної майстерності викладача вищої школи. - C. 5-10.
  4. Вербовський О. В. Змістова сутність військово-патріотичного виховання студентської молоді. - C. 11-18.
  5. Garus I. D., Solopova T. G. The educational heritage of British public schools as a cross cultural backgound knowledge basis for Еnglish language learners. - C. 19-25.
  6. Зеленова А. І. Ноосферна педагогіка як засіб планетарного виховання учнівської молоді. - C. 26-31.
  7. Evtukh M., Mikhalchuk Y. The peculiarities of developing the components of professional culture of future managers in higher education. - C. 32-40.
  8. Кушнір А. Морально-естетична оцінка героїчного вчинку. - C. 40-46.
  9. Лебедіна О. В. Духовне виховання студентської молоді засобами мистецтва. - C. 47-53.
  10. Лучанінова О. П. Модель виховної системи вищої школи: теоретичний аспект. - C. 54-63.
  11. Мешко К. І. Ретроспективний аналіз педагогічних ідей формування господарської дбайливості особистості в зарубіжних країнах. - C. 64-71.
  12. Миропольська Н. Мистецтво – чинник виховання людини культури (частина друга). - C. 72-89.
  13. Осадча Н. О. Соціальна тривога як чинник дитячої самотності. - C. 90-100.
  14. Пелех Л. Р. Формування інструментальних компетентностей у майбутніх фахівців з англійської мови в умовах застосування аксіологічного підходу. - C. 101-113.
  15. Сєдашова О. А. Формування культури інноваційності мислення у студентів сучасних вищих навчальних закладів. - C. 113-119.
  16. Сіданіч І. Л. Магістеріум для підготовки викладачів за спеціалізацією "християнська педагогіка у вищій школі" . - C. 119-133.
  17. Сідаш Н. С. Гуманістичні характеристики педагогічної свідомості майбутніх викладачів вищих шкіл. - C. 134-142.
  18. Сізов В. В. Про особливості освітнього середовища вищого навчального закладу творчого спрямування. - C. 143-149.
  19. Сопівник Р. В. Формування лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислової галузі. - C. 149-160.
  20. Сяба М. О. Співпраця батьків дітей з особливими потребами та вчителів в американській освітній системі. - C. 160-168.
  21. Тхоржевська Т. Д. Витоки духовності в традиційному українському вихованні. - C. 169-179.
  22. Форостюк І. В. Культурно-художні традиції в структурі духовності особистості. - C. 179-185.
  23. Francis L. J., Robbins M. Personality and spirituality: the connection between psychological type and openness to mystical experience. - C. 185-199.
  24. Хмельницька О. І. Компетентнісний підхід як один з концептуальних підходів до формування професійної культури магістрів. - C. 199-207.
  25. Шинкарук В. Д. Виховання милосердя майбутніх педагогів у процесі позааудиторної діяльності. - C. 207-215.
  26. Schonmann S. The aesthetic dimension: a weak link in the discourse of applied drama/theatre in education. - C. 216-230.
2015
Вип. 4 (67)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського