Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2013/6<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ageicheva А. Swedish distance learning reforming trends and peculiarities investigation. - C. 3-8.
  4. Bezuglaya M. V. Intrinsic characteristic of spiritual and cultural grounds of the citizen and professional formation in the university. - C. 9-16.
  5. Syaba M. O. Specific character of family education of children with deafness. - C. 16-21.
  6. Zelenov E., Stopina O. Рros and cons of using the computer technologies in modern education. - C. 22-28.
  7. Касім Алі Шкофа Традиції сімейного виховання в Україні: характеристика джерельної бази дослідження. - C. 29-36.
  8. Алфімов Д. В. Психологічнізасади виховання лідерських якостей особистості школяра. - C. 37-47.
  9. Белых А. С. Деятельностные основы функционирования духовно-мировоззренческой сферы личности. - C. 47-57.
  10. Вільчковська Анастасія Стан музичного виховання в польських школах у 70- 80-х роках ХХ століття. - C. 57-71.
  11. Горіна О. Т. Механізми формування духовної культури студентської молоді. - C. 71-82.
  12. Дейнегина Т. А. Телевизионные коммуникации как способ воздействия на развитие и здоровье ребенка. - C. 83-93.
  13. Євтух М. Б., Набок М. В. Модель оцінювання ефективності управління загальною середньою освітою регіону за домінуючим критерієм. - C. 93-103.
  14. Зарубінська І. Б. Особливості навчання іноземних студентів при експорті освітніх послуг. - C. 103-114 .
  15. Кирмач Г. А. Діалог у вихованні у школярів моральних цінностей. - C. 115-124.
  16. Кучменко О. Б. Методика організації навчальної діяльності студентів на прикладі біологічних дисциплін. - C. 125-130.
  17. Локшин В. С. Позиционирование персонального бренда в контексте формирования профессиональной компетености менеджеров социокультурной сферы. - C. 131-138.
  18. Лосік В. Г., Соломко Н. Ф., Цимбал В. П., Єрмоленко О. В. Шляхи модернізації процесу фізичного виховання у вищому навчальному закладі неспортивного типу. - C. 139-143.
  19. Поніманська Т. І. Формування гуманістичної особистісно-професійної позиції у процесі підготовки вихователя. - C. 143-150.
  20. Пристинський В. М., Пристинська Т. М., Ахременко І. В. Соціально-педагогічні умови адаптації учнів молодшого шкільного віку до навчання в процесі фізкультурної діяльності. - C. 151-159.
  21. Рамзані Е. В. Структурно-функціональна модель формування психологічної компетентності майбутнього вчителя. - C. 159-166.
  22. Сергєєва Н. В. Проблеми збереження традиції народної культури в умовах євроінтеграційних процесів. - C. 166-172.
  23. Сищик А. С. Теоретико-методологічні підходи виховання толерантності у іноземних студентів вищих навчальних закладів. - C. 172-180.
  24. Славська Я. А. Досвід еколого-естетичного виховання молоді України у другій половині ХХ – на початку ХХІ століть. - C. 181-189.
  25. Сопівник І. В. Сутність відповідального ставлення до інституту сім’ї та батьківства у сучасному суспільстві. - C. 189-200.
  26. Сюй Чже Національна свідомість як структурно-функціональний компонент процесу формування національних цінностей у студентів музичних спеціальностей у навчально-виховному процесі університету. - C. 200-208.
  27. Толкачова А. С. Дослідження проблемиформування комунікативної компетентності учнів молодшого шкільного віку в позаурочній діяльності шкіл-інтернатів. - C. 208-215.
  28. Фунтікова Н. В. Соціокультурні характеристики студентства в контексті дослідження проблеми виховання інтелігентності у вищій школі. - C. 216-229.
  29. Чернышова М. В. Идеи личностно ориентированного воспитания детей в семейной педагогике В. А. Сухомлинского. - C. 229-236.
  30. Шабанов В. П. Визначення поняття та структурних компонентів професійної етичної компетентності сучасного інженера. - C. 236-242.
  31. Щербакова А. В. Створення полікультурного навчально-виховного середовища як педагогічна умова формування полікультурної компетентності студентів-медиків. - C. 243-251.
2013
Вип. 6 (59)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського